10. Jack Wilshere

Her kan man løbende diskutere nuværende og tidligere Arsenal spillere og deres præstationer. Afsluttede Arsenal spiller handler kan også diskuteres her.

Moderator: admin

Post Reply
Esben
Normal Bruger

Re: 10. Jack Wilshere

Post by Esben » 20. Jun. 2018 18:47

Det er trist at miste en Arsenal mand, men jeg har i nogle år ønsket ham væk. Hans skadeshistorik har simpelthen været for omfattende, hvilket både har betydet at han har været for lidt tilgængelig, samtidig med at han ikke har udviklet sig, som vi alle havde håbet.

Jeg ønsker virkelig at Wilshere shiner, hvor end han vælger at tage hen. Sjældent har jeg set en spiller med så meget fightvilje som ham.

Held og lykke, Jack.

cnissen
Normal Bruger

Post by cnissen » 20. Jun. 2018 20:19

Farvel til hvad der burde være blevet en af de helt store legender i klubben.. Jeg er kæmpe fan af Wilshere og hans måde at spille fodbold. Det er så ærgerligt at han gik i stykker og at udviklingen ikke bare stagnerede, men at han faktisk blev dårligere.
Når man ser på hvor mange kampe han rent faktisk nåede sidste sæson, synes jeg det er lidt ærgerligt at sige farvel. Disse kampe skal købes, og det kan vel næsten kun blive dyrere - afhængigt af hvilken sign on Jack forventede.
Hvis man ville bruge Jack som 10'er er jeg helt enig i at han ikke leverede nok. Men som 8'er kunne jeg godt have set ham have en rolle.
Når det er sagt, så håber jeg at han kommer til at spille alle kampe for sin fremtidige klub og at han kommer til at gøre det fantastisk! Jack vil altid være en af vores drenge..

Held og lykke til ham!

Don Karnage
Normal Bruger

Post by Don Karnage » 20. Jun. 2018 21:15

What a legend. Kunne have blevet anfører og en af de største. Skader satte en stopper for det.
Kommer til at savne hans passion og drive. Husker stadig tydeligt hvordan han kørte Xavi rundt i CL som 18-årig :)

Best of luck, Jack!
"I must say Arsenal look a much happier bunch under Emery. They are not a title-winning side yet but I think this manager will get Arsenal challenging for honours in the not-too-distant future. This man knows what he’s doing."
G. Crooks, BBC 30/9-2018

#TrustTheProcess

Nico_gooner
Normal Bruger

Post by Nico_gooner » 21. Jun. 2018 21:02

Da Jack først brød igennem troede jeg at han nu ville være anfører og bærende spiller for Arsenal. Men skaderne satte sit præg på hans karriere, og har desværre betydet at han aldrig rigtig forløste sit potentiale. Håber at han finder den rigtige klub, hans niveau er bare ikke længere til fast mand på et tophold. Måske et skifte til udlandet ville være gavnligt for ham, tror han ville kunne få en fin karriere i Spanien. Men Jack er desværre nok så meget London dreng at han ender med at skifte til hans fars favorit hold West Ham eller Crystal Palace. Havde tingene gået anderledes så havde vi nok idag haft en central midtbane med Diaby og Jack. Men for dem begge ødelagde skaderne alt... Held og Lykke Jack #OneOfOurOwn

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 4. Jul. 2018 12:56

Image
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 9. Jul. 2018 23:15

Så kan moderator godt sætte X ud for Jack Wilsheres navn..
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

FAXE
Normal Bruger

Post by FAXE » 10. Jul. 2018 12:45

Wow. Tak for alle årene, Jack. Det har været en fornøjelse. Held og lykke med karrieren. Spændende med West Ham, Wilshere og Pellegrini.

phra
Normal Bruger

Post by phra » 18. Sep. 2018 7:57

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ope ... seks-uger/

Ærgeligt for JW, en karriere der ikke blev i nærheden af hvad potentialet var til.
Det var trist dag da JW forlod Arsenal, vi mistede en af de spillere hvor hjertet bankede for klubben, men ikke desto mindre tror jeg på, at det var den korrekte beslutning.

Lad os håber JW kan komme tilbage, det kunne være fedt hvis han kunne få "bare" en sæson uden skader..

Post Reply