Manchester City -Arsenal (PL)

Diskussion om Arsenals kampe. Herunder optakter, debat før kampen, M.O.M afsteminger og Post-match debat. Debat mens kampene foregår sker i 'Live Kampe'.

Moderator: admin

Post Reply
peterdebel
Normal Bruger

Manchester City -Arsenal (PL)

Post by peterdebel » 16. Oct. 2020 18:09

Image

Sted: Ethiad.
Dato:Lørdag d. 17. Kampstart kl. 18.30
Tv: 3 MAX, Sky Sport Main Event. NBC US.

Næst efter Liverpool ude, så må det være kampen på Ethiad holdene frygter mest og netop dét er, hvad vi står over for.

Nuvel..Vi har fået købt Partey for en hulen masse penge for at forsøge at lukke hullet til topteam'sne, men spørgsmålet er om Partey overhovedet starter i en kamp som dette med kun 2-3 træninger med holdet. Jeg tror det ikke. Desuden mangler vi Tierney som (vist) er i Coronakarantæne fordi en landsholdsspiller for Skotland fik diagnosen.

Går lige til sagen. City har højest sandsynligt Aguero med fra start, hvilket vil være usandsynligt dårligt, set fra vores synspunkt..Men KDB er ude :D

Tænker vi stiller op i vanlig formation 3-4-3 som så bliver en 4-5-1 når vi skal forsøge at forsvare os.

Leno
Holding Luiz Gabriel
AMN Saka
Elneny Granit
Willian Pepe
Aubameyang

I tvivl om Ceballos eller Elneny, men tror sidstnævnte tager den.
Lad os prøve at spille os ud af presset og prøv at smide Partey ind. Jo tidligere, jo bedre. Hvis vi bare stiller os ned fra første fløjt, så kører Pep & Co. os over. Dét hele kunne godt ende med et X, hvilket vi skal være glade for.
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

MichaelBo
Normal Bruger

Re: Manchester City -Arsenal (PL)

Post by MichaelBo » 17. Oct. 2020 10:50

Havde lige skrevet et længere indlæg, der forsvandt efter jeg blev logget ud uden, at jeg havde opdaget det.. Min fejl, jeg startede med at skrive kl. 6 og havde to timers pause fra pc...

Så - tror vi vinder

COYG

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 17. Oct. 2020 12:45

MichaelBo wrote:
17. Oct. 2020 10:50
Havde lige skrevet et længere indlæg, der forsvandt efter jeg blev logget ud uden, at jeg havde opdaget det.. Min fejl, jeg startede med at skrive kl. 6 og havde to timers pause fra pc...

Så - tror vi vinder

COYG
Øv. Dét er virkelig surt.

Uden KDB og midtbanen med Rodri, B.Silva, Foden og Torres, virker ikke usandsynligt skræmmende. Og jo ikke mere David Silva, Yaya Youré og Aguero som før i tiden.

KDB har scoret mere mod os end noget andet PL hold og vi skal holde øje med Mahrez og Foden som kan noget på egen hånd og holdet plejer altid at skabe alt for mange chancer.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 17. Oct. 2020 17:34

Holdet:

Image

Starting XI: Leno, Bellerin, Holding, Gabriel, Tierney, Ceballos, Granit, Saka, Willian, Pepe, Aubameyang

Subs: Thomas Partey, Lacazette, Runarsson, Maitland-Niles, Luiz, Elneny, Nketiah

Maitland-Niles og Partey på bænken.

Jan BRX
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by Jan BRX » 17. Oct. 2020 17:48

Er det stærkeste holdopstilling der kan præsteres ? Aner det ikke. Man kan være uenig eller ej. Men det virker som om Arteta er en bestemt herre. Hvis der ikke præsteres til træning, så er man ude på bænken eller længere væk. De eneste helt sikre navne på holdkortet er Leno og PEA. Vild med den trænerindstilling. Frygter Sterlings hurtighed. Glad for at Bruyne ikke er med. Tror faktisk, at vi har en god chance for 3 point.

Satans: Aguero fra start

PS Jeg savner at høre, hvor Saliba er henne i Artetas ligning ??

Frankster
Normal Bruger

Post by Frankster » 17. Oct. 2020 18:07

Vi får ikke større chancer end denne.
Tænker de kun kan komme igennem på kanten, så lad os lukke dem ned her, og så måske i 2. Halvleg gå ind med flere på midtbanen. Havde selv tanken om at udfordre deres midtbane fra start, da den som nævnt er en helt anden uden KDB og den gamle Silva, men ok så længe at Pepe og Willam kommer ned og holder på den, så vi ikke mister den for hurtigt.
Men hvor er det fedt, at opgaven omkring start 11 er svær.

COYG

Shut up en bænk!!!
Its all about the Premier League....
Its all about the Arsenal.

Post Reply