Lynoptakt Arsenal -Newcastle (FA)

Diskussion om Arsenals kampe. Herunder optakter, debat før kampen, M.O.M afsteminger og Post-match debat. Debat mens kampene foregår sker i 'Live Kampe'.

Moderator: admin

Post Reply
MichaelBo
Normal Bruger

Lynoptakt Arsenal -Newcastle (FA)

Post by MichaelBo » 9. Jan. 2021 17:05

Lige en hurtig optakt herfra inden jeg skal ud og trylle i køkkenet..

Vi møder Newcastle i FA-cuppen (bedre kendt som vores turnering..)
Newcastle har ikke vundet i de sidste 5 kampe og ligger aktuelt på en 15. plads i PL, hvor vi jo stadig ligger i den dårlige halvdel men med en betragtelig bedre formkurve.

Det bliver spændende at se, hvordan vi stiller op i dag. Partey og Martinelli skulle være klar igen, så der er måske en chance for at se en af dem eller begge to her til aften.. Det er også muligt, at vores islandske måmand får spilletid i aften (håber, det går bedre end sidst..)

Runarsson
Soares Holding Gabriel Tierney
AMN Ceballos Partey
Pepe Balugon Martinelli

Er den opstilling, jeg kunne tænke mig at se....

COYG

PS: Kampen vises med Morten Bruun som medkommentator, så der er også lidt til sadomasochisterne :D

Jan BRX
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Re: Lynoptakt Arsenal -Newcastle (FA)

Post by Jan BRX » 9. Jan. 2021 17:50

Så dårlige er Newcastle nu heller ikke, så lidt mere fysik i opstillingen. Og det tager lang tid inden jeg gider Pepe. Partey så jeg gerne starte på bænken, han skulle nødigt blive skadet igen. Ser gerne Balogun starte med mindre det bare er for at holde på ham. Som jeg mener klubben har gjort mod AMN. Bliver spændende at se om holdet stadig har FA-genet i sig.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 9. Jan. 2021 17:59

Kampen med start kl. 18.30 vises på 6'ern...(nogle med et link til den danske kanal..??) Ellers kan den ses på BBC One som er i de fleste kabelpakker.

Holdet

https://pbs.twimg.com/ad_img/1347943076 ... me=900x900

Mærkeligt at Willock starter igen-igen...Han må vise noget til træning :?: og heller ingen ameirkanske Balogun som vidst har været ok for akademiholdet og ikke vi forny sin kontrakt..? Ingen Mustafi som nok er på vej væk i januar? Hvor mange kampe kan Tierney spille uden problemer..Kunne det ikke havde været en kamp for AMN?
Last edited by peterdebel on 9. Jan. 2021 18:05, edited 1 time in total.
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Jan BRX
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by Jan BRX » 9. Jan. 2021 18:02

Og det blev langt værre opstilling end jeg havde forventet. 4 spillere som ikke burde være i nærheden af “starteren - desværre er det midtbane og højre wing. Den største fejl er helt klart (i mine øjne) at Arteta ikke har beholdt de 4 bageste, som ville give kontinuitet. Min optimisme er lettere fordampet. Hvis vi ryger ud i dag kan fingeren kun placeres et stedd.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 9. Jan. 2021 18:16

Martinelli skadet....

....under opvarmning.. :?

Ankelskade siges det, Det skulle ikke være alvorlig, men højest sandsynligt ude af dagens kamp, hvor Nelson kommer ind

Image

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 9. Jan. 2021 18:30

Post Reply