X. Per Mertesacker

Her kan man løbende diskutere nuværende og tidligere Arsenal spillere og deres præstationer. Afsluttede Arsenal spiller handler kan også diskuteres her.

Moderator: admin

Post Reply
AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

X. Per Mertesacker

Post by AndersArsenal » 30. Aug. 2011 21:41

Image

Baun
Arsenal Danmark medlem

Post by Baun » 30. Aug. 2011 21:42

Og en enkelt til offensiven. Hellere det end M'vila.
He may be cast in bronze - but he's still capable of producing truly golden moments!
https://vine.co/v/MHKejhp2LwK

Sir_Hisss
Normal Bruger

Post by Sir_Hisss » 30. Aug. 2011 22:24

Glæder mig til, at se ham ved siden af Vermalen.

Så mangler vi kun en 4-5 signings mere for, at være status que i forhold til sidste år. For at forstærke os, tja, yderligere en 3-4 signings og ALLE af verdensklasse og her tænker jeg hvad normale mennesker mener med verdensklasse Suarez, Aguero, Snejder ikke ham koreaneren whats-his-name?
"Wenger's like Mugabe, he won't go". :D :D

ZlatkoM
Normal Bruger

Post by ZlatkoM » 31. Aug. 2011 9:09

"In 221 Bundesliga games Per Mertesacker has received only nine yellow cards and two reds."

Taget i betragtning af hvor langsom folk siger han er så er det da ikke fordi han laver for mange hasarderede tacklinger eller "håndbræmser" på folk der eftersigende skulle løbe fra ham.
Stolt Arsenal fan i modgang og modgang!

"Einstein once said the definition of insanity is doing the same thing, over and over and over again, expecting different results. Arsenal have become a home for the insane, with Wenger AND the board running the asylum with seemingly no escape."

madsl
Arsenal Danmark medlem

Post by madsl » 31. Aug. 2011 9:52

ZlatkoM wrote:"In 221 Bundesliga games Per Mertesacker has received only nine yellow cards and two reds."

Taget i betragtning af hvor langsom folk siger han er så er det da ikke fordi han laver for mange hasarderede tacklinger eller "håndbræmser" på folk der eftersigende skulle løbe fra ham.
For at kunne lave en tackling skal man jo kunne indhente modstanderen... :lol:
Gider stadig ikke at høre på alt det negative pis!!

Dennis--G
Arsenal Danmark medlem

Post by Dennis--G » 31. Aug. 2011 11:23

madsl wrote:
ZlatkoM wrote:"In 221 Bundesliga games Per Mertesacker has received only nine yellow cards and two reds."

So true :D
Men hvis det var tilfældet havde nok ikke spillet 221 kampe.

ZlatkoM
Normal Bruger

Post by ZlatkoM » 31. Aug. 2011 11:26

madsl wrote:

bahah ... hat! :)

Det jeg ville med indlægget er at jeg tror at han er ret god til atlæse og forudse spillet og på den måde undgå situationer hvor spillere løber fra ham og han er nødt til at lave ting der udløser bookinger.

Desuden ville lidt disciplin være rart vores kort-record i denne sæson taget i betragtning.
Stolt Arsenal fan i modgang og modgang!

"Einstein once said the definition of insanity is doing the same thing, over and over and over again, expecting different results. Arsenal have become a home for the insane, with Wenger AND the board running the asylum with seemingly no escape."

madsl
Arsenal Danmark medlem

Post by madsl » 31. Aug. 2011 11:52

ZlatkoM wrote:
madsl wrote:

bahah ... hat! :)

Det jeg ville med indlægget er at jeg tror at han er ret god til atlæse og forudse spillet og på den måde undgå situationer hvor spillere løber fra ham og han er nødt til at lave ting der udløser bookinger.

Desuden ville lidt disciplin være rart vores kort-record i denne sæson taget i betragtning.
Det kan også være at han er så langsom, at han aldrig når med frem når hans eget hold angriber...

Hvis du var i tvivl så indikerede min :lol: at jeg lavede sjov.

Han havde sgu nok ikke spillet så mange kampe for klub- og landshold hvis hans manglende hurtighed var noget stort problem.

Pessimister har en tendens til at finde en enkelt svaghed og så gøre det til et kæmpe problem. Vermaelen og Koscielny er jo også fuldstændig håbløse, fordi de er alt for små! :wink:
Gider stadig ikke at høre på alt det negative pis!!

LTKyl
Normal Bruger

Post by LTKyl » 31. Aug. 2011 12:01

Minder mig lidt om Sami H der havde stor succes i Liverpool og som næsten aldrig gik ned i glidende tacklinger fordi han var god til at positionere! Klasse køb

Baun
Arsenal Danmark medlem

Post by Baun » 31. Aug. 2011 12:06

7 - Bremen have won only 1 of their last 7 Bundesliga games without Mertesacker (5 defeats), conceding 19 goals. Loss.

Læste også en statistik om at han var den spiller med bedst tacklingssucces de sidste 5 sæsoner efter Vidic. Noget i den retning.
He may be cast in bronze - but he's still capable of producing truly golden moments!
https://vine.co/v/MHKejhp2LwK

Fabregas4
Normal Bruger

Post by Fabregas4 » 31. Aug. 2011 17:08

Nyt brugernavn, please.

Image

RBJ
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by RBJ » 31. Aug. 2011 17:08

Så er det officielt - velkommen til Per :-)

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 31. Aug. 2011 17:10

Endelig en CB! Vigtigt.
Jeg glæder mig til at følge ham!

jenne927
Normal Bruger

Post by jenne927 » 31. Aug. 2011 17:13

VIGTIGT!

Tilmed er han gigantisk i hovedspillet. Kan forhåbentligt være med til at lukke ned for modstanderens dødbolde.

Friendly Fire
Normal Bruger

Post by Friendly Fire » 31. Aug. 2011 17:45

Et godt køb. Den skal Wenger have tak for at få i hus!!

Post Reply