35. Mohamed Elneny

Her kan man løbende diskutere nuværende og tidligere Arsenal spillere og deres præstationer. Afsluttede Arsenal spiller handler kan også diskuteres her.

Moderator: admin

Olitast
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Re: 35. Mohamed Elneny

Post by Olitast » 3. Feb. 2016 19:59

Kejser wrote:
Steensen wrote:
Bargan wrote:Er der nogen der har hørt hvorfor han ikke var i truppen igår?
Wenger mente ikke, at han var klar til PL og derfor blev han sparret.
Det er jo en kæmpe joke. Tak for lort, Wenger.
Som jeg også ytrede i optaktstråden, så begriber jeg simpelthen ikke, at han ikke bliver inkluderet på bænken som minimum i en hjemmebanekamp. Hvis ikke han kan/skal spilles ind der, hvornår skal han så? Han var jo en af de bedste imod Burnley, som trods alt har niveau som et PL-bundhold.

Indskiftningen af Coquelin (som i øvrigt er et hovedrystende kapitel for sig) kunne med fordel have været Elneny, der udover tacklinger kunne have bidraget med skud udefra imod et hold, der pakkede sig næsten hele kampen. Det er vitterligt som om, Wenger ser en helt anden kamp end resten af verden nogle gange.

Kejser
Normal Bruger

Post by Kejser » 4. Feb. 2016 16:30

Olitast wrote:
Kejser wrote:
Steensen wrote:
Wenger mente ikke, at han var klar til PL og derfor blev han sparret.
Det er jo en kæmpe joke. Tak for lort, Wenger.
Som jeg også ytrede i optaktstråden, så begriber jeg simpelthen ikke, at han ikke bliver inkluderet på bænken som minimum i en hjemmebanekamp. Hvis ikke han kan/skal spilles ind der, hvornår skal han så? Han var jo en af de bedste imod Burnley, som trods alt har niveau som et PL-bundhold.

Indskiftningen af Coquelin (som i øvrigt er et hovedrystende kapitel for sig) kunne med fordel have været Elneny, der udover tacklinger kunne have bidraget med skud udefra imod et hold, der pakkede sig næsten hele kampen. Det er vitterligt som om, Wenger ser en helt anden kamp end resten af verden nogle gange.
Jeg er egentlig helt på det rene med, hvis Elneny ikke er god nok til at tage skridtet op til PL nu, men så måtte man jo for helvede også investere i en anden spiller, der var god nok (og gerne 2), så man slap for at se B1 og b2 tumpe rundt inde på midtbanen uden den fjerneste ide om, hvad der foregår om ørerne på dem. Det er SÅ skuffende med Ramsey, som ret beset er slået tilbage til 2012/13-sæsonen, hvor de fleste af os var klar til at sende ham videre på udlån.
"Arsene Wenger, we want you to stay" - Burnley- og Leicesterfans.

theo-walcott
Normal Bruger

Post by theo-walcott » 4. Feb. 2016 17:51

Nu rabler det for alvor for den gamle... Send ham på den lukkede. Hvordan kan man pisse så mange chancer for et mesterskab væk? Det minder mig lidt om min weekend for 3 uger siden, hvor jeg havde lukket aftalen, hun betalte taxa og jeg faldt død om i hendes seng.

Olitast
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by Olitast » 4. Feb. 2016 20:11

theo-walcott wrote:Nu rabler det for alvor for den gamle... Send ham på den lukkede. Hvordan kan man pisse så mange chancer for et mesterskab væk? Det minder mig lidt om min weekend for 3 uger siden, hvor jeg havde lukket aftalen, hun betalte taxa og jeg faldt død om i hendes seng.
Måske ikke så relevant for Elneny-tråden, men for satan en rip historie, mate.

theo-walcott
Normal Bruger

Post by theo-walcott » 5. Feb. 2016 13:56

Olitast wrote:
theo-walcott wrote:Nu rabler det for alvor for den gamle... Send ham på den lukkede. Hvordan kan man pisse så mange chancer for et mesterskab væk? Det minder mig lidt om min weekend for 3 uger siden, hvor jeg havde lukket aftalen, hun betalte taxa og jeg faldt død om i hendes seng.
Måske ikke så relevant for Elneny-tråden, men for satan en rip historie, mate.
Hun var heller ikke imponeret :D Men synes pointen kunne overføres til vores/Wengers situation i de sidste 3 sæsoner.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 7. Feb. 2016 14:50

....Altid noget at brokke sig over når der postes.

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 7. Feb. 2016 16:24

Folks kommentarer på Twitter lader til at være Nationen! på svampe.

AWG
Normal Bruger

Post by AWG » 3. Apr. 2016 12:08

Vores ukendte januar indkøb Imponere mig stadig med sit stabile spil. Med Elneny og Coq på midten, beskytter vores midtbane vores defensiv meget bedre.

Elneny har også slået reekorden for flest pasninger i en kamp i denne sæson. 121 pasninger igår, hvor santi havde rekorden med 120.
http://www.thesportbible.com/articles/m ... nal-020416

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 3. Apr. 2016 12:37

AWG wrote:Vores ukendte januar indkøb Imponere mig stadig med sit stabile spil. Med Elneny og Coq på midten, beskytter vores midtbane vores defensiv meget bedre.

Elneny har også slået reekorden for flest pasninger i en kamp i denne sæson. 121 pasninger igår, hvor santi havde rekorden med 120.
http://www.thesportbible.com/articles/m ... nal-020416
Han gør det simpelt og stabilt! Noget Ramsey godt kunne lære noget af.. Han har bestemt været en positiv overraskelse og vildt at han kun er 23 troede faktisk han var plus 26.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 27. Jul. 2017 22:19

Det ser ud til at Wenger forsøger at omskole Elneny til forsvarsspiller (nøjagtig som gjorde med Touré).Der er fiflet med Elneny i bagkæden under vores preseasontour 2017..Arsene forudser han vil passe glimrende ind i et 3 mands forsvar.

"Jeg har altid ment, at en god central midtbanespiller også kan blive en god central forsvarsspiller. Og når vi så forsøger at spille med tre nede bagi, så passer han som profil godt ind" siger Arsene..Nu må vi se hvad fremtiden bringer.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 9. Jan. 2018 18:07

Elneny er glad for at skulle til Rusland, men ellers har et været lidt på det jævne for ham når han har spillet. Lidt for meget boldflytteri og en spiller som skal steppe op, hvis han ikke skal blive marginalspiller.

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 9. Jan. 2018 18:52

peterdebel wrote:
9. Jan. 2018 18:07
Elneny er glad for at skulle til Rusland, men ellers har et været lidt på det jævne for ham når han har spillet. Lidt for meget boldflytteri og en spiller som skal steppe op, hvis han ikke skal blive marginalspiller.
Til Rusland?

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 9. Jan. 2018 18:58

Gabe wrote:
9. Jan. 2018 18:52
peterdebel wrote:
Til Rusland?
Ja, men kun fra juni måned og så må vi se hvor langt Egypten kommer..De møder Uruguay, værtsnationen Rusland og Saudi Arabien.

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 9. Jan. 2018 22:55

peterdebel wrote:
9. Jan. 2018 18:58
Gabe wrote:
peterdebel wrote:
Til Rusland?
Ja, men kun fra juni måned og så må vi se hvor langt Egypten kommer..De møder Uruguay, værtsnationen Rusland og Saudi Arabien.
Du kommer dælen dansme med nogle skøre indlæg nogle gange. Hvad har det at han skal til Rusland med hans boldflytteri at gøre? Du formår virkelig at forvirre som ingen anden. :mrgreen: :mrgreen: :?: :wink:

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 9. Jan. 2018 23:10

Gabe wrote:
9. Jan. 2018 22:55
peterdebel wrote:
9. Jan. 2018 18:58
Gabe wrote:

Til Rusland?
Du kommer dælen dansme med nogle skøre indlæg nogle gange. Hvad har det at han skal til Rusland med hans boldflytteri at gøre? Du formår virkelig at forvirre som ingen anden. :mrgreen: :mrgreen: :?: :wink:
Så lykkedes det :D

'Nenny morer sig over at Alexis ikke skal til største tunering en spiller kan opleve.

Image

Post Reply