28. Joel Campbell

Her kan man løbende diskutere nuværende og tidligere Arsenal spillere og deres præstationer. Afsluttede Arsenal spiller handler kan også diskuteres her.

Moderator: admin

Post Reply
NewArsenal
Normal Bruger

Re: 28. Joel Campbell

Post by NewArsenal » 28. Jan. 2015 18:58

Titi wrote:
Steensen wrote:Arsenal bekræfter at Joel har forlænget sin kontrakt inden lejeaftalen med Villareal kom i hus.
Kilde?
Arsenal FC @Arsenal · 1 t for 1 time siden
.@joel_campbell12 has also signed a new @Arsenal contract before joining Villarreal on loan: http://arsn.al/T0mLNY

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 28. Jan. 2015 19:21

Så er han på plads i Villareal, 300 km fra Barcelona, på den spanske østkyst.

http://cdn.caughtoffside.com/wp-content ... arreal.jpg
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

NewArsenal
Normal Bruger

Post by NewArsenal » 28. Jan. 2015 19:37

peterdebel wrote:Så er han på plads i Villareal, 300 km fra Barcelona, på den spanske østkyst.

http://cdn.caughtoffside.com/wp-content ... arreal.jpg
Ja officielt præsenteret nu, men han har faktisk allerede været med til deres seneste træning(er). :D

Kejser
Normal Bruger

Post by Kejser » 28. Jan. 2015 20:03

Det er godt nok besynderligt og svært at regne ud, hvad Wengers planer er med manden.
Ved udlejningen af Sanogo var det en prioritet, at han blev lejet ud til en anden PL-klub, så han kunne lære niveauet og forbedre sig indenfor PL.

Joel bliver raskt væk udlejet til Spanien, hvilket vel kunne tyde på, at han ikke er en del af Wengers planer, men omvendt forlænger man så aftalen med ham. Er det for at være sikker på at få knaster for ham, når han kommer tilbage, eller er der reel tiltro til mandens evner?
"Arsene Wenger, we want you to stay" - Burnley- og Leicesterfans.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 28. Jan. 2015 21:04

Helt enig.

Hvorfor forlænge og udleje til Spanien?.

Tænker nærmere Burnley, Sunderland, Hull..Endda en klub i den tætte top i The Championship som fast mand kunne havde været en ide.

Og..hvor står der noget om længden på den nye kontrakt?

Michael-Arsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by Michael-Arsenal » 28. Jan. 2015 21:14

peterdebel wrote:Helt enig.

Hvorfor forlænge og udleje til Spanien?.

Tænker nærmere Burnley, Sunderland, Hull..Endda en klub i den tætte top i The Championship som fast mand kunne havde været en ide.

Og..hvor står der noget om længden på den nye kontrakt?
Fordi han er en del af Gabriel-handlen. Og vi forlænger selvfølgelig med ham, så han ikke forlader os for peanuts til sommer.

Står der ingen steder.
"Is the Arsenal shirt too heavy for you? Stop hiding behind Arsène Wenger and be more than mediocre."

- Thierry Henry on the Arsenal-players.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 28. Jan. 2015 21:32

Takker.

Fantastic-Fab
Arsenal Danmark medlem

Post by Fantastic-Fab » 28. Jan. 2015 21:44

Fantastisk at vi forlænger med ham. Jeg kan sagtens se ham lave en Vela og blomstre for et godt spillende Villereal hold. Jeg tror ikke han har en fremtid hos os. Lidt samme type som Vela. Vil fungere i en 4-4-2, og har vel sin foretrukne position på højre hvor han kan trække ind i banen. Den plads er bare besat af Ox og Walcott de næste mange. Sprudler han for Villereal kunne man godt høste en 15-20 millioner pund for ham efter forlængelsen.
"What a finish at the Emirates. Absolutely unbelievable. He doesn't score many headers but i have often wondered why when I see the quality of this one" (...) "The biggest of games the biggest of names" (Andy Gray og Martin Tyler post Henry goal vs United)

Titi
Arsenal Danmark medlem

Post by Titi » 28. Jan. 2015 23:50

Jeg forstår godt, at vi forlænger med ham, da vi kan hive en større sum på ham nu. Men jeg forstår tilgengæld intet af, at han forlænger med os. Kan ikke helt gennemskue hans logik. Han må da vide, at han aldrig kommer foran Ox og Walcott? Ellers har Wenger da haft den helt store tale oppe.
The club is a joke, one season ticket cost £1300, that lets you see your best players leave and people who are nowhere near replacing that player come in. The club doesnt care about mediocrity, every season it gets worse".

Random Guy på Mania.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 29. Jan. 2015 13:52

Fik råd af Santi til skiftet:

Santi Cazorla er en stor spiller, og han fortalte mig, hvordan klubben (Villareal) er. Han sagde, at klubben var som en stor, glad familie. Jeg er meget glad for at være her og at skulle spille i La Liga. Det er en stor chance for mig at gøre det godt i anden halvdel af sæsonen.

- At spille i Spanien er bestemt specielt. Jeg har været heldig at spille for Real Betis, og nu får jeg lov at spille med Villarreal. Jeg er klar til at arbejde hårdt, og jeg håber, det går godt. Mit hoved er her i Villarreal, og jeg er klar til at bevise mit værd, siger Campbell

http://sports.bycampbell.com/legionario ... rreal.html

NewArsenal
Normal Bruger

Post by NewArsenal » 29. Jan. 2015 20:56

For dem der ikke har set det, så spiller Joel lige nu for Villareal i pokalkampen med Getafe (han startede inde) og der står 0-0 ved pausen.

Den kan ses på Canal 8.

Blastino
Arsenal Danmark medlem

Post by Blastino » 30. Jan. 2015 11:06

NewArsenal wrote:For dem der ikke har set det, så spiller Joel lige nu for Villareal i pokalkampen med Getafe (han startede inde) og der står 0-0 ved pausen.

Den kan ses på Canal 8.
Hvordan gjorde han det?
Torreira <3

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 30. Jan. 2015 12:21

Titi wrote:Jeg forstår godt, at vi forlænger med ham, da vi kan hive en større sum på ham nu. Men jeg forstår tilgengæld intet af, at han forlænger med os. Kan ikke helt gennemskue hans logik. Han må da vide, at han aldrig kommer foran Ox og Walcott? Ellers har Wenger da haft den helt store tale oppe.
Er det offentliggjort at vi har forlænget med ham?

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 30. Jan. 2015 12:29

Gabe wrote:
Titi wrote:Jeg forstår godt, at vi forlænger med ham, da vi kan hive en større sum på ham nu. Men jeg forstår tilgengæld intet af, at han forlænger med os. Kan ikke helt gennemskue hans logik. Han må da vide, at han aldrig kommer foran Ox og Walcott? Ellers har Wenger da haft den helt store tale oppe.
Er det offentliggjort at vi har forlænget med ham?
Jep.
Image

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 25. Feb. 2015 11:42

Stadig meget rusten at se på i hans debut for "El Submarino Amarillo" hvis man lige vil følge Joel i det spanske:

https://m.youtube.com/watch?v=ZRGBtD2zQJ4

Tager ham nok lige et par uger før han er i omdrejninger

Buena surte, Joel. Held og lykke, Joel.
Last edited by peterdebel on 25. Feb. 2015 23:08, edited 1 time in total.

Post Reply