X. Santi Cazorla

Her kan man løbende diskutere nuværende og tidligere Arsenal spillere og deres præstationer. Afsluttede Arsenal spiller handler kan også diskuteres her.

Moderator: admin

Post Reply
Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 10. Aug. 2012 22:13

Det tyder jo virkelig godt med den knægt. ;)

http://www.goal.com/en-gb/news/3283/pol ... summer-say

47.74 af alle der stemte mente at han var den bedste signing, altså bedre end Hazard og Kagawa.. Det lyder jo genialt og vi kan jo se at han allerede at kommet godt ind i truppen med Poooldolski. ;)

http://www.arsenal.com/news/news-archiv ... l-pictures

Thornfeldt
Arsenal Danmark medlem

Post by Thornfeldt » 10. Aug. 2012 23:52

Gabe wrote:Det tyder jo virkelig godt med den knægt. ;)

http://www.goal.com/en-gb/news/3283/pol ... summer-say

47.74 af alle der stemte mente at han var den bedste signing, altså bedre end Hazard og Kagawa.. Det lyder jo genialt og vi kan jo se at han allerede at kommet godt ind i truppen med Poooldolski. ;)

http://www.arsenal.com/news/news-archiv ... l-pictures
Det er sjovt for på Arsenal.dk mener 40 % af dem der har stemt indtil videre, at Cazorla blot er et "Ok" eller "middelmådigt" køb...... :!: :shock:
Ginnerup wrote:There's only one Arsene Wenger !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Friendly Fire
Normal Bruger

Post by Friendly Fire » 11. Aug. 2012 0:07

Friendly Fire wrote:fra arsenal.dk

Købet af Santi Cazorla er...?
Det bedste i flere år
32,3%
Det bedst i dette transfervindue
30,1%
Ok
35,5%

Middelmådigt
2,2%
Antal stemmer: 93

Ok? Are u kidding me? Det er da fantastisk. Det bedste i flere år.
Præcis Thornfeldt.

Thornfeldt
Arsenal Danmark medlem

Post by Thornfeldt » 11. Aug. 2012 0:26

Friendly Fire wrote:
Friendly Fire wrote:fra arsenal.dk

Købet af Santi Cazorla er...?
Det bedste i flere år
32,3%
Det bedst i dette transfervindue
30,1%
Ok
35,5%

Middelmådigt
2,2%
Antal stemmer: 93

Ok? Are u kidding me? Det er da fantastisk. Det bedste i flere år.
Præcis Thornfeldt.
Havde slet ikke set dit indlæg. Men godt vi er enige.. :) Jeg blev rimeligt overrasket da jeg så det midlertidige resultat..
Ginnerup wrote:There's only one Arsene Wenger !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nesdam
Normal Bruger

Post by Nesdam » 11. Aug. 2012 0:33

Bare folk der stemmer, uden de kender til spilleren.

Nico_gooner
Normal Bruger

Post by Nico_gooner » 11. Aug. 2012 9:17

Tror folk der ikke kender ham så godt, måske dømmer ham lidt udfra at han ikke er starter hos Spanien. Spanien har den bedste midtbane i verdenshistorien, aldrig før har der været så mange klassespillere på et landshold. Xavi, Iniesta, Xabi Alonso, David Silva, Cesc, Busquets, Pedro, og Navas. Og Cazorla er lige udenfor startelveren. Når man har 45 landskampe på det landshold så er man god. Men det er jo bare op til Santi at vise alle hvad han kan. Jeg glæder mig personligt rigtig meget til at se hvad han kan give holdet. Vi har i den grad savnet en kreatør, siden Cesc røg til Barca.

kimdinho
Arsenal Danmark medlem

Post by kimdinho » 11. Aug. 2012 20:44

Nico_gooner wrote:Tror folk der ikke kender ham så godt, måske dømmer ham lidt udfra at han ikke er starter hos Spanien. Spanien har den bedste midtbane i verdenshistorien, aldrig før har der været så mange klassespillere på et landshold. Xavi, Iniesta, Xabi Alonso, David Silva, Cesc, Busquets, Pedro, og Navas. Og Cazorla er lige udenfor startelveren. Når man har 45 landskampe på det landshold så er man god. Men det er jo bare op til Santi at vise alle hvad han kan. Jeg glæder mig personligt rigtig meget til at se hvad han kan give holdet. Vi har i den grad savnet en kreatør, siden Cesc røg til Barca.
DIsse 3 er ikke nærheden af verdensklasse. Og nu kan du fyre alle de kendte argumenter af, men pt. er de ikke i nærheden. Pedro og Beskidt har potentiale til det, men pt. er de ikke i nærheden.
Navas er bare ikke god nok, fatter ikke han er på landsholdet.

theo-walcott
Normal Bruger

Post by theo-walcott » 11. Aug. 2012 22:12

Folk der ikke mener, at Cazorla er et vanvittigt køb har tydeligvis ingen forstand på fodbold.. Det eneste jeg frygter er hans 168 centimeter.

Baun
Arsenal Danmark medlem

Post by Baun » 11. Aug. 2012 22:14

theo-walcott wrote:Folk der ikke mener, at Cazorla er et vanvittigt køb har tydeligvis ingen forstand på fodbold.. Det eneste jeg frygter er hans 168 centimeter.
David Silva og Mata er begge 170cm. En offensiv midtbanespiller behøver ikke være specielt høj for at kunne gøre sig gældende.
He may be cast in bronze - but he's still capable of producing truly golden moments!
https://vine.co/v/MHKejhp2LwK

jenne927
Normal Bruger

Post by jenne927 » 11. Aug. 2012 22:35

kimdinho wrote:
Nico_gooner wrote:Tror folk der ikke kender ham så godt, måske dømmer ham lidt udfra at han ikke er starter hos Spanien. Spanien har den bedste midtbane i verdenshistorien, aldrig før har der været så mange klassespillere på et landshold. Xavi, Iniesta, Xabi Alonso, David Silva, Cesc, Busquets, Pedro, og Navas. Og Cazorla er lige udenfor startelveren. Når man har 45 landskampe på det landshold så er man god. Men det er jo bare op til Santi at vise alle hvad han kan. Jeg glæder mig personligt rigtig meget til at se hvad han kan give holdet. Vi har i den grad savnet en kreatør, siden Cesc røg til Barca.
DIsse 3 er ikke nærheden af verdensklasse. Og nu kan du fyre alle de kendte argumenter af, men pt. er de ikke i nærheden. Pedro og Beskidt har potentiale til det, men pt. er de ikke i nærheden.
Nu kan SAMTLIGE spillere på et landshold jo ikke bestå af små hurtige teknikere som er god i de små rum. Carzorla spillestil er jo meget lig Iniesta, Silva og Fabregas. En plads som der på de fleste hold kun er én plads til.

Rasmussen
Normal Bruger

Post by Rasmussen » 12. Aug. 2012 0:37

http://player.arsenal.com/home/player/2 ... -exclusive

Prøv at se stikningen til Walcott. Simpelthen klasse, endda med hans 'svage' ben. Det er simpelthen fantastisk at vi nu har en spiller der kan sætte Walcott op, og udnytte hans hurtige og - til tider - meget veltimede løb. De to kan blive en uhyre giftig duo til næste sæson. De går forhåbentlig begge to en stor sæson i møde.

Ups, forkert link. Videoen ligger dog lige nedenunder.

Nico_gooner
Normal Bruger

Post by Nico_gooner » 12. Aug. 2012 7:37

Ok jeg kan ikke læse at jeg har skrevet at de 3 er verdensklasse. Jeg skrev at de havde flest klassespillere samlet i midtbanen nogensinde. Xavi, Iniesta, Xabi, Silva og Cesc er verdensklassespillere. Og hvis du havde fulgt med i EM så ville du nok kunne genkende at de spillere jeg skrev var alle dem der var udtaget. Og det er i mine øjne den stærkeste midtbane der er udtaget til en slutrunde. Pedro kom ind under EM og spillede kanon hver gang. At Guardiola næsten ikke brugte ham sidste år synes jeg er utroligt. Personligt kan jeg virkelig ikke lide Busquets, men det gør ham ikke til en dårligere spiller. Navas er det tynde øl på den midtbane, men han har potentiale.

kimdinho
Arsenal Danmark medlem

Post by kimdinho » 12. Aug. 2012 8:40

jenne927 wrote:
kimdinho wrote:
Nu kan SAMTLIGE spillere på et landshold jo ikke bestå af små hurtige teknikere som er god i de små rum. Carzorla spillestil er jo meget lig Iniesta, Silva og Fabregas. En plads som der på de fleste hold kun er én plads til.
Nico_gooner wrote:Ok jeg kan ikke læse at jeg har skrevet at de 3 er verdensklasse. Jeg skrev at de havde flest klassespillere samlet i midtbanen nogensinde. Xavi, Iniesta, Xabi, Silva og Cesc er verdensklassespillere. Og hvis du havde fulgt med i EM så ville du nok kunne genkende at de spillere jeg skrev var alle dem der var udtaget. Og det er i mine øjne den stærkeste midtbane der er udtaget til en slutrunde. Pedro kom ind under EM og spillede kanon hver gang. At Guardiola næsten ikke brugte ham sidste år synes jeg er utroligt. Personligt kan jeg virkelig ikke lide Busquets, men det gør ham ikke til en dårligere spiller. Navas er det tynde øl på den midtbane, men han har potentiale.
Min fejl, læste lige for hurtigt. Jeg mener Pedro er den der har størst potentiale, men Beskidt, har fået mere spilletid, da der er mangel på bedre på hans plads, efter min mening. Navas så jeg det store lys i før i tiden, men nu syntes jeg ikke han er kommet videre.

Rasmussen
Normal Bruger

Post by Rasmussen » 12. Aug. 2012 14:00

Busquets har fået spilletid, i mangel på bedre? Du hentyder til en mand, der slog selveste Yaya Touré af - du ved, Premier Leagues bedste midtbanespiller? Busquets er verdensklasse, og gør sit job til UG. At du så ikke kan lide ham, er en anden sag.

levinas
Arsenal Danmark medlem

Post by levinas » 13. Aug. 2012 12:17

Image

Legend & upcoming legend.
Image

Post Reply