Huddersfield-Arsenal 1-2 PL PMD/MOM

Diskussion om Arsenals kampe. Herunder optakter, debat før kampen, M.O.M afsteminger og Post-match debat. Debat mens kampene foregår sker i 'Live Kampe'.

Moderator: admin

Post Reply

Hvem var vigtigste Arsenal spiller

Poll ended at 16. Feb. 2019 18:04

Leno
0
No votes
Maitland-Niles
0
No votes
Mustafi
0
No votes
Koscielny
3
50%
Monreal
0
No votes
Kolasinac
0
No votes
Mikhtaryan
1
17%
Torreira
0
No votes
Guendozi
0
No votes
Iwobi
2
33%
Lacazette
0
No votes
Elneny
0
No votes
Suarez
0
No votes
Willock
0
No votes

Total votes: 6

Jan BRX
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Huddersfield-Arsenal 1-2 PL PMD/MOM

Post by Jan BRX » 9. Feb. 2019 18:04

Stem kun hvis du har set hele kampen.
Afstemningen løber i 7 dage.

Jan BRX
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Re: Huddersfield-Arsenal 1-2 PL PMD/MOM

Post by Jan BRX » 9. Feb. 2019 18:09

I skuret en dårlig indsats i en dårlig kamp. Vi stod bare og ventede på, at Huddersfield lavede fejl. De kan ikke score, så selvfølgelig scorede vi for dem. Bare for at give lidt spændig.
Hvem kan fremhæves. Mikh, Iwobi (kan bare ikke afslutte) og Kos. Og til dels Lacazette. Resten var bare gennemsnitlige. Bortset fra Mustafi som havde en lidt dårlig kamp (men alligevel ikke under standard).
Giver den til Kos for, at holde nogenlunde sammen på forsvaret

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 9. Feb. 2019 20:25

Fik ikke set kampen. Hvad tænker folk om de forskellige spillere og kampen som helhed?

Niels Lønberg
Arsenal Danmark medlem

Post by Niels Lønberg » 9. Feb. 2019 22:31

Det vigtigste: 3 point. Jeg synes ikke der er meget andet vi kan tage med fra denne kamp. Kønt var det i hvert fald ikke.

En kamp, hvor vi bare bør blæse til angreb, og så stiller vi op med tre centrale forsvarsspillere. Emery var måske lidt taktisk hæmmet af skader/sygdom, men den konservative tilgang mod et hold, der havde tabt 12 og spillet 1 uafgjort i de sidste 13 kampe, forstår jeg ikke helt

Koscielny var klart min MotM. Den ro og måden han forsvarer på har været savnet. Jeg havde faktisk selv afskrevet ham efter skaden, men har totalt modbevist at han er færdig i branchen.

GudEbening
Normal Bruger

Post by GudEbening » 10. Feb. 2019 1:22

Er der nogen der kan forklare, hvorfor hverken øzen, rambo eller auba var med? Synes det er lidt svært at blive klog på, da de alle klart ville have givet noget ro på midten i dag.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 10. Feb. 2019 1:47

MoM: Kos!

Maitland-Niles og Leno også med en god kamp.

En sejr på udebane er altid dejligt. Håber vi virkelig føler op på de 3 point i de kommende kampe.
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

MichaelBo
Normal Bruger

Post by MichaelBo » 10. Feb. 2019 8:40

GudEbening wrote:
10. Feb. 2019 1:22
Er der nogen der kan forklare, hvorfor hverken øzen, rambo eller auba var med? Synes det er lidt svært at blive klog på, da de alle klart ville have givet noget ro på midten i dag.
De var alle tre syge eller skadede op til kampen, så de blev hjemme i London..

Mht. kampen, så så jeg den ikke, men 3 point på udebane i jeg ved ikke hvor lang tid, er godkendt. Det kan være med til at give spillerne troen på deres evner på udebane igen.. Dog lidt ærgerligt, at de får et mål til sidst..

Cliffen
Arsenal Danmark medlem

Post by Cliffen » 10. Feb. 2019 15:54

Kønt var det ikke, men de 3 point kom i hus. Med tanke på vores ringeudebanestatistik på det seneste, er det slet ikke så ringe.
Alligevel havde jeg forventet mere mod Huddersfield, som virkelig ikke er noget godt hold.
Det bliver naturligvis en del sværere uden Aubameyang, Özil, Ramsey, Xhaka og Bellerin.
Det var derfor ekstra godt, at Mkhitaryan var tilbage på holdet, og jeg synes egentlig han gjorde det udmærket. I hvert fald i forhold til hvor længe han har været skadet. Iwobi arbejdede også godt for sagen og var evigt ivrig efter at skabe noget længere fremme. Han var lidt heldigt med sit mål efter et i øvrigt rigtig flot indlæg fra Kolasinac.
Sjovt nok fik han rigtig godt træf på en bold og scorede en anden gang, men der var desværre offside. Han er selv klar over, at han mangler noget end product. Hans afslutninger er sgu ikke de skarpeste.
I forsvaret gjorde Koscielny det rigtig godt og er min MOM.

Post Reply