10. Jack Wilshere

Her kan man løbende diskutere nuværende og tidligere Arsenal spillere og deres præstationer. Afsluttede Arsenal spiller handler kan også diskuteres her.

Moderator: admin

Post Reply
johanlowe
Arsenal Danmark medlem

X. Jack Wilshere

Post by johanlowe » 20. Jul. 2008 23:03

Angriber = BENDTNER, VELA, Freemann, Rhys Murphy, Sunu, Rui Fonte eller Barazite !! ???
Last edited by johanlowe on 31. Jul. 2008 10:54, edited 1 time in total.

hleb13
Arsenal Danmark medlem

Post by hleb13 » 30. Jul. 2008 17:57

johanlowe wrote:Angriber = VELA, Freemann, Rhys Murphy, Sunu, Rui Fonte eller Barazite !! ???
Bendtner?? Hvorfor nævne Murphy (nok fra manager), Sunu og Rui Fointe & Freeman over Bendtner?
I have to believe in a world outside my own mind. I have to believe that my actions still have meaning, even if I can't remember them. I have to believe that when my eyes are closed, the world's still there. Do I believe the world's still there? Is it still out there? … Yeah. We all need mirrors to remind ourselves who we are. I'm no different … now … where was I?

Holt
Normal Bruger

Post by Holt » 30. Jul. 2008 22:24

Genial spiller. Håber at se ham måske optræde i Premier League i pr. Its not impossible, we haven Wenger!

Raven
Arsenal Danmark medlem

Post by Raven » 31. Jul. 2008 10:51

Jeg er også imponeret over den unge gut! Tænk, blot 16 år - han kan blive stor.
Raven shouts:
"Come on you Gunners!"

johanlowe
Arsenal Danmark medlem

Post by johanlowe » 31. Jul. 2008 10:54

hleb13 wrote:
johanlowe wrote:Angriber = VELA, Freemann, Rhys Murphy, Sunu, Rui Fonte eller Barazite !! ???
Bendtner?? Hvorfor nævne Murphy (nok fra manager), Sunu og Rui Fointe & Freeman over Bendtner?
Det var en svipser fra min side. Jeg retter den med det samme. :D :D

madsl
Arsenal Danmark medlem

Post by madsl » 3. Aug. 2008 20:26

Gad vide om unge Jack virkelig bare bliver smidt ned på reserveholdet igen, når sæsonen går rigtig i gang. Det vil jo nærmest være spild :roll:

Han kan vel desværre ikke udlejes til en Championship klub, når han ikke er ældre (og derfor ikke har en prof. kontrakt)!? Det tror jeg ellers ville være det bedste for ham!

Kan det passe at han fylder år 1. januar? For så kan han vel få en prof. kontrakt 1. januar 2009, således at han kan udlejes til (Birmingham f.eks.) til foråret...
Gider stadig ikke at høre på alt det negative pis!!

the_legend_killer
Normal Bruger

Post by the_legend_killer » 3. Aug. 2008 21:56

Han har været forrygende i de sidste par kampe. Han har den der magiske buzz-fornemmelse omkring sig... Men lad os nu ikke køre ham mere op, end godt er!

madsl
Arsenal Danmark medlem

Post by madsl » 4. Aug. 2008 13:26

Stort!
http://www.arsenal.com/article.asp?this ... team+squad

Så kan "farmand" Ulrich godt få rettet overskriften på denne tråd til 19. Jack Wilshere :D
Gider stadig ikke at høre på alt det negative pis!!

kimdinho
Arsenal Danmark medlem

Post by kimdinho » 4. Aug. 2008 14:10

SÅDAN! så ved jeg hvem jeg skal have på min trøje I denne sæson!

Nico_gooner
Normal Bruger

Post by Nico_gooner » 4. Aug. 2008 17:03

Det er nok det største talent jeg har set, og han er kun 16 år. Med Wenger som mentor kan han kun blive klasse...!

Hnansen
Arsenal Danmark medlem

Post by Hnansen » 4. Aug. 2008 17:22

ROOO på drenge! :shock:

Mon ikke vi skulle vente lidt med at udråbe ham til den nye Messi, osv.

Han har været god i, 4-5 TRÆNINGSkampe!, der skal dog mere til at overbevise mig. Ingen tvivl om at, drengen har et kæmpe potentiale. Men det er stadig UMULIGT at forudse, en blot 16 årig drengs fremtidige udvikling.

Hvem ved ?, Hans udvikling kan pludselig gå i stå, skader kan ødelægge karrieren eller måske, kan han simpelthen ikke stå for presset.

At vores kære professor, allerede har rykket ham op i førsteholdstruppen, mener jeg ikke ligefrem er det klogeste træk.
Han har brug for at udvikle sig og modnes mentalt, før han er klar til fodbold på højeste niveau.

Forhåbenligt er det, udelukkende CC kampe, han skal medvirke i..

the_legend_killer
Normal Bruger

Post by the_legend_killer » 4. Aug. 2008 17:49

Hnansen wrote:ROOO på drenge! :shock:

Mon ikke vi skulle vente lidt med at udråbe ham til den nye Messi, osv.

Han har været god i, 4-5 TRÆNINGSkampe!, der skal dog mere til at overbevise mig. Ingen tvivl om at, drengen har et kæmpe potentiale. Men det er stadig UMULIGT at forudse, en blot 16 årig drengs fremtidige udvikling.

Hvem ved ?, Hans udvikling kan pludselig gå i stå, skader kan ødelægge karrieren eller måske, kan han simpelthen ikke stå for presset.

At vores kære professor, allerede har rykket ham op i førsteholdstruppen, mener jeg ikke ligefrem er det klogeste træk.
Han har brug for at udvikle sig og modnes mentalt, før han er klar til fodbold på højeste niveau.

Forhåbenligt er det, udelukkende CC kampe, han skal medvirke i..
Synes også det lyder vildt. På den anden side, hvis han er klar er han klar. Cesc var, og det er jo gået ganske glimrende indtil videre. Rooney var også, Walcott var, Messi var, osv. Ved godt han ikke kan sammenlignes med nogle af disse endnu, men blot for at underbygge det faktum, at man godt kan være klar til (begrænset) spilletid i 1.holdstruppen.

Hvis nogle kan bedømme det, er det Arsene!

Thornfeldt
Arsenal Danmark medlem

Post by Thornfeldt » 4. Aug. 2008 17:49

Hnansen wrote:Mon ikke vi skulle vente lidt med at udråbe ham til den nye Messi, osv.
Nej!
Hnansen wrote:Hvem ved ?, Hans udvikling kan pludselig gå i stå, skader kan ødelægge karrieren eller måske, kan han simpelthen ikke stå for presset
7-9-13, Hnansen...

Post Reply