18. Nacho Monreal

Her kan man løbende diskutere nuværende og tidligere Arsenal spillere og deres præstationer. Afsluttede Arsenal spiller handler kan også diskuteres her.

Moderator: admin

Post Reply
Fabregas4
Normal Bruger

18. Nacho Monreal

Post by Fabregas4 » 1. Feb. 2013 0:01

Nyt brugernavn, please.

Image

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 1. Feb. 2013 0:02

Velkommen til!
Image

Sir_Hisss
Normal Bruger

Post by Sir_Hisss » 1. Feb. 2013 0:17

Kender intet til ham, men velkommen til.

Puha, godt vi ikke gave mere for Santos end 6 mil.£. Fantastisk panik køb, håber ikke, at vi gav ham for meget i løningsposen for så hænger vi på ham de næste par år, akkurat som Arshavin, Squid, Champo m.fl.
"Wenger's like Mugabe, he won't go". :D :D

MichaeL
Normal Bruger

Post by MichaeL » 1. Feb. 2013 0:26

Mange rosende ord fra Spanien, ser ud til at være en god spiller.. Ser sjældent spansk fodbold men kampe for the spanske landshold som er det bedste i verden kan ikke være helt dårligt..

Han var også i spil til Barcelona tidl. inden de fik Alba

Færing
Normal Bruger

Post by Færing » 1. Feb. 2013 0:30

Kender heller ikke noget til ham. Men uden tvivl en forstærkning i forhold til Santos. Når Gibbs kommer tilbage, hvad så. Kan han spille andre positioner?

Ellers kan man igen konkludere, at dette var et skuffende transfervindue. Men lad os håbe Monreal bliver en succes.
Arsenal

Dennis--G
Arsenal Danmark medlem

Post by Dennis--G » 1. Feb. 2013 0:48

Kunne man mon tænkes at vi får Gibbs lidt oftere at se på fløjen med denne signing? Kan give lidt luft til nogle af vores offensive kræfter...
Fin signing, men endnu engang føler jeg at der er andre pladser jeg hellere så forstærket end netop denne. Bevares Santos er elendig, men så kan man da vel smide Verm på backen og Kos i det centrale??
En ny centerforsvarer i stedet for en venstre back havde jo i princippet ikke kun givet os en ny CB, men også en VB da Verm kunne spille denne...
Hvad der foregår i hovedet på Wenger kan kun guderne vide.....

Nico_gooner
Normal Bruger

Post by Nico_gooner » 1. Feb. 2013 0:48

Velkommen til Nacho...! Kender intet til ham, men alt er bedre end Santos. Han kommer dog med strålende omtale fra La Liga, og 9 landskampe på verdens bedste landshold er et godt tegn.

Plus så vil det da være lidt fedt at kunne have en trøje med Nacho på ryggen! :)

Black Superman
Normal Bruger

Post by Black Superman » 1. Feb. 2013 1:05

Image

Image

Image
#KroenkeOut, But for god sake don't let Aliko Dangote take over

levinas
Arsenal Danmark medlem

Post by levinas » 1. Feb. 2013 1:18

Velkommen til Arsenal !!! :)
Image

-DIABY-
Arsenal Danmark medlem

Post by -DIABY- » 1. Feb. 2013 8:03

Velkommen Monreal, glæder mig til at følge dig i Arsenal.

Håber AW har lavet endnu et scoop, og hentet en spiller som er klasse, til en forholdvis beskeden pris. Cazorla part 2? I hope.

Blastino
Arsenal Danmark medlem

Post by Blastino » 1. Feb. 2013 8:27

Velkommen til Monreal! Han kan kun være BEDRE end elendige Santos! Bare ærgerligt, at han ikke kan spille mod Bayern :cry:
Torreira <3

Laurman
Normal Bruger

Post by Laurman » 1. Feb. 2013 8:47

Velkommen til! jeg glæder mig til at se ham i aktion, da jeg intet kender til ham! Og så bliver jeg simpelthen nødt til at skaffe mig en trøje med hans navn..
Arsenal.

Titi
Arsenal Danmark medlem

Post by Titi » 1. Feb. 2013 9:06

Lyder som en god spiller. Ikke desto mindre så vil jeg på ingen måde bedømme ham endnu og glæde mig. Jeg har personligt selv været alt alt alt for blåøjet i forhold til mange af vores sidste køb. Men lyder til at Monreal har klassen til at spille i en storklub. i modsætning til Chamakh, Squid, Santos, Benayoun og Park.

Dog så godt at vi har reageret på et hul i truppen. Dem har vi stadigvæk en del af, så ser frem til et forhåbentlig godt sommervindue.
The club is a joke, one season ticket cost £1300, that lets you see your best players leave and people who are nowhere near replacing that player come in. The club doesnt care about mediocrity, every season it gets worse".

Random Guy på Mania.

Rosenqvist#1
Arsenal Danmark medlem

Post by Rosenqvist#1 » 1. Feb. 2013 9:39

Spændene køb.. Dejligt med en mand som kan presse Kieran og en mand man (forhåbentligt) ikke er nervøs for at sætte på backen, når Kieran ikke spiller.
Synes det er et godt sted på banen at købe indtil, da vi ikke har været særligt godt bemandet på den plads.

Men går udfra at Gibbs kan spille længere fremme også, ved ikke med Nacho, men lad os håbe på det.

Det fedeste ved dette køb at vi nu har to spanske spillere - NACHOS & CALZONE :lol:
I medgang & modgang.
Altid Arsenal!

Cliffen
Arsenal Danmark medlem

Post by Cliffen » 1. Feb. 2013 10:50

Godt med en forstærkning. Og rart at Wenger indrømmer, at han har taget fejl mht. Santos og ikke bare bliver stædig og bliver ved med at bruge ham som han har gjort nogle gange før.
Jeg kender ikke det store til Monreal, men landskampe for Spanien og fast mand for et hold, som vandt deres Champions League-gruppe til en lav pris, kan man ikke være utilfreds med. Jeg havde meget gerne set en angriber hentet til klubben, men indirekte kan købet af Monreal hjælpe på det. Da Gibbs så kan spille venstrekanten, hvorefter Podolski eller Gervinho (Wenger tror måske stadig på ham som angriber) kan spille inde centralt.
I midterforsvaret er vi også lidt tynde. Kun en skade og karantæne væk fra Squillaci, medmindre Miquel har overhalet ham og selv er skadesfri.
En central midt ønskede jeg egentlig også, men Ramsey har gjort det okay der, så at ingen blev hentet var ikke den store overraskelse, når der nu ikke var top-quality-spillere ledige.

Post Reply