Leicester - Arsenal 0-0 (PL) MOM / Post Match Debat

Diskussion om Arsenals kampe. Herunder optakter, debat før kampen, M.O.M afsteminger og Post-match debat. Debat mens kampene foregår sker i 'Live Kampe'.

Moderator: admin

Hvem var vores bedste mand?

Poll ended at 27. Aug. 2016 20:45

Cech
1
3%
Bellerin
0
No votes
Koscielny
32
89%
Holding
0
No votes
Monreal
0
No votes
Coquelin
1
3%
Xhaka
0
No votes
Walcott
0
No votes
Cazorla
0
No votes
Oxlade-Chamberlain
0
No votes
Sanchez
0
No votes
Jack Wilshere
0
No votes
Mesut Özil
2
6%
Giroud
0
No votes

Total votes: 36

Sir_Hisss
Normal Bruger

Re: Leicester - Arsenal 0-0 (PL) MOM / Post Match Debat

Post by Sir_Hisss » 20. Aug. 2016 22:31

Unprepared!

Unambitious!

Uninspired!

Wenger OUT!
+1

Senilius, Dementius, Fossilet, Dinosauren, Brugtvognsforhandleren, Inspektor Clouseau OUT, OUT, OUT, OUT
"Wenger's like Mugabe, he won't go". :D :D

Kejser
Normal Bruger

Post by Kejser » 20. Aug. 2016 22:33

ZlatkoM wrote:“What matters to me is when you have a club with 600 employees you have the money to pay them at the end of the month.”

Nejnejnehnejnejebbebeeneebebevjsizbdodmdoendkldbdkdkdkekezæemdn...

Undskyld skulle lige stoppe med at hamre hovedet i keyboardet.
Manden gør set virkeligt, VIRKELIGT svært ikke at svine ham til med grimme, grimme termer når han fyrer sådan noget decideret mundlort af.

Man er fandme efterhånden ved at tro at han kører en konkurrence med sig selv om hvor meget han kan spytte fansene i ansigtet.
Men det er jo ikke videre overraskende. Wengers holdninger, taktiske dispositioner og udtalelser skifter fra uge til uge på mere eller mindre alle områder. Så vil han have en 8'er, der kan spille begge veje og sætte spillet, og weekenden efter sætter han Ramsey ind. Senest er Alexis så den nye åbenbaring som angriber, selvom det i sidste sæson var Theo, der havde de rigtige kompetencer, og man i øvrigt ikke brugte noget som helst af sæsonafslutningen på at spille Alexis ind på pladsen. Kort sagt har Wenger et standpunkt, til han tager et nyt. Bortset altså lige fra ét enkelt punkt. Ét punkt, der skinner igennem alt, hvad han foretager sig: han gider ikke bruge penge, med mindre han er absolut tvunget til det, og selv der skal det være så få som muligt. Det er det eneste faste punkt i Wengers dispositioner over de sidste 10 år.
"Arsene Wenger, we want you to stay" - Burnley- og Leicesterfans.

Esben
Normal Bruger

Post by Esben » 20. Aug. 2016 22:36

Kos MOM i en kamp som var fyldt med fejl fra begge hold.

Den bliver næppe husket længe.

ZlatkoM
Normal Bruger

Post by ZlatkoM » 20. Aug. 2016 22:51

Club have managed to change a stance from moving stadiums to compete with Bayern,Real, Barca to one of being thankful the tea lady is paid….
Stolt Arsenal fan i modgang og modgang!

"Einstein once said the definition of insanity is doing the same thing, over and over and over again, expecting different results. Arsenal have become a home for the insane, with Wenger AND the board running the asylum with seemingly no escape."

Draloch
Normal Bruger

Post by Draloch » 20. Aug. 2016 23:13

MOM helt klart Kos..

Hvad fanden sker der med den demente professor? Han skal ud af klubben og det kan kun gå for langsomt. Han er den der holder klubben tilbage efter min mening.
Arsenal Fan gennem 35 år and counting...........

Titi
Arsenal Danmark medlem

Post by Titi » 20. Aug. 2016 23:45

Match ratings
Petr Cech: 07
Hector Bellerin: 07
Rob Holding: 07
Laurent Koscielny: 12
Nacho Monreal: 07
Francis Coquelin: 04
Granit Xhaka: 04
Santi Cazorla: 02
Theo Walcott: 02
Oxlade Chamberlain: 04
Alexis Sanchez: 02

Karakterne siger det hele. Fornuftigt defensivt og direkte katastrofalt offensivt.

Edit: Kos får 12.
Last edited by Titi on 21. Aug. 2016 15:10, edited 1 time in total.
The club is a joke, one season ticket cost £1300, that lets you see your best players leave and people who are nowhere near replacing that player come in. The club doesnt care about mediocrity, every season it gets worse".

Random Guy på Mania.

Sir_Hisss
Normal Bruger

Post by Sir_Hisss » 21. Aug. 2016 0:10

Arsenal's "Cutting edge will come", insists SATISFIED Wenger.

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
OMG.
Last edited by Sir_Hisss on 21. Aug. 2016 0:19, edited 2 times in total.

arsenal1983
Arsenal Danmark medlem

Post by arsenal1983 » 21. Aug. 2016 0:18

Wenger i Post match interview: "It was a high quality game". Shit det rabler for ham :|
AW: One man's trash is a bargain for me

AW - The dictator of Arsenal

#respektmentidtilatgå

Sir_Hisss
Normal Bruger

Post by Sir_Hisss » 21. Aug. 2016 0:19

Og så lige et par andre guldkorn - er uklar på om det var fra før kampen.

“We have a few strikers who have a chance, if we find the right players we buy.

“It is not that easy – look at a club like Real Madrid, who have they bought? Up front, it is very difficult”

Asked if Akpom was in his thoughts, Wenger said: “Theo as well, it is an important season for Theo, because last year he had a difficult period.

“He can play as a striker and his numbers are excellent when he plays up front, we have Giroud, Sanchez, Walcott, Akpom and (Yaya) Sanogo who is still here but is injured at the moment – the players we buy have to be better.”

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Steensen
Arsenal Danmark medlem

Post by Steensen » 21. Aug. 2016 1:57

Jeg er simpelthen bare så trist :(

Elsker AW og vil ham altid det bedste, men tiden er simpelthen løbet fra ham. I moderne fodbold er $$$ alt.

Alansmith
Arsenal Danmark medlem

Post by Alansmith » 21. Aug. 2016 2:05

Vi er i en sørgelig situation. Jeg har været glødende Arsenalfan i 36 år, og jeg er ved at miste gnisten. Vi skulle have fyret Arsene Wenger for 6 år siden.
Klik for at tjekke ventetiden: Farvel Arsene Wenger

Don Karnage
Normal Bruger

Post by Don Karnage » 21. Aug. 2016 4:19

Forhelvede - det er svært, det her! Hvordan skal man blive ved med at finde troen?!

First of, markedskræfterne og moderne fodbolds udvikling er løbet fra Wenger. Taktisk ligeså. Forudsigeligt og med stigende større trossighed. Total mangel på vinder mentalitet.

Kampen:
- Kos er et bæst (igen) i dag! Vi taber uden ham på banen. Han skaffer os ene mand et point i dag.
- Chancen for at vi vinder kampen, er ret stor, hvis Özil starter inde.
- Holding fortjener ros. Det gør hverken Walcott eller Sanchez. Hold nu kæft hvor er Walcott tandløs. Sanchez er åbenlyst fejlplaceret. Det ligner pludselig, at hans gode kamp på toppen (plus kampene for Chile), har overbevist Wenger. Det ligner desværre dengang Wenger forsøgte at spille Arsharvin som falsk 9'er - not good.
- Vi har lidt positiv varians på vores side i dag. På en "Mike Dean dag" får Leicester to straffespark. Bellerin laver i øvrigt klart straffe på Musa, som jeg ser det.
- Både Xhaka og Coquelin skuffer mig i dag. Mange fejl offensivt og defensivt.
- Jeg tror, folk overvurderer Leicesters niveau i år.
- JW10's indhop gav mig lidt positive tanker. Det gjorde Carzola's indsats desværre ikke. Han ligner en mand, der ikke er i form.

Samlet set er Wengers taktiske forståelse HELT fucking væk. Spiller igen Sanchez på toppen og Walcott på kanten. Fortæller os at Sanchcez er den nye Hamster Suarez v2.0 efter to elendige kampe på toppen. Udlejer Campell der har været klart bedre end Walcott - endda efter efter Iwobi's skade. Udskifter Xhaka når Coq løber rundt med et gult, hvilket er tæt på at koste et rødt (igen). Trækker indkøbet af en CB i langdrag fordi Holding har vist lidt potentiale - men vi har stadig kun én håbløs ringe backup i Chambers?!
Herefter skal vi fans høre på, at klubben er en varmestue for en række ansatte. Hvordan skal vi tage dig og klubben seriøst, Wenger?
"I must say Arsenal look a much happier bunch under Emery. They are not a title-winning side yet but I think this manager will get Arsenal challenging for honours in the not-too-distant future. This man knows what he’s doing."
G. Crooks, BBC 30/9-2018

#TrustTheProcess

Olitast
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by Olitast » 21. Aug. 2016 12:23

Don Karnage wrote:Forhelvede - det er svært, det her! Hvordan skal man blive ved med at finde troen?!

First of, markedskræfterne og moderne fodbolds udvikling er løbet fra Wenger. Taktisk ligeså. Forudsigeligt og med stigende større trossighed. Total mangel på vinder mentalitet.

Kampen:
- Kos er et bæst (igen) i dag! Vi taber uden ham på banen. Han skaffer os ene mand et point i dag.
- Chancen for at vi vinder kampen, er ret stor, hvis Özil starter inde.
- Holding fortjener ros. Det gør hverken Walcott eller Sanchez. Hold nu kæft hvor er Walcott tandløs. Sanchez er åbenlyst fejlplaceret. Det ligner pludselig, at hans gode kamp på toppen (plus kampene for Chile), har overbevist Wenger. Det ligner desværre dengang Wenger forsøgte at spille Arsharvin som falsk 9'er - not good.
- Vi har lidt positiv varians på vores side i dag. På en "Mike Dean dag" får Leicester to straffespark. Bellerin laver i øvrigt klart straffe på Musa, som jeg ser det.
- Jeg tror, folk overvurderer Leicesters niveau i år.
- JW10's indhop gav mig lidt positive tanker. Det gjorde Carzola's indsats desværre ikke. Han ligner en mand, der ikke er i form.

Samlet set er Wengers taktiske forståelse HELT fucking væk. Spiller igen Sanchez på toppen og Walcott på kanten. Fortæller os at Sanchcez er den nye Hamster Suarez v2.0 efter to elendige kampe på toppen. Udlejer Campell der har været klart bedre end Walcott - endda efter efter Iwobi's skade. Udskifter Xhaka når Coq løber rundt med et gult, hvilket er tæt på at koste et rødt (igen). Trækker indkøbet af en CB i langdrag fordi Holding har vist lidt potentiale - men vi har stadig kun én håbløs ringe backup i Chambers?!
Herefter skal vi fans høre på, at klubben er en varmestue for en række ansatte. Hvordan skal vi tage dig og klubben seriøst, Wenger?
Well said. Jeg er enig i det hele, foruden at Xhaka i første halvleg får lange afleveringer til at ligne tilbagelægninger til målmanden.

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 21. Aug. 2016 12:56

Don Karnage wrote:
Kritikken af Xhaka og Coquelin forstår jeg ikke helt. Ja, der er udfald, men ikke mere end man kan forvente af et nyt "par" et par uger inde i en ny sæson. De gav løfter om mere.

Walcott, Cazorla og Alexis er helt væk. Det skal blive bedre. Meget bedre.

Intet overraskende i hverken taktik eller opstilling, hvilken dog patetisk nok er det bedste vi kan stille pt. Wenger satser fortsat på at slå andre hold på at være de bedste til det vi gør, og det tvivler jeg overordentligt på, giver bedre resultater end i de forgangne år.

Leicester tror jeg ikke stort på i år. Specielt Vardy tror jeg vil opleve en middelmådig sæson. Ham og Mahrez har vel to chancer i går, som de i sidste sæson havde sparket op i hjørnet i stedet for bagom målet og lige på Cech.
"The problem arises when people use statistics like a drunk uses a lamp post: for support instead of illumination."

Don Karnage
Normal Bruger

Post by Don Karnage » 21. Aug. 2016 13:13

ajakob wrote:
Don Karnage wrote:
Kritikken af Xhaka og Coquelin forstår jeg ikke helt. Ja, der er udfald, men ikke mere end man kan forvente af et nyt "par" et par uger inde i en ny sæson. De gav løfter om mere.

Walcott, Cazorla og Alexis er helt væk. Det skal blive bedre. Meget bedre.

Intet overraskende i hverken taktik eller opstilling, hvilken dog patetisk nok er det bedste vi kan stille pt. Wenger satser fortsat på at slå andre hold på at være de bedste til det vi gør, og det tvivler jeg overordentligt på, giver bedre resultater end i de forgangne år.

Leicester tror jeg ikke stort på i år. Specielt Vardy tror jeg vil opleve en middelmådig sæson. Ham og Mahrez har vel to chancer i går, som de i sidste sæson havde sparket op i hjørnet i stedet for bagom målet og lige på Cech.
Nøgleordet er mig. Jeg har, måske urealistisk, høje forventninger til de to herre. Jeg forventer ikke, at de fungerer 100% fra start, men jeg forventer at Coquelin fortsætter med at være god til at kende sin begrænsninger (det var han ikke i går) og at Xhaka spiller med den fart og vision jeg ved han kan. Xhaka forsøgte næsten "for meget" nogle gange. Jeg vil dog godt medgive, at Xhaka faktisk var solid, jo mere jeg tænker over det. Specielt når jeg kigger stats og ser hvor meget bedre pasningsspillet og boldcirkulationen var med ham på banen fremfor Elneny.

Enig omkring det taktiske. Vi er mere forudsigelige end Swansea for 2-3 år siden
"I must say Arsenal look a much happier bunch under Emery. They are not a title-winning side yet but I think this manager will get Arsenal challenging for honours in the not-too-distant future. This man knows what he’s doing."
G. Crooks, BBC 30/9-2018

#TrustTheProcess

Post Reply