Optakt: United - Arsenal (PL)

Diskussion om Arsenals kampe. Herunder optakter, debat før kampen, M.O.M afsteminger og Post-match debat. Debat mens kampene foregår sker i 'Live Kampe'.

Moderator: admin

theo-walcott
Normal Bruger

Optakt: United - Arsenal (PL)

Post by theo-walcott » 12. Nov. 2016 0:29

Image

Turnering: Premier League

Tid og sted: Old Trafford - Kl. 13.30 (dansk tid) lørdag d. 19. november 2016

TV: 6'eren og Viaplay

Dommer: Andre Marriner

Arsenals seneste 5 PL-kampe: VVUVU (11 point)
Uniteds seneste 5 PL-kampe: UUTUV (6 point)

Arsenal skader og karantæner: Akpom, Alexis, Bellerin, Perez, Welbeck, Mertesacker, Cazorla (tvivlsom)
Kilde: http://www.arsenalreport.com/injuryroom/

United skader og karantæner: Valencia, Fellaini, Bailly, Smalling, Wilson, Zlatan (karentæne)
Kilde: http://www.physioroom.com

Bud på startopstilling:
Image

Optakt:
Man kan ligeså godt bruge landsholdskampspausen til noget fornuftigt. Så tidlig optakt til en ekstrem vigtig kamp. Vi må for alt i verden ikke tabe. United er i en mindre krise, men vi ved, hvordan Mourinho kan snørre Wenger i en telefonboks. Jeg vil helst ikke fremhæve statistikken, da den er decideret pinlig. Alene på den baggrund har jeg en dårlig mavefornemmelse. Heldigvis skal vi ikke bokse med Zlatan, da han har karentæne. Glæder mig til at høre jeres tanker omkring kampen. Jeg er nok at finde på Kick-off i Odense. Skal til julefrokost senere 100 meter længere oppe ad gaden. Et par julebryg har aldrig skadet. :roll: Andre der har tænkt sig, at kigge forbi? :D

Bud på resultat: 2-2
Last edited by theo-walcott on 16. Nov. 2016 19:39, edited 1 time in total.

Alansmith
Arsenal Danmark medlem

Re: Optakt: United - Arsenal (PL)

Post by Alansmith » 12. Nov. 2016 8:54

Vi møder United på et gunstigt tidspunkt. De har kun vundet 3 af deres seneste 8 kampe, og Zlatan er ude. Vi vil nok møde et defensivt indstillet hold, og vi vil være udfordret på målscoringen. Jeg tænker, at Giroud er oplagt til denne type kamp, hvis han ellers er klar, så Sanchez' skade er knap så vigtig i denne kamp.
Klik for at tjekke ventetiden: Farvel Arsene Wenger

Danne
Arsenal Danmark medlem

Post by Danne » 12. Nov. 2016 23:08

Vi er altid en stor gruppe som kommer på kickoff, så vi har også et arrangement til kampen der. Vi er derfor hvertfald 5-6 stykker, som er at finde der. :)

Katastrofalt med Bellerin. Vores stats mod Mourinho siger alt. Og også bare Old Trafford. Jeg mener ikke det kan ignoreres, så United må være favoritter. Men måske den vigtigste kamp pt. i år? Tror det vil give det vildeste boost, hvis vi kan vinde.
"I shall not rest until Leeds United are kicked out of the football league. Their fans are the scum of the earth, absolute animals and a disgrace. I will do everything in my power to make sure this happens”.

Ken Bates, nu ejer i Leeds.

levinas
Arsenal Danmark medlem

Post by levinas » 14. Nov. 2016 16:39

Old Trafford plus Mourinho lyder som opskriften på en virkelig virkelig dårlig cocktail. Tilføj så Jenkinson på højreback, og så har du pludselig en LSD pille i din drink, og du aner vitterligt ikke hvordan aftenen kommer til at forløbe. Hvem erindrer ikke Jenkinsons debut på Old Trafford, som selv den dag idag kan give et lille stik i siden på en, når man tænker tilbage. Nok er årene passeret, Wenger blevet mindre naiv og truppen blevet stærkere. Men vi kan spille nok så godt på Old Trafford, og alligevel formår ellers middelmådige, tandløse United altid at vende kampen til deres fordel. Har vitterligt ingen forventninger til kampen; men håber vi kan levere en præstation som er et mesterskabshold værdigt. For United er vel om nogen blevet det nye Liverpool. En kæmpe pakke af middelmådighed pakket ind i en ulækker arrogance, baseret på fordums bedrifter. Og alligevel føler man at United er favoritter til kampen. En tidlig season defining kamp. Kan vi stå distancen på Old Trafford, kan vi sådan set alt. Får United 3 point, så kickstarter vi desværre Mourinhos bus. Er normalt utrolig optimistisk, men vil være stærkt tilfreds med en uafgjort og taber vi vil det simpelthen ikke komme som en overraskelse.
Image

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 14. Nov. 2016 18:02

Det bliver Andre Marriner der skal dømme kampen mellem Wenger og Mourinho.

Kampen vises iøvrigt også på Skysport 1 med optakt fra kl. 12.30..

Og streames her:

http://www.navixsport.com/m/sport.php?id=2244
Last edited by peterdebel on 16. Nov. 2016 21:23, edited 1 time in total.
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Madsen
Normal Bruger

Post by Madsen » 14. Nov. 2016 22:01

Der kan efter min mening slet ikke kræves andet end en sejr, hvis folk tror på et mesterskab i denne sæson så skal vi vinde på Teateret United er LANGT fra de hold vi tidligere har mødt, jo de har fået en bedre manager, men med vores nuværende trup og form taget i al betragtning burde kampen ikke frygtes, jovist er det Mou og Teateret, det ændre stadig ikke på de middelmådige spillere han har til rådighed . Syntes bare ikke det er forkert at forvente en sejr.

Jeg tror på det 0-2
Dennis Bergkamp, Masterclass

Niels Lønberg
Arsenal Danmark medlem

Post by Niels Lønberg » 15. Nov. 2016 7:09

Madsen wrote:Der kan efter min mening slet ikke kræves andet end en sejr, hvis folk tror på et mesterskab i denne sæson så skal vi vinde på Teateret United er LANGT fra de hold vi tidligere har mødt, jo de har fået en bedre manager, men med vores nuværende trup og form taget i al betragtning burde kampen ikke frygtes, jovist er det Mou og Teateret, det ændre stadig ikke på de middelmådige spillere han har til rådighed . Syntes bare ikke det er forkert at forvente en sejr.

Jeg tror på det 0-2
Sagde vi ikke det samme sidste sæson, hvor United stillede op med Carrick og Blind i midterforsvaret og Varela som højre back? Det vil give et kæmpe boost at vinde over United på Old Trafford, men jeg må indrømme, at jeg er meget pessimistisk omkring denne kamp - især, hvis vi er uden Cazorla, Bellerin og muligvis Alexis.

Arsenalgogo
Normal Bruger

Post by Arsenalgogo » 15. Nov. 2016 10:46

Roney skulle eftersigne været knæskadet og i tvivl omkring kampen mod arsenal.. Selvom manden ikke har spillet godt, har han stadig stor betydning for resten af utd truppen..

Samtidig er deres forsvar hulet som en si uden Bailey.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 15. Nov. 2016 13:34

Arsenalgogo wrote:Roney skulle eftersigne været knæskadet og i tvivl omkring kampen mod arsenal.. Selvom manden ikke har spillet godt, har han stadig stor betydning for resten af utd truppen..
Uden Zlatan og Rooney, ser det mere fornuftigt ud for os.

Utd. spiller formodentlig med Rashford eller Martial på toppen..Sidstnævnte har dog ikke imponeret nævneværdigt..

Arsenalgogo
Normal Bruger

Post by Arsenalgogo » 16. Nov. 2016 0:04

Sanchez spiller i nat. Så han er sikkert ude med en skade de næste 4-6 uger efter i nat :D

Alansmith
Arsenal Danmark medlem

Post by Alansmith » 16. Nov. 2016 6:07

Arsenalgogo wrote:Sanchez spiller i nat. Så han er sikkert ude med en skade de næste 4-6 uger efter i nat :D
Sanchez scorede to mål - på et skud udefra (drop af målmanden) og på et energisk sololøb omgivet af to forsvarere. Så vidt vides ingen skade. :)
Klik for at tjekke ventetiden: Farvel Arsene Wenger

Arsenalgogo
Normal Bruger

Post by Arsenalgogo » 16. Nov. 2016 8:37

Sanchez scorede to mål - på et skud udefra (drop af målmanden) og på et energisk sololøb omgivet af to forsvarere. Så vidt vides ingen skade. :)
Ja, hvis han kan overføre det til lørdag ville det være helt perfekt! Det var nu bare den typiske arsenal tendens der, så var alexis ude i 4-6 uger efter i nat..

Som det ser ud nu, står vi uden Bellerin og Santi. United derimod mangler Zlantan, Rooney, Baily, Smaling, shaw, og måske fellaini. Det fandme på lørdag hvis vi skal have point med fra old trafford. Vi sagde det også i sidste sæson da de manglede en del og deres spil var lort, alligevel spillede Rashford sit livs kamp. Håber sgu ikke det sker igen.

Jeg tipper en 1-1 lørdag

Steensen
Arsenal Danmark medlem

Post by Steensen » 16. Nov. 2016 12:48

Cech
Jenkinson - Mustafi - Koscielny - Monreal
Xhaka - Coquelin
Walcott - Özil - Iwobi
Alexis

Vi vinder 1 - 0 på mål af Iwobi!

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 16. Nov. 2016 13:15

En statistik omkring de to holds landsholdsspillere fortæller at vores har rejst længst under landskampene forud for denne kamp:

Samlet rejse for vores spillere (i miles): 48,869
Samlet rejse for Utd-spilere. (i miles): 30,883

theo-walcott
Normal Bruger

Post by theo-walcott » 16. Nov. 2016 16:59

peterdebel wrote:En statistik omkring de to holds landsholdsspillere fortæller at vores har rejst længst under landskampene forud for denne kamp:

Samlet rejse for vores spillere (i miles): 48,869
Samlet rejse for Utd-spilere. (i miles): 30,883
Det er nok ikke lige den statistik jeg vil bruge som undskyldning, hvis det skulle gå galt på lørdag. Vi er altså en klasse over United i denne sæson vi skal forfanden som minimum have uafgjort, men så igen.... Mourinho læser Wenger som en åben bog, men det må snart få en ende.

De danske united-fans trøster sig med tidligere indbyrdes opgør, ellers er der ikke meget selvtillid at spore.
http://forum.oldtrafford.dk/showthread. ... ed-Arsenal

Locked