Her kan man løbende diskutere nuværende og tidligere Arsenal spillere og deres præstationer. Afsluttede Arsenal spiller handler kan også diskuteres her.
Moderator: admin
-
Steensen
- Arsenal Danmark medlem
Jeg åbner tråden allerede inden bekræftelsen, da alle pålidelige medier melder, at den er lige på trapperne.
Velkommen til Granit! Han skulle minde en del om Wilshere - bare uden glasankler

Last edited by
Steensen on 31. May. 2016 15:44, edited 2 times in total.
-
Blastino
- Arsenal Danmark medlem
-
theo-walcott wrote:Er han DM eller CM?
Begge dele har jeg læst mig frem til. Har læst han bliver beskrevet som en Alonso-type.
Torreira <3
-
Olitast
- Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem
-
ajakob
- Arsenal Danmark medlem
Jeg venter med at løfte armene. Det husker jeg Higuain-tråden for godt til.
"The problem arises when people use statistics like a drunk uses a lamp post: for support instead of illumination."
-
Steensen
- Arsenal Danmark medlem
ajakob wrote:Jeg venter med at løfte armene. Det husker jeg Higuain-tråden for godt til.
Ornstein har talt:
David Ornstein @bbcsport_david 56m56 minutes ago
Arsenal close to signing Gladbach mdf Granit Xhaka. Agreement reached on £30m deal, in London to finalise terms, medical this weekend #AFC
-
ajakob
- Arsenal Danmark medlem
Steensen wrote:ajakob wrote:Jeg venter med at løfte armene. Det husker jeg Higuain-tråden for godt til.
Ornstein har talt:
Arsenal close to signing Gladbach mdf Granit Xhaka. Agreement reached on £30m deal, in London to finalise terms, medical this weekend #AFC
jeg hæfter mig ved "close", "finalise" og "medical". Der er altså to risikomomenter.
"The problem arises when people use statistics like a drunk uses a lamp post: for support instead of illumination."
-
Steensen
- Arsenal Danmark medlem
ajakob wrote:Steensen wrote:ajakob wrote:Jeg venter med at løfte armene. Det husker jeg Higuain-tråden for godt til.
Ornstein har talt:
jeg hæfter mig ved "close", "finalise" og "medical". Der er altså to risikomomenter.
Der er selvfølgelig altid en risiko, men handlen er i hvert fald 95% sikker.
-
Michael-Arsenal
- Arsenal Danmark medlem
Fotograf fra BMG. Ser sgu bedre og bedre ud.
"Is the Arsenal shirt too heavy for you? Stop hiding behind Arsène Wenger and be more than mediocre."
- Thierry Henry on the Arsenal-players.
-
danial-haraldsen
- Normal Bruger
by danial-haraldsen » 20. May. 2016 23:12
Olitast wrote:
Olitast, du giver så meget kulør til dette forum, tak for det. Og så tyder dit avatar endda på at du lytter til Burial, for nu at gå helt off-topic

-
Friendly Fire
- Normal Bruger
Xhaka og coq starter begge inde.
Bænken ser således ud: Ramsey, wilshire, elneny, santi.
Forstår absolut ikke elneny købet...
Nogen må ud selvom de kan spille ude af position...eller Wenger mener i hvert fald at de kan roteres

-
Olitast
- Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem
danial-haraldsen wrote:Olitast wrote:
Olitast, du giver så meget kulør til dette forum, tak for det. Og så tyder dit avatar endda på at du lytter til Burial, for nu at gå helt off-topic

Tak for de pæne ord, du burde selve tage at poste lidt mere! Jeg er glad for, at du forstod referencen
Og ja, Burial er nok det tætteste, man kommer på min "religion". Du har sgu god smag. Hvad er dit yndlingsnummer med ham?
-
Kejser
- Normal Bruger
"Arsene Wenger, we want you to stay" - Burnley- og Leicesterfans.
-
danial-haraldsen
- Normal Bruger
Olitast wrote:danial-haraldsen wrote:Olitast wrote:

Tak for de pæne ord, du burde selve tage at poste lidt mere! Jeg er glad for, at du forstod referencen
Og ja, Burial er nok det tætteste, man kommer på min "religion". Du har sgu god smag. Hvad er dit yndlingsnummer med ham?
Må som Kejser også indrømme, at jeg genkendte billedet en kende for hurtigt. Det ser dog ud som om den er så godt som hjemme, men venter naturligvis spændt på bekræftelse på arsenal.com, da man tidligere har brændt nallerne.
At have stiftet bekendskab med Burials musik er bestemt ikke noget jeg fortryder. Hans beskidte, rå og groovy 2-step trommer tryllebandt mig ved første lyt. 'Untrue' anser jeg som hans mesterværk og er det jeg har lyttet allermest til, og det ville være vanskeligt at vælge et yndlingsnummer herfra, men 'Etched Headplate', 'Untrue' (nummeret) og 'Shell of Light' går rent ind hver gang. Hans debutalbum har jeg det lidt sværere med, men håber det vil 'vokse' på mig med tiden. Desuden er jeg vild med hans samarbejde med henholdsvis Four Tet og Thom Yorke, forsangeren fra mit all-time yndlingsband Radiohead.
-
Nico_gooner
- Normal Bruger
Enten en der er mega god til at bruge Photoshop, eller også er den hjemme