28. Joel Campbell

Her kan man løbende diskutere nuværende og tidligere Arsenal spillere og deres præstationer. Afsluttede Arsenal spiller handler kan også diskuteres her.

Moderator: admin

Post Reply
NewArsenal
Normal Bruger

Post by NewArsenal » 3. Sep. 2014 23:15

Crippers wrote:Synd for ham, men håber på at få set ham i nogle cup kampe her i løbet af sæsonen. Har læst mig til at Welbeck er låst i Cup kampene (Ved ikke om det er sandt) I så fald, så burde der være mulighed for at han får et par kampe der.
Har svært ved at forstå, hvordan han "kun" skulle spille cup kampe? Han har da ikke spillet sig af holdet på noget tidspunkt og han er da ihvertfald god nok som indskifter, som han også viste mod Everton. Wenger må have en plan med ham når han ikke vil sælge ham nu, hvor hans pris er skudt i vejret.

Crippers
Normal Bruger

Post by Crippers » 3. Sep. 2014 23:28

NewArsenal wrote:
Crippers wrote:Synd for ham, men håber på at få set ham i nogle cup kampe her i løbet af sæsonen. Har læst mig til at Welbeck er låst i Cup kampene (Ved ikke om det er sandt) I så fald, så burde der være mulighed for at han får et par kampe der.
Har svært ved at forstå, hvordan han "kun" skulle spille cup kampe? Han har da ikke spillet sig af holdet på noget tidspunkt og han er da ihvertfald god nok som indskifter, som han også viste mod Everton. Wenger må have en plan med ham når han ikke vil sælge ham nu, hvor hans pris er skudt i vejret.
Jeg mener heller ikke han har spillet sig af holdet. Mener dog heller aldrig han har spillet sig ind på det. Med købet af Welbeck er han formentlig kommet endnu et skridt længere bagud i køeen til spilletid. Han har været en del med indenover holdet i pre season, men ellers har det været begrænset. Tror sådan set bare, at Wenger mener vi har bedre alternativer, og derfor ikke har de store planer om, at teste ham i PL sammenhæng. Min pointe var derfor, at jeg håber at se ham få noget spilletid til cup kampene, da jeg synes han har gjort det ganske fint indtil videre.

Kan tænkes at Wenger har forhindret et skifte for Campbell, da Welbeck skiftet først gik igennem i sidste øjeblik, og derfor ikke turde risikere, at stå både uden Welbeck og Campbell i tilfælde af, at Welbeck skiftet gik i vasken. Kan også være Wenger har en plan med Campbell, men jeg tror ikke Wenger har planer om at give ham meget spilletid i PL i denne sæson.

peterd

Re: 28. Joel Campbell

Post by peterd » 5. Dec. 2014 10:52

Det kan ikke være rigtigt at vi ikke bruger de spillere som er 100% friske, og ikke roterer noget mere i truppen..

Heldigvis tyder det på Joel har tålmodighed, sikkert indtil sommer:

http://news.arseblog.com/2014/11/joel-c ... ommitment/

Edit: Wenger bekræfter også, efter Galatasaray kampen, at Joel bliver i klubben og IKKE skal udlejes.

-on rumours about Joel Campbell...
"Campbell will stay with us".

Må håbe det går fremad med spilletiden for ham.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 20. Jan. 2015 18:32

Endnu en ønsket lejeaftale med Joel. Det kan være han passer bedre til den iberiske halvø?

http://www.bold.dk/nyt/medie-moyes-vil- ... l-angriber

Argh..Mon ikke Wenger har en eller anden plan med ham..

Kontrakt 1,5 år endnu
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Blastino
Arsenal Danmark medlem

Post by Blastino » 21. Jan. 2015 10:01

peterdebel wrote:Endnu en ønsket lejeaftale med Joel. Det kan være han passer bedre til den iberiske halvø?

http://www.bold.dk/nyt/medie-moyes-vil- ... l-angriber

Argh..Mon ikke Wenger har en eller anden plan med ham..

Kontrakt 1,5 år endnu
Hm... Tror Wenger har tænkt sig at give ham en rolle i foråret og derfor bliver han ikke lejet ud.
Torreira <3

Steensen
Arsenal Danmark medlem

Post by Steensen » 24. Jan. 2015 21:41

Villarreal CF @VillarrealCF · 2 min for 2 minutter siden
¡Bienvenido @joel_campbell12! Acuerdo de cesión con el @Arsenal hasta final de temporada. #Endavant

Campbell til Villareal på en lejeaftale for resten af sæsonen.

Fedder
Arsenal Danmark medlem

Post by Fedder » 24. Jan. 2015 21:49

Meget fornuftigt. Han har vist en smule af det han viste under Vm, men der er et stykke vej endnu og det eneste der kan få det frem er spilletid. Og der er langt til spilletid hos os

NewArsenal
Normal Bruger

Post by NewArsenal » 24. Jan. 2015 22:01

Som jeg læser det, så skulle han vidst skriver under på en ny kontrakt med os inden han tager afsted til Spanien.

Igen, meget fornuftigt :D

Fabregas4
Normal Bruger

Post by Fabregas4 » 24. Jan. 2015 22:05

Fabregas4 wrote:Har altid elsket Poldi, men efter den seneste tids hjernedøde overvudering af ham, er jeg glad for, at vi nu har en spiller mindre, "der skal spille mere" selvom han gentagende gange har præsteret middelmådigt. Next up, Campbell.
Win!

GL, Campbell.
Nyt brugernavn, please.

Image

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 24. Jan. 2015 23:50

Fint nok, når vi nu ikke bruger ham.

Håber han bliver fast mand og bidrager med en masse oplæg, chancer og i bedste fald, mål.

At det så "kun" er 6 måneder er hvad det er.

Blastino
Arsenal Danmark medlem

Post by Blastino » 25. Jan. 2015 0:26

Fint han bliver udlejet. Lader ikke til, at Wenger tror specielt meget på ham. Ligeledes imponerede han ikke imod Hull.
Torreira <3

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 25. Jan. 2015 22:44

Man skulle tro det var hans "eksamen"..

Come On..

Wenger har før sagt at det tager op til en hel sæson at vende sig til Premier League kampe..Vel og mærke hvis man får spilletiden..men ja, Wenger/Bould tror ikke på ham da vores fløjspillere er en tand bedre...

Tænker nogle " Hvad så med vores kære chilener..??"

Ja, han er i en klasse for sig selv.. :wink:

Held & Lykke, Joel. Må du få masser af spilletid og gøre opmærksom på dig selv.

Steensen
Arsenal Danmark medlem

Post by Steensen » 28. Jan. 2015 17:50

Arsenal bekræfter at Joel har forlænget sin kontrakt inden lejeaftalen med Villareal kom i hus.

Titi
Arsenal Danmark medlem

Post by Titi » 28. Jan. 2015 18:43

Steensen wrote:Arsenal bekræfter at Joel har forlænget sin kontrakt inden lejeaftalen med Villareal kom i hus.
Kilde?
The club is a joke, one season ticket cost £1300, that lets you see your best players leave and people who are nowhere near replacing that player come in. The club doesnt care about mediocrity, every season it gets worse".

Random Guy på Mania.

Post Reply