21. Calum Chambers

Her kan man løbende diskutere nuværende og tidligere Arsenal spillere og deres præstationer. Afsluttede Arsenal spiller handler kan også diskuteres her.

Moderator: admin

Post Reply
AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

21. Calum Chambers

Post by AndersArsenal » 28. Jul. 2014 16:18

http://www.arsenal.com/news/news-archiv ... to-arsenal

Calum Chambers ‏@CalumChambers95
I am very happy to announce I have signed with @Arsenal.

Velkommen til!

Image
Image

Olitast
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by Olitast » 28. Jul. 2014 16:22

Og han er allerede på vej til Østrig med selfie-kongen...

https://www.facebook.com/wojciechszczes ... al?fref=nf

Nico_gooner
Normal Bruger

Post by Nico_gooner » 28. Jul. 2014 16:23

Velkommen til klubben! Spændende ung engelsk spiller! Fjerde nye spiller, og vi skriver kun den 28. juli...

Fabregas4
Normal Bruger

Post by Fabregas4 » 28. Jul. 2014 16:25

Fedt, fedt!! Velkommen til, Chambers!

4 signings allerede. 4 mere end sidste år til Emirates cup, kunne jeg godt vende mig til. 2-3 mere og vi bliver skræmmende.
Nyt brugernavn, please.

Image

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 28. Jul. 2014 16:27

Olitast wrote:Og han er allerede på vej til Østrig med selfie-kongen...

https://www.facebook.com/wojciechszczes ... al?fref=nf
Ser ud til, at de tager rigtig godt imod ham!

Vi har næsten brugt £60m i det her vindue, og vi er stadigvæk ikke i august. Der kan nå at ske mere, men jeg er ovenud tilfreds. Også med det her køb! Det siger en del, at flere fans i Soton begræder dette tab mere end Shaw.

Glæder mig virkelig til Emirates Cup, hvor vi første gang får lov til at se de nye indkøb.
Image

Steensen
Arsenal Danmark medlem

Post by Steensen » 28. Jul. 2014 16:28

Velkommen til Chambers!

Lad det nu blive weekend, så vi kan få set de nye an :)

Calum vil spille i #21.

kimdinho
Arsenal Danmark medlem

Post by kimdinho » 28. Jul. 2014 16:38

AndersArsenal wrote:
Ser ud til, at de tager rigtig godt imod ham!

Vi har næsten brugt £60m i det her vindue, og vi er stadigvæk ikke i august. Der kan nå at ske mere, men jeg er ovenud tilfreds. Også med det her køb! Det siger en del, at flere fans i Soton begræder dette tab mere end Shaw.

Glæder mig virkelig til Emirates Cup, hvor vi første gang får lov til at se de nye indkøb.
For mig siger det ikke så meget, de havde vel alle regnet med at Luke Shaw var tabt på forhånd. Calum skiftet kommer nok mere som et chok for dem.

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 28. Jul. 2014 16:42

kimdinho wrote:For mig siger det ikke så meget, de havde vel alle regnet med at Luke Shaw var tabt på forhånd. Calum skiftet kommer nok mere som et chok for dem.
Det kan du have ret i. Også med de rygtede overgangssummer in mente. Men de er også klar over, at de her mister (endnu) et gyldent talent, som var fastbestanddel af deres hold i sidste sæson.
Image

levinas
Arsenal Danmark medlem

Post by levinas » 28. Jul. 2014 16:43

Det er transfervindue bliver kun bedre og bedre. Fantastisk køb. Engelsk og ung! Jeg er vild med det! Velkommen til klubben!
Image

Black Superman
Normal Bruger

Post by Black Superman » 28. Jul. 2014 17:07

http://instagram.com/p/q_7sqvErkK/

Han har fået nummer 21
#KroenkeOut, But for god sake don't let Aliko Dangote take over

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 28. Jul. 2014 17:26

Chambers reveals in his @Arsenal Player interview: "The manager said that he sees me at right back, centre back, holding centre midfield."
Image

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 28. Jul. 2014 17:28

Shit man må sige at Wenger giver den gas lige pludselig.. Alt mit brok omkring hans badeferie tager jeg da 100 % tilbage.. Han har nærmest forstærket mandskabet over hele linjen allerede, vi mangler bare en midtbanespiller og så har vi haft et helt genialt transfervindue..

Jeg kender dog intet til vores nye herre, så har ingen forventninger til ham, men til den pris må han da kunne et eller andet. :P

Wenger har åbentbart talt sandt omkring vores stramme økonomi, som pludselig er ændret sig og nu kan vi virkelig hamle op med de andre stor klubber rundt omkring i verden..
Tror det her kan blive et tegn på at Arsenal de næste 5 år virkelig hiver nogle trofæer hjem og kommer tilbage hvor vi hører hjemme.. Shit jeg er i hopla lige nu :D

BjarkowDanzidan
Arsenal Danmark medlem

Post by BjarkowDanzidan » 28. Jul. 2014 18:05

Teamtalk har bragt en fin lille diskussion over nødvendigheden og kløgtigheden af denne transfer. Selvom jeg normalvis er af den overbevisning at Teamtalks redaktion i bedste fald består af pseduo-eksperter, så synes jeg ikke desto mindre at der er nogle fine pointer på begge sider af for/imod-spørgsmålet. På sin vis virker de begge til at være positivt stemte for de langsigtede perspektiver, men hvor jeg sådan set er enig i Ian Watsons vurdering af, at det ikke er et entydigt onde, at Chambers ikke på samme måde som Shaw bliver overladt det overordnede ansvar for sin position fra dag et, så er jeg enig i at Wenger hurtigt komme til at se dum ud, hvis ikke han også lykkes med at forstærke midtbanen. Det er naturligvis ikke fordi jeg ligefrem insisterer på at forsøge og finde hår i suppen, og jeg glæder mig naturligvis stort over, at vi for en gangs skyld ikke står tilbage for vores konkurrenter i transferræset, men hvis ikke Wenger adresserer der, der efter min mening hele tiden har været vores mest sårbare position, ie. den defensive midtbane, så vil jeg alligevel sidde tilbage med en fornemmelse af, at vi ikke er kommet helt i mål i dette transfervindue, selvom vi måske nok har været tættere på end de seneste mange somre...

Steensen
Arsenal Danmark medlem

Post by Steensen » 28. Jul. 2014 18:17

http://www.arsenal.com/news/news-archiv ... -interview

En knægt med mod på det. Glæden og begejstringen over skiftet lyser ud af ham - jeg glæder mig til, at se ham i aktion i weekenden :)

SteffenKR
Normal Bruger

Post by SteffenKR » 28. Jul. 2014 21:55

http://instagram.com/p/rAUXC3CMoV

Smukt!
Velkommen til unge herre. Er ikke så meget i tvivl om, at han nok skal blive en succes. Når Wenger smider så meget for en ung gut, ved han som regel hvad han laver.

Post Reply