Optakt: United - Arsenal (PL)

Diskussion om Arsenals kampe. Herunder optakter, debat før kampen, M.O.M afsteminger og Post-match debat. Debat mens kampene foregår sker i 'Live Kampe'.

Moderator: admin

peterdebel
Normal Bruger

Re: Optakt: United - Arsenal (PL)

Post by peterdebel » 18. Nov. 2016 19:21

araAFC wrote:
Der er tvivl om Fellaini, Rooney og Smalling. .
Mou melder at Rooney er helt klar til kampen. Trænede som normalt, så håber ikke han spiller en rolle.
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Titi
Arsenal Danmark medlem

Post by Titi » 18. Nov. 2016 23:58

Debuchy spillede (og scorede) for U23 idag. Så han er i hvert fald ikke med. Som forventet.
Jeg håber på følgende:
---------------------- Cech -------------------
Jenkinson - Mustafi - Koscielny - Monreal
------------- Coquelin - Xhaka --------------
Walcott ----------- Özil ------------Oxlade
------------------- Sanchez ------------------

Eneste reelle spørgsmål er vel hvem der skal spille af Oxlade, Iwobi, Giroud og Ramsey. Jeg holder på førstnævnte. Havde et forfærdeligt indhop i mod Spurs. Men var før det i god form, og tror han vil kunne gøre ondt på United.
The club is a joke, one season ticket cost £1300, that lets you see your best players leave and people who are nowhere near replacing that player come in. The club doesnt care about mediocrity, every season it gets worse".

Random Guy på Mania.

Wengers globalisering
Normal Bruger

Post by Wengers globalisering » 19. Nov. 2016 9:47

Ingen internet = ingen kamp.

Håber vi tæver dem og Rooney spiller fra start.

En skades fri Walcott, ox, Ozil og Sanchez burde kunne gøre ondt på dem med deres fart med og uden bold.

Jenkinson skal måske have lidt ekstra hjælp over for martial eller hvem ellers spiller den kant med fart: Lindgaard, rashford eller martial.
Austin Powers: I've been frozen for 30 years. I've got to see if my bits and pieces are still working.

Kingkong
Normal Bruger

Post by Kingkong » 19. Nov. 2016 11:06

Jeg håber virkelig vi får en virkelig klam sejr på en 0-1, hvor vi får et straffespark i sidste min. Så kan de svin virkelig lære det, hvor heldige de har været med deres straffespark

Arsenalgogo
Normal Bruger

Post by Arsenalgogo » 19. Nov. 2016 12:32

cech - jenko - mustafi - kos - Montreal
Coq - elegy
Rambo - özil, walcott

alexis..

Gad vide om vi stiller op i en 4-3-3?

Titi
Arsenal Danmark medlem

Post by Titi » 19. Nov. 2016 12:40

Nej nej nej. Virkelig ikke glad for det hold.
The club is a joke, one season ticket cost £1300, that lets you see your best players leave and people who are nowhere near replacing that player come in. The club doesnt care about mediocrity, every season it gets worse".

Random Guy på Mania.

Arsenalgogo
Normal Bruger

Post by Arsenalgogo » 19. Nov. 2016 12:41

Hvad havde du ellers set Titi?

Titi
Arsenal Danmark medlem

Post by Titi » 19. Nov. 2016 12:47

Arsenalgogo wrote:
Se indlæg lige over ;)

Random Guy på Mania.

Südkurve
Normal Bruger

Post by Südkurve » 19. Nov. 2016 12:52

Jeg har ingen forventninger til kampen.

Det er den ultimative kompot af Wengers komplekser. Old Trafford, Mourinho, November.

Walcott på venstre kant har ALDRIG været en succes. Jenkinsons præstation kan være fuld eller fisk. Coquelin/Elneny lyder umiddelbart totalt dødt. Alexis er kørt fuldstændig i sænk. Ramsey spiller uden hoved.

Øv, øv, øv. Jeg skyder ikke skylden på Wenger, for jeg kan sagtens se hans mening bag startopstillingen. Men for helvede, det vækker ingen optimisme.

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 19. Nov. 2016 12:55

Jeg er noget overrasket over opstillingen. Og jeg undrer mig lidt over, hvad Wenger vil taktisk i kampen.
Giroud havde umiddelbart været oplagt at have mod Rojo og Jones.

Idéen med Ramsey kan jeg godt se, da Jenkinson har brug for opbakning - det kan Ramsey nok tilbyde i højere grad end de øvrige alternativer. Jeg er ikke fan af Walcott på venstre kant dog; jeg synes ikke, han plejer at være imponerende der.

Coquelin og Elneny er også overraskende. Jeg var overbevist om, at man ville spille Xhaka. Elneny er dog noget mere dynamisk, og hvis Wenger har en idé om, at Elneny skal tage offensive løb fra sin midtbaneposition, så ville en spiller som Ramsey vel næsten kunne udgøre en større trussel? Det er dog nok primært en defensiv prioritering, da Wenger måske også sender Coquelin på opgaver, hvor han skal hjælpe Jenkinson.

United har dog umiddelbart spillere, der spillemæssigt kan håndtere tingene sammenlignet med Arsenals. Jeg tror godt, at Carrick og Herrera kan ende med at styre spillet på midten.

Titi
Arsenal Danmark medlem

Post by Titi » 19. Nov. 2016 12:58

Puha håber da at Ramsey spiller venstre wing! Ellers går det her da helt galt :shock:

Random Guy på Mania.

Arsenalgogo
Normal Bruger

Post by Arsenalgogo » 19. Nov. 2016 12:58

Arsenalgogo wrote:

Se indlæg lige over ;)
Arg, beklager :) .. Jeg er nu okay begejstret, ideen med rambo som støtte giver meget god mening, dog ved jeg ikke helt hvad tanken er omkring Walcott på Venstrekant.. Jovist, hans form er fin, men ikke sådan at jeg ville spille ham der.

Havde jeg selv valgt, havde jeg nappet alexis på vennstrekanten og Giroud oppe foran. :)

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 19. Nov. 2016 13:14

Titi wrote:Puha håber da at Ramsey spiller venstre wing! Ellers går det her da helt galt :shock:
Det siger Faxe, det er.
Image

Titi
Arsenal Danmark medlem

Post by Titi » 19. Nov. 2016 13:17

AndersArsenal wrote:
Titi wrote:Puha håber da at Ramsey spiller venstre wing! Ellers går det her da helt galt :shock:
Det siger Faxe, det er.
Hvad synes du om holdet Anders? du plejer at være optimistisk.

Random Guy på Mania.

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 19. Nov. 2016 13:23

Titi wrote:
AndersArsenal wrote:
Det siger Faxe, det er.
Hvad synes du om holdet Anders? du plejer at være optimistisk.
Synes, det er fint. Er i hvert fald glad for, at Coquelin spiller, som ikke var på alles hold inden. Det giver mening med Ramsey og Walcott på kanterne, som begge er langt stærkere defensivt end både Chamberlain og Iwobi. Sidstnævnte har været virkelig kostbar på den defensive konto i flere opgør.

Elneny og Xhaka var også et spørgsmål. Vi spiller på udebane mod et stort hold og må derfor forvente at blive sat under pres. Indtil videre, i denne sæson, har Elneny vist, at han er bedre til at spille sig ud af dette. Xhaka har allerede fejlet en smule i det aspekt.

Så i min bog er holdet i orden. Man kan selvfølgelig sætte spørgsmålstegn ved noget af det, men det skyldes jo også, at vi har en bred trup. Så ligesom at det nogen gange er svært for os at sætte holdet, så er det ligeså også for Wenger.
Image

Locked