x Lucas Perez

Her kan man løbende diskutere nuværende og tidligere Arsenal spillere og deres præstationer. Afsluttede Arsenal spiller handler kan også diskuteres her.

Moderator: admin

Ålen
Normal Bruger

Re: Lucas Perez

Post by Ålen » 30. Aug. 2016 18:17

Esben wrote:Velkommen!

Hvad har folk herinde egentlig af forventninger til ham, her i første sæson, når vi taler mål?

Kan han i øvrigt bruges på kanten, så han ikke udelukkende kæmper med Giroud om en plads?
Han udtaler selv i sin introduktionsvideo fra arsenal.com, at han kan spille alle fire offensive pladser, men at han foretrækker at spille helt fremme. Har vist tidligere spillet en del på venstrekanten.

Olitast
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by Olitast » 30. Aug. 2016 18:27

Ålen wrote:
Esben wrote:Velkommen!

Hvad har folk herinde egentlig af forventninger til ham, her i første sæson, når vi taler mål?

Kan han i øvrigt bruges på kanten, så han ikke udelukkende kæmper med Giroud om en plads?
Han udtaler selv i sin introduktionsvideo fra arsenal.com, at han kan spille alle fire offensive pladser, men at han foretrækker at spille helt fremme. Har vist tidligere spillet en del på venstrekanten.
I og med han er venstrebenet og virker til at kunne udfordre sin direkte mand, så synes jeg, det kunne være spændende at prøve Giroud i midten og Alexis på venstre samt Lucas på højre. Det ville give os noget helt fornyende direkte spil.

Under alle omstændigheder; velkommen til manden! Det bliver spændende at se, om han kan følge op på sin gode sidste sæson.

Alansmith
Arsenal Danmark medlem

Post by Alansmith » 30. Aug. 2016 18:34

En forstærkning af truppen med en proven spiller. Det skal vi være glade for. Han har alt at vinde, synes jeg. Med andre ord: Jeg synes, at han ser bedre ud end det meste vi har i den offensive del af truppen, men jeg har ikke særlig store forventninger som udgangspunkt.
Klik for at tjekke ventetiden: Farvel Arsene Wenger

Blastino
Arsenal Danmark medlem

Post by Blastino » 30. Aug. 2016 18:46

Velkommen til! Glæder mig til at se ham i aktion!
Torreira <3

Wengers globalisering
Normal Bruger

Post by Wengers globalisering » 30. Aug. 2016 18:54

Friendly Fire wrote:Velkommen til.
Håber han kan holde niveau nu hvor han ikke længere er klubbens største spiller.
Han har haft en stor mental optur i Coruna hvilket har udfoldet hans potentiale.
Hvordan det gik ham indtil for 1.5 år siden skal bare ikke ske igen.
Ser frem til at se ham vise os sine kvaliteter som end ikke Walcott eller Sanchez besidder som spydspids.
Synes ikke man skal laste ham for, at han blomstre sent i karrieren. Wright, Drogba, Vardy, Giroud, Nolito er alle angribere som blomstrede relativt sent i deres karriere og har lavet et paent antal maal. Selv hvis han ikke bliver en bragende succes, har han givet klubben og ikke mindst fansene et loeft og det er virkelig tiltraengt.
Austin Powers: I've been frozen for 30 years. I've got to see if my bits and pieces are still working.

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 30. Aug. 2016 19:00

Squawka Football ‏@Squawka
Lucas Pérez scored last season against:

Atletico Madrid
Barcelona
Celta Vigo
Sevilla
Valencia
Villarreal

Det var fem hold fra top 7. Det kan godt vidne om noget af den frygtløshed, som han eftersigende har.
Image

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 30. Aug. 2016 19:01

AndersArsenal wrote:Squawka Football ‏@Squawka

Atletico Madrid
Barcelona
Celta Vigo
Sevilla
Valencia
Villarreal

Det var fem hold fra top 7. Det kan godt vidne om noget af den frygtløshed, som han eftersigende har.
I grunden meget stærkt, selvom det ikke nødvendigvis siger en pind.

Men det er da umiddelbart flot, at målene også er kommet imod flere af de dygtigere hold.

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 30. Aug. 2016 19:06

araAFC wrote:

Atletico Madrid
Barcelona
Celta Vigo
Sevilla
Valencia
Villarreal

Men det er da umiddelbart flot, at målene også er kommet imod flere af de dygtigere hold.
Heller ikke sikker på, at det fortæller os noget synderligt, men det giver mig nogle større forhåbninger, end hvis målene var nogle billige hattricks mod de tre nedrykkere eksempelvis.
Image

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 30. Aug. 2016 19:18

AndersArsenal wrote:
araAFC wrote:

Atletico Madrid
Barcelona
Celta Vigo
Sevilla
Valencia
Villarreal

Heller ikke sikker på, at det fortæller os noget synderligt, men det giver mig nogle større forhåbninger, end hvis målene var nogle billige hattricks mod de tre nedrykkere eksempelvis.
Lige præcis også en tanke, der strejfede mig tidligere. Det ville være bekymrende. Jeg synes, det virker nogenlunde fornuftigt med Perez.

Prismæssige handlede alternativer er Embolo, Janssen, Volland, Musa og Baston, mens man for ca. €10m mere har Paca Alcacer, Milik, Gameiro og Benteke. Billigere alternativer (handlet for plus/minus €10m) kunne have været Edin Dzeko, Wassim Ben Yedder og Mario Gomez.

Jeg ved ikke, om man kunne have fået mere value-for-money ved en af de nævnte.

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 1. Sep. 2016 16:40

Så har han, officielt, fået nummer 9. :)

https://twitter.com/Arsenal/status/771356695700332544
Image

Fedder
Arsenal Danmark medlem

Post by Fedder » 1. Sep. 2016 16:50

AndersArsenal wrote:Så har han, officielt, fået nummer 9. :)

Pis os :?
Hvorfor har vi ikke skrottet det nummer i klubben?

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 1. Sep. 2016 16:57

Fedder wrote:
AndersArsenal wrote:Så har han, officielt, fået nummer 9. :)

Pis os :?
Hvorfor har vi ikke skrottet det nummer i klubben?
Hans forgænger scorede i lidt under 50 % af de kampe, han startede. Hvis den nye LP9 kan gøre det samme, så vil jeg være mere end tilfreds.
Image

peterdebel
Normal Bruger

Re: 9. Lucas Perez

Post by peterdebel » 8. Sep. 2016 0:03

Ud fra videoer ligner det en Suarez/Vardy-klon, Wenger har hentet.

-God til at snyde offside-fælden
-Ofte med udgangspunkt på fløjen.
-Fungerer godt i et-to kombinationer med medspillere og udnytter sin fart og touch på bolden, som gør han kommer til chancer.
-Må han blive en øjblikkelig succes uanset om udgangspunktet er fløj eller angreb.

Velkommen Lucas.

Første Interview: https://m.youtube.com/watch?v=3lNxgxJfURs
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 27. Oct. 2016 16:25

Skaden til Lucas er måske relativt slem. Ledbånd ved anklen (- vel i grundet en almindelig forstuvning) skulle være skadet i en grad, der kræver 6 ugers pause. Ærgerligt hvis det er sandt. Især fordi der er en del kampe fra nu og frem. Men sådan er det jo.

Jeg tror, vi kan være relativt sikre på, at Wenger vil uddybe på pressemødet i morgen.

http://news.arseblog.com/2016/10/report ... weeks-out/

Titi
Arsenal Danmark medlem

Post by Titi » 27. Oct. 2016 16:26

https://www.thesun.co.uk/sport/2062549/ ... nt-damage/

Perez ude angiveligt i seks uger. Satans!
Dog godt at Giroud er tilbage. Og Ramsey formegentlig (?) også snart. Så må Cazorla også gerne snart være klar.
The club is a joke, one season ticket cost £1300, that lets you see your best players leave and people who are nowhere near replacing that player come in. The club doesnt care about mediocrity, every season it gets worse".

Random Guy på Mania.

Post Reply