Perfekt for osKejser wrote:Granit valgte her til aften at give sig selv fri fra næste landsholdssamling ved at hive 2 gule kort i overtiden imod Portugal. Oppe med 2 mål endda. Jeg har ikke set, hvad der skete endnu

Moderator: admin
Perfekt for osKejser wrote:Granit valgte her til aften at give sig selv fri fra næste landsholdssamling ved at hive 2 gule kort i overtiden imod Portugal. Oppe med 2 mål endda. Jeg har ikke set, hvad der skete endnu
Xhaka has now received 6 red cards & 32 yellow cards in his last 78 matches, averaging a red card every 13 matches.
Helt enig.ajakob wrote:Nu har diverse eksperter gjort sig til talsmænd for, at Arsenal mangler stål siden Vieiras velmagtsdage, og nu har vi så fået en, der laver nogle frispark, og som en naturlig konsekvens heraf får kort, og så bliver det gjort til et problem.
Den overordnede diskussion klinger i øvrigt hult, fordi Arsenal i en lang periode havde ry for at spille svinsk. Ikke dermed sagt, at der ikke kan findes en middelvej, men undgår altså ikke kort i ny og næ, hvis man laver frispark.
En sandhed med modifikationer, men jeg er på linje med jer. Coquelin spiller vel også nærmest altid på 100%, men da han så trak gult nummer 2 på White Hart Lane, så forstod man jo intet.Olitast wrote:Helt enig.ajakob wrote:Nu har diverse eksperter gjort sig til talsmænd for, at Arsenal mangler stål siden Vieiras velmagtsdage, og nu har vi så fået en, der laver nogle frispark, og som en naturlig konsekvens heraf får kort, og så bliver det gjort til et problem.
Den overordnede diskussion klinger i øvrigt hult, fordi Arsenal i en lang periode havde ry for at spille svinsk. Ikke dermed sagt, at der ikke kan findes en middelvej, men undgår altså ikke kort i ny og næ, hvis man laver frispark.
Jeg vil hellere have en spiller, der spiller 100 % i 90 % af kampene end en spiller, der spiller 80 % i 100 % af kampene.
Klip dem, Granit.
Til det føste, så det var det meget dumt gult kort Coquelin trak. Ellers er jeg enig, hvis det er tilfældet som du stiller op, så giver det god mening.araAFC wrote: En sandhed med modifikationer, men jeg er på linje med jer. Coquelin spiller vel også nærmest altid på 100%, men da han så trak gult nummer 2 på White Hart Lane, så forstod man jo intet.
Jeg har intet imod, hvis Xhaka løber ind i en udvisning eller to. Jeg håber bare, at man så hvert fald trækker dem, når det giver mening; et kontrabold ved stillingen 1-0 efter 86 minutter eller lignende.
Bestemt. Måske især imod et hold som United, hvor det kunne se ud til, at Mourinho stiller spillerne op på række, og så vælger de 11 højeste. Der er ikke mange spillere under 180, som de stiller op nu.Blastino wrote:Til det føste, så det var det meget dumt gult kort Coquelin trak. Ellers er jeg enig, hvis det er tilfældet som du stiller op, så giver det god mening.araAFC wrote: En sandhed med modifikationer, men jeg er på linje med jer. Coquelin spiller vel også nærmest altid på 100%, men da han så trak gult nummer 2 på White Hart Lane, så forstod man jo intet.
Jeg har intet imod, hvis Xhaka løber ind i en udvisning eller to. Jeg håber bare, at man så hvert fald trækker dem, når det giver mening; et kontrabold ved stillingen 1-0 efter 86 minutter eller lignende.
Ellers har jeg det fint med, at Coq og Xhaka giver os lidt stål og tacklinger på midtbanen. Det har vi brug for.