Arsenal - Tottenham 5-2 (PL) MOM / post match debat

Diskussion om Arsenals kampe. Herunder optakter, debat før kampen, M.O.M afsteminger og Post-match debat. Debat mens kampene foregår sker i 'Live Kampe'.

Moderator: admin

Post Reply

Hvem var kampens bedste spiller?

Poll ended at 4. Mar. 2012 15:14

Szczesny
0
No votes
Gibbs
1
1%
Koscielny
0
No votes
Vermalen
1
1%
Sagna
2
2%
Song
2
2%
Arteta
1
1%
Rosicky
82
83%
Benayoun
1
1%
Walcott
3
3%
Van Persie
6
6%
Jenkinson
0
No votes
Oxlade-Chamberlain
0
No votes
Gervinho
0
No votes

Total votes: 99

Paddy
Normal Bruger

Post by Paddy » 27. Feb. 2012 20:32

Tror nu også mest at det er for at få frit udsyn til bold osv (som Frendly Fire også skriver) og mere tror jeg heller ikke der er i det... men det ser faneme ikke super atletisk ud ;-)

BertilAndersen
Normal Bruger

Post by BertilAndersen » 27. Feb. 2012 22:18

http://www.youtube.com/watch?v=Fg33RXiK ... r_embedded

Fucking cunt man. Forklarer nok bedre hvorfor Spurs fik deres straffespark.

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 27. Feb. 2012 22:29

Alansmith wrote:
AndersArsenal wrote:
Hnansen wrote: Arh, come on! ;) det er godt nok søgt, det der!
Naturligvis var det ikke en "fejring" af Saha's mål. Jeg kan forstå, at Mike Dean ikke ligefrem er synderlig populær herinde. Men at postulere, at hans hop ved målet, skulle være en form for alternativ jublelscene, ja - så syntes jeg at man skulle skrue en smule ned for paranoiaen, og op for den gode, gamle sunde fornuft! :)
Det er en vanvittig tanke, men det hop giver ingen mening for mig. Forstår sagtens din holdning til det, og hvis Mike Dean virkelig var Tottenham sympatisør, og samtidig skulle skjule det, og han under kampen laver det nummer der, så er han idiot. Men det er han jo også... :roll:

Det her er dog mere end bare en sympatisør. Det er så smukt:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... OqdBBwbwxE
Det er under alle omstændigheder en mærkelig løbestil, som vores dommerven her præsterer. Han ligner en ko, der lige er kommet ud fra stalden efter en lang vinter. :)
Det allersidste spring han laver, er så weird. Giver ingen mening. Han kan jo sagtens se, hvad der sker....
Image

Thornfeldt
Arsenal Danmark medlem

Post by Thornfeldt » 27. Feb. 2012 22:55

GOAL!!!! Arsenal 6 - 2 Tottenham, (90 + 25 Hours). Charlie Adam with a lovely finish from 12 miles away.
Ginnerup wrote:There's only one Arsene Wenger !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Baun
Arsenal Danmark medlem

Post by Baun » 27. Feb. 2012 23:05

Thornfeldt wrote:GOAL!!!! Arsenal 6 - 2 Tottenham, (90 + 25 Hours). Charlie Adam with a lovely finish from 12 miles away.
Hahaha! :D
He may be cast in bronze - but he's still capable of producing truly golden moments!
https://vine.co/v/MHKejhp2LwK

Baun
Arsenal Danmark medlem

Post by Baun » 27. Feb. 2012 23:37

BREAKING NEWS!
Police are on the hunt for various individuals after 10 men and a monkey were raped in North London this weekend. One witness is said to be distraught and can't stop twitching. Please contact 0-1, 0-2, 1-2, 2-2, 3-2, 4-2, 5-2 if you have any information.
He may be cast in bronze - but he's still capable of producing truly golden moments!
https://vine.co/v/MHKejhp2LwK

phra
Normal Bruger

MIKE TOTTENHAM DEAN , Jubler ved spurs mål !!!

Post by phra » 28. Feb. 2012 8:02

Michael-Arsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by Michael-Arsenal » 28. Feb. 2012 10:10

Lige hjemvendt fra den fedeste tur på Emirates EVER!!!

Alt er blevet skrevet og sagt. Så klasse!

MoM. Tomas Rosicky!!!
"Is the Arsenal shirt too heavy for you? Stop hiding behind Arsène Wenger and be more than mediocre."

- Thierry Henry on the Arsenal-players.

gbarthokai
Arsenal Danmark medlem

Post by gbarthokai » 28. Feb. 2012 13:14

Bedste oplevelse på The Groove EVER, det var sgu for fedt.

Sad og bandede dem langt væk i starten og især Walcott, heldigvis gik jeg ikke hjem ved 0-2....

Fuck en fantastisk stemning før, UNDER og efter kampen, det var sgu en oplevelse for livet.

Nu skal momentum holdes og køres point ind på kontoen...

:D :D :D

levinas
Arsenal Danmark medlem

Post by levinas » 29. Feb. 2012 12:37

Michael-Arsenal wrote:Lige hjemvendt fra den fedeste tur på Emirates EVER!!!

Alt er blevet skrevet og sagt. Så klasse!

MoM. Tomas Rosicky!!!
Detaljer tak :) stemningen, atmosfæren, specielle momenter fra fans osv.
Image

Fantastic-Fab
Arsenal Danmark medlem

Post by Fantastic-Fab » 29. Feb. 2012 13:26

Vil meget gerne fortælle en længere beretning for min oplevelse på Emirates, og lidt om Londonturen i al almindelighed.
"What a finish at the Emirates. Absolutely unbelievable. He doesn't score many headers but i have often wondered why when I see the quality of this one" (...) "The biggest of games the biggest of names" (Andy Gray og Martin Tyler post Henry goal vs United)

En æra begynder
Normal Bruger

Post by En æra begynder » 29. Feb. 2012 13:29

Du er for optimistisk Fan-Fab. Forum orker ikke din positivisme oven på en 5-2sejr, der er ligegyldig, hvis vi taber til Liverpool...så hold lige igen med det fede ved den tur og fokuser venligst på fede provinsdamer i England i stedet...
Nasri skal fra nu af bare køres over af en bus

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 29. Feb. 2012 13:38

En æra begynder wrote:Du er for optimistisk Fan-Fab. Forum orker ikke din positivisme oven på en 5-2sejr, der er ligegyldig, hvis vi taber til Liverpool...så hold lige igen med det fede ved den tur og fokuser venligst på fede provinsdamer i England i stedet...
Siden hvornår kan man blive for optimistisk overnpå sådan en kamp.? Tror da flere vil elske at høre om hvordan det var til kampen, som alle os andre er grønne af misundelse af ikke have set live. Det er jo ÅRETS hjemmekamp.
Så tal på vegne af dig selv og denne kamp vil aldrig blive glemt eller ligegyldig.
Det var da en mærkelig opførsel EÆB.!! :s

Fantastic-Fab
Arsenal Danmark medlem

Post by Fantastic-Fab » 29. Feb. 2012 13:56

Gabe wrote:
En æra begynder wrote:Du er for optimistisk Fan-Fab. Forum orker ikke din positivisme oven på en 5-2sejr, der er ligegyldig, hvis vi taber til Liverpool...så hold lige igen med det fede ved den tur og fokuser venligst på fede provinsdamer i England i stedet...
Siden hvornår kan man blive for optimistisk overnpå sådan en kamp.? Tror da flere vil elske at høre om hvordan det var til kampen, som alle os andre er grønne af misundelse af ikke have set live. Det er jo ÅRETS hjemmekamp.
Så tal på vegne af dig selv og denne kamp vil aldrig blive glemt eller ligegyldig.
Nu er EÆB en af de skarpeste, hvis ikke den skarpeste skribent herinde, så jeg ved udemærket hvad han spydigt refererer til (jeg er helt på linje med EÆB, hvilket er en anden diskussion). Men når jeg finder tid i aften eller i morgen så får i en længere beskrivelse af turen, og de følelser jeg så Arsenal-FANS udvise. Det var så rørende, og et minde som er så dybt indprintet hos mig og mit hjerte. Arsenal har måske aldrig været mere i live. Det handler ikke om status, grin eller hån. Nej det handler om FØLELSER. Arsenal betyder så urimeligt meget, hvis ikke alt for nogle af de drenge, som jeg i den grad havde sympati for.

Mit bedste billede derovre fra var ikke med Henry, Adams eller billederne af det som ligner verdens bedste kunstgræsbane.
Nej - det er billedet af en 85-årig gammel mand, som bevægede sig i snegletempo ud til hans siddeplads, hvor han trofast har fulgt holdet i 65-årig. Han sagde direkte til mig efter han havde spurgt mig hvorfor jeg var her i dag, og den sætning sidder fast: 'Look around and say to me this is difficult times. That is mr. Wengers work, and i will support him and his team to the last day of my life'. Uha... Kuldegysninger. Det var FØR kampen. Glæd jer til fortsættelsen.
"What a finish at the Emirates. Absolutely unbelievable. He doesn't score many headers but i have often wondered why when I see the quality of this one" (...) "The biggest of games the biggest of names" (Andy Gray og Martin Tyler post Henry goal vs United)

Nesdam
Normal Bruger

Post by Nesdam » 29. Feb. 2012 13:58

Fantastic-Fab wrote:
Gabe wrote:
Nu er EÆB en af de skarpeste, hvis ikke den skarpeste skribent herinde, så jeg ved udemærket hvad han spydigt refererer til (jeg er helt på linje med EÆB, hvilket er en anden diskussion). Men når jeg finder tid i aften eller i morgen så får i en længere beskrivelse af turen, og de følelser jeg så Arsenal-FANS udvise. Det var så rørende, og et minde som er så dybt indprintet hos mig og mit hjerte. Arsenal har måske aldrig været mere i live. Det handler ikke om status, grin eller hån. Nej det handler om FØLELSER. Arsenal betyder så urimeligt meget, hvis ikke alt for nogle af de drenge, som jeg i den grad havde sympati for.

Mit bedste billede derovre fra var ikke med Henry, Adams eller billederne af det som ligner verdens bedste kunstgræsbane.
Nej - det er billedet af en 85-årig gammel mand, som bevægede sig i snegletempo ud til hans siddeplads, hvor han trofast har fulgt holdet i 65-årig. Han sagde direkte til mig efter han havde spurgt mig hvorfor jeg var her i dag, og den sætning sidder fast: 'Look around and say to me this is difficult times. That is mr. Wengers work, and i will support him and his team to the last day of my life'. Uha... Kuldegysninger. Det var FØR kampen. Glæd jer til fortsættelsen.
Want... More... NOW

Post Reply