35. Mohamed Elneny

Her kan man løbende diskutere nuværende og tidligere Arsenal spillere og deres præstationer. Afsluttede Arsenal spiller handler kan også diskuteres her.

Moderator: admin

thelondonscout
Normal Bruger

Re: 35. Mohamed Elneny

Post by thelondonscout » 14. Jan. 2016 18:02

Bliver spændende med ham. Jeg har en god fornemmelse omkring ham, så jeg håber bare, at han beviser min mavefornemmelse var rigtig!

United køber Fellaini for 250 mill. kr., og vi henter en midtbane spiller for 70 mill. kr., og jeg er sikker på, at han er bedre end Fellaini. Vores købmandskab er altså bare flere niveaur bedre end de andre engelske top klubbers.. Når vi altså endelig køber spillere
PrL 2015/16: "Chelsea finishes mid table this year and we're still the laughing stock of the Premier League"

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 14. Jan. 2016 18:56

thelondonscout wrote:Bliver spændende med ham. Jeg har en god fornemmelse omkring ham, så jeg håber bare, at han beviser min mavefornemmelse var rigtig!

United køber Fellaini for 250 mill. kr., og vi henter en midtbane spiller for 70 mill. kr., og jeg er sikker på, at han er bedre end Fellaini. Vores købmandskab er altså bare flere niveaur bedre end de andre engelske top klubbers.. Når vi altså endelig køber spillere
Ja, det har generelt været ganske udmærket de sidste mange år. Det er utroligt, når man kigger på eksempelvis United, Liverpool og Spurs, der alle har købt mange spillere, men mange fejl i blandt.

Manchester City og Chelseas har vel noget noget bedre end de 3 andre.

Vi har spillere som Arshavin og lignende i bagagen, som ikke udrettede, hvad man kunne have forventet.

Blastino
Arsenal Danmark medlem

Post by Blastino » 14. Jan. 2016 19:05

Velkommen til Elneny!

Kan umuligt være dårligere end Flamini og Arteta, så allerede der er det posivit :D

Håber han kommer i aktion på søndag!
Torreira <3

Olitast
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by Olitast » 14. Jan. 2016 20:58

Blastino wrote: Kan umuligt være dårligere end Flamini og Arteta, så allerede der er det posivit :D
Amen

Titi
Arsenal Danmark medlem

Post by Titi » 14. Jan. 2016 21:41

Jeg har samme fornemmelse som med Kos. Jeg tror han bliver god. Rigtig god.
The club is a joke, one season ticket cost £1300, that lets you see your best players leave and people who are nowhere near replacing that player come in. The club doesnt care about mediocrity, every season it gets worse".

Random Guy på Mania.

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 14. Jan. 2016 22:22

Sker der lige for, at Elneny postede det her tilbage i 2013:

https://www.facebook.com/ElNennyM/photo ... =3&theater
Image

Blastino
Arsenal Danmark medlem

Post by Blastino » 14. Jan. 2016 22:37

AndersArsenal wrote:Sker der lige for, at Elneny postede det her tilbage i 2013:

Skabsfan ;)
Torreira <3

Friendly Fire
Normal Bruger

Post by Friendly Fire » 24. Jan. 2016 14:55

https://www.youtube.com/watch?v=1ojkTV_lSP8

Spiller her en glimrende kamp mod RM

Jeg ser ham allerede som en DM der om 1 uges tid burde være foran Flamini trods manglende tilvænning, tilpasning mm.

Super teknik, god disciplin, godt overblik, glimrende passninger, gode første berøringer. Og det defensive arb. er sikkert. Han har en opfattelse der er langt hurtigere end Flam/arteta. Bliver spændende !

Andre kampe jeg har set med ham, er han noget mere aggressiv. Ligner meget Coquelin. Bliver spændende at se om de kan starte inde sammen mod hold som stoke away. Med Øzil som fri kreatør.
Absolut glimrende køb hr. Wenger!

Btw, har han ikke været med i filmen: Fluen 1986 Image

Nico_gooner
Normal Bruger

Post by Nico_gooner » 26. Jan. 2016 9:22

Blastino wrote:
AndersArsenal wrote:Sker der lige for, at Elneny postede det her tilbage i 2013:

Skabsfan ;)
Eller er han Newcastle fan, og gør grin med at Sunderland lå sidst? ;) Nej mener at der har været snak om at han rent faktisk er Arsenal fan, præcis som Mertesacker var før vi købte ham.

AWG
Normal Bruger

Post by AWG » 30. Jan. 2016 21:18

God debut af vores nye mand på midtbanen. Han kan "sagtens" slå Coq af holdet eller spille sammen med ham. Hans pasningsspil ser rigtig godt ud, meget mere sikkert end Coq.

Men nu var modstanderen også Burnley på hjemmebane, men de trods alt på niveau med bunden af PL vil jeg sige.

thelondonscout
Normal Bruger

Post by thelondonscout » 30. Jan. 2016 21:39

AWG wrote:God debut af vores nye mand på midtbanen. Han kan "sagtens" slå Coq af holdet eller spille sammen med ham. Hans pasningsspil ser rigtig godt ud, meget mere sikkert end Coq.

Men nu var modstanderen også Burnley på hjemmebane, men de trods alt på niveau med bunden af PL vil jeg sige.
Enig. Samtidig så man også i dag, at hvis han bliver givet friheden, så ligner hans løb også rigtig meget Ramsey's. Hvorvidt han slår sig fast som stamspiller, det må tiden vise, men debuten var lovende..
PrL 2015/16: "Chelsea finishes mid table this year and we're still the laughing stock of the Premier League"

theo-walcott
Normal Bruger

Post by theo-walcott » 30. Jan. 2016 23:31

Jeg havde håbet på, at han var DM... Han virker som en god breddespiller, men kan ikke finde hans plads i en start 11, hvis det ikke er som DM...

Bargan
Arsenal Danmark medlem

Post by Bargan » 3. Feb. 2016 18:05

Er der nogen der har hørt hvorfor han ikke var i truppen igår?

Steensen
Arsenal Danmark medlem

Post by Steensen » 3. Feb. 2016 18:51

Bargan wrote:Er der nogen der har hørt hvorfor han ikke var i truppen igår?
Wenger mente ikke, at han var klar til PL og derfor blev han sparret.

Kejser
Normal Bruger

Post by Kejser » 3. Feb. 2016 19:40

Steensen wrote:
Bargan wrote:Er der nogen der har hørt hvorfor han ikke var i truppen igår?
Wenger mente ikke, at han var klar til PL og derfor blev han sparret.
Det er jo en kæmpe joke. Tak for lort, Wenger.
"Arsene Wenger, we want you to stay" - Burnley- og Leicesterfans.

Post Reply