X. Santi Cazorla

Her kan man løbende diskutere nuværende og tidligere Arsenal spillere og deres præstationer. Afsluttede Arsenal spiller handler kan også diskuteres her.

Moderator: admin

Post Reply
Baun
Arsenal Danmark medlem

Post by Baun » 7. Aug. 2012 13:30

Black Superman wrote:
Baun wrote:
Rosenqvist#1 wrote: Så du tror han kan få 9 eller 10? Det var slet ikke det jeg kunne forestille mig..
Tror sagtens han kunne få nr. 10 og Poldi nr. 9 hvis RVP og Park smutter. Men jeg regner med nr. 13.
For ikke at snakke om Nr. 18 og 23 ja måske også 20 (hans nummer på landsholdet!)
Djourou sidder på nr. 20 og jeg tror ikke han er på vej ud. Han skrev ny kontrakt i Februar.
He may be cast in bronze - but he's still capable of producing truly golden moments!
https://vine.co/v/MHKejhp2LwK

madsl
Arsenal Danmark medlem

Post by madsl » 7. Aug. 2012 13:45

Baun wrote:
Rosenqvist#1 wrote:Gad vide hvilket nr. han får?
Poldis og Santis numre kommer an på RVP og Park. Ellers får han nr. 13.
Da han har fødselsdag den 13. december, er det nok ikke usandsynligt at han vil have det fint nok med det nummer! :-)
Gider stadig ikke at høre på alt det negative pis!!

Friendly Fire
Normal Bruger

Post by Friendly Fire » 7. Aug. 2012 14:31

Hold nu kæft hvor er det vigtigt. Glæden der udtrykkes NETOP I DAG blandt fans, er LETTELSEN! Det er officielt nu! Selvom den er 50-80% sikker, 100% for andre, så er det en stor dag i dag. Han er vores.
Det er set så mange gange før, at en Mata/M'vila/Hazard/Gourcouf nærmest har været vores, til medical, på træningsbanen, hilst på drengene sv osv.

JEG har ikke turde håbe, og forberedt mig mentalt på at der intet var i historien, eller at det gik i vasken.

Så i dag måtte jeg en lille tur på toilettet på arbjedet og knibe et par tårer og tæske noget koldt vand i hovedet.

Det her er ikke bare klasse. Det vidner om en ledelse der har ACCEPTERET at der er plads til stjerner, der kan skubbe lidt til Ramsey f.eks...men det kan også TILTRÆKKE andre navne, og give håb og lyst til de i forvejen hårdt kæmpende drenge, og fortælle dem, at det her er KLUBBEN! Jeg er GLAD.

Jamen, FF...du må da føle dig dum? Uh jo, noget så grusomt. Kunne ikke være mere ligeglad med jer der er så skråsikre på vores handler altid går glat igennem. Jeg har set for meget til at glæde mig over REPORTS SAYS, SURGESTIONS, UNDERSTANDINGS. Bland nu ikke håb sammen med tro, og pessimisme med bitterhed.

Det er det bedste transfervindue i mange år, selvom vores største spiller smutter. Vi har været på forkant med transfers så vidt muligt, og har købt kvalitet! I den grad! Smukt Wenger + ledelse!

MilLaup
Arsenal Danmark medlem

Post by MilLaup » 7. Aug. 2012 14:32

Konen har veer og Santi Cazorla har underskrevet... Happy happy, joy joy!
Love it!
Og så skyder han... EEEJ HAN VENTER... JAAAA MICHAEL LAUDRUP!!! Det er genialt det der!!!!

Friendly Fire
Normal Bruger

Post by Friendly Fire » 7. Aug. 2012 14:36

MilLaup wrote:Konen har veer og Santi Cazorla har underskrevet... Happy happy, joy joy!
Love it!
Uh, stort tillykke. Også med konen :wink: ...far!

Karui
Arsenal Danmark medlem

Post by Karui » 7. Aug. 2012 14:43

Arsenal ♥

levinas
Arsenal Danmark medlem

Post by levinas » 7. Aug. 2012 15:18

Karui wrote:http://www.arsenal.com/news/news-archiv ... me-to-sign

Lækkert af Pires og Cesc!
Også en af grundene til jeg stadig har respekt for Cesc som person, selvom han skiftede til Barca. Nasri havde aldrig gjort det samme, eksempelvis.
Last edited by levinas on 7. Aug. 2012 15:18, edited 1 time in total.
Image

Nesdam
Normal Bruger

Post by Nesdam » 7. Aug. 2012 15:18

Verdensklasse signing.

Giv ham et nr, så jeg kan købe udebane trøjen med ham <3

Black Superman
Normal Bruger

Post by Black Superman » 7. Aug. 2012 15:28

Baun wrote:
Black Superman wrote:
Baun wrote: Tror sagtens han kunne få nr. 10 og Poldi nr. 9 hvis RVP og Park smutter. Men jeg regner med nr. 13.
For ikke at snakke om Nr. 18 og 23 ja måske også 20 (hans nummer på landsholdet!)
Djourou sidder på nr. 20 og jeg tror ikke han er på vej ud. Han skrev ny kontrakt i Februar.
Har udemærket styr på at Djourou har nummer 20 men rygterne går på at klubben gerne vil af med ham og who can blame them...
#KroenkeOut, But for god sake don't let Aliko Dangote take over

Rosenqvist#1
Arsenal Danmark medlem

Post by Rosenqvist#1 » 7. Aug. 2012 15:34

Nesdam wrote:Verdensklasse signing.

Giv ham et nr, så jeg kan købe udebane trøjen med ham <3
Pokkers enig! :D
I medgang & modgang.
Altid Arsenal!

Draloch
Normal Bruger

Post by Draloch » 7. Aug. 2012 15:34

Kanon signing. Dejligt det endelig er blevet officielt. Tegner til at blive en god sæson , vi mangler bare at få orden på RVP-sagaen plus en Back og evt. en def midt(m'villa).

Baun
Arsenal Danmark medlem

Post by Baun » 7. Aug. 2012 15:37

Black Superman wrote:
Baun wrote:
Black Superman wrote: For ikke at snakke om Nr. 18 og 23 ja måske også 20 (hans nummer på landsholdet!)
Har udemærket styr på at Djourou har nummer 20 men rygterne går på at klubben gerne vil af med ham og who can blame them...
Jeg tror ikke Wenger vil af med ham. Han ved godt Djourou er et habilt 4. valg - som CB. Han er ikke en alsidig forsvarsspiller, så han skal ikke spille back. Som 4. valg i midterforsvaret synes jeg han er mere end godkendt. Og vi havde vel ikke skrevet en ny kontrakt med ham tilbage i Februar hvis vi havde intentioner om at sælge til sommer.
He may be cast in bronze - but he's still capable of producing truly golden moments!
https://vine.co/v/MHKejhp2LwK

levinas
Arsenal Danmark medlem

Post by levinas » 7. Aug. 2012 15:39

Black Superman wrote:
Baun wrote:
Black Superman wrote: For ikke at snakke om Nr. 18 og 23 ja måske også 20 (hans nummer på landsholdet!)
Tror ikke du skal lægge noget i de rygter. Klubben vil nok ikke give ham
en 3-årig kontrakt, og så nogle måneder efter af med ham.
Image

ZlatkoM
Normal Bruger

Post by ZlatkoM » 7. Aug. 2012 15:47

YEEEESS!

Velkommen!

Hold kæft det er fedt det her!
Stolt Arsenal fan i modgang og modgang!

"Einstein once said the definition of insanity is doing the same thing, over and over and over again, expecting different results. Arsenal have become a home for the insane, with Wenger AND the board running the asylum with seemingly no escape."

bobthebuilder_dk
Normal Bruger

Post by bobthebuilder_dk » 7. Aug. 2012 15:57

PODOLSKI - GIROUD & CAZORLA = £35M
FERNANDO TORRES = £50M

Image

PODOLSKI - GIROUD & CAZORLA = £35M
FERNANDO TORRES = £50M

Post Reply