10. Jack Wilshere
Moderator: admin
X. Jack Wilshere
Angriber = BENDTNER, VELA, Freemann, Rhys Murphy, Sunu, Rui Fonte eller Barazite !! ???
Last edited by johanlowe on 31. Jul. 2008 10:54, edited 1 time in total.
Bendtner?? Hvorfor nævne Murphy (nok fra manager), Sunu og Rui Fointe & Freeman over Bendtner?johanlowe wrote:Angriber = VELA, Freemann, Rhys Murphy, Sunu, Rui Fonte eller Barazite !! ???
I have to believe in a world outside my own mind. I have to believe that my actions still have meaning, even if I can't remember them. I have to believe that when my eyes are closed, the world's still there. Do I believe the world's still there? Is it still out there? … Yeah. We all need mirrors to remind ourselves who we are. I'm no different … now … where was I?
Gad vide om unge Jack virkelig bare bliver smidt ned på reserveholdet igen, når sæsonen går rigtig i gang. Det vil jo nærmest være spild
Han kan vel desværre ikke udlejes til en Championship klub, når han ikke er ældre (og derfor ikke har en prof. kontrakt)!? Det tror jeg ellers ville være det bedste for ham!
Kan det passe at han fylder år 1. januar? For så kan han vel få en prof. kontrakt 1. januar 2009, således at han kan udlejes til (Birmingham f.eks.) til foråret...

Han kan vel desværre ikke udlejes til en Championship klub, når han ikke er ældre (og derfor ikke har en prof. kontrakt)!? Det tror jeg ellers ville være det bedste for ham!
Kan det passe at han fylder år 1. januar? For så kan han vel få en prof. kontrakt 1. januar 2009, således at han kan udlejes til (Birmingham f.eks.) til foråret...
Gider stadig ikke at høre på alt det negative pis!!
- the_legend_killer
- Normal Bruger
Stort!
http://www.arsenal.com/article.asp?this ... team+squad
Så kan "farmand" Ulrich godt få rettet overskriften på denne tråd til 19. Jack Wilshere
http://www.arsenal.com/article.asp?this ... team+squad
Så kan "farmand" Ulrich godt få rettet overskriften på denne tråd til 19. Jack Wilshere

Gider stadig ikke at høre på alt det negative pis!!
- Nico_gooner
- Normal Bruger
ROOO på drenge!
Mon ikke vi skulle vente lidt med at udråbe ham til den nye Messi, osv.
Han har været god i, 4-5 TRÆNINGSkampe!, der skal dog mere til at overbevise mig. Ingen tvivl om at, drengen har et kæmpe potentiale. Men det er stadig UMULIGT at forudse, en blot 16 årig drengs fremtidige udvikling.
Hvem ved ?, Hans udvikling kan pludselig gå i stå, skader kan ødelægge karrieren eller måske, kan han simpelthen ikke stå for presset.
At vores kære professor, allerede har rykket ham op i førsteholdstruppen, mener jeg ikke ligefrem er det klogeste træk.
Han har brug for at udvikle sig og modnes mentalt, før han er klar til fodbold på højeste niveau.
Forhåbenligt er det, udelukkende CC kampe, han skal medvirke i..

Han har været god i, 4-5 TRÆNINGSkampe!, der skal dog mere til at overbevise mig. Ingen tvivl om at, drengen har et kæmpe potentiale. Men det er stadig UMULIGT at forudse, en blot 16 årig drengs fremtidige udvikling.
Hvem ved ?, Hans udvikling kan pludselig gå i stå, skader kan ødelægge karrieren eller måske, kan han simpelthen ikke stå for presset.
At vores kære professor, allerede har rykket ham op i førsteholdstruppen, mener jeg ikke ligefrem er det klogeste træk.
Han har brug for at udvikle sig og modnes mentalt, før han er klar til fodbold på højeste niveau.
- the_legend_killer
- Normal Bruger
Synes også det lyder vildt. På den anden side, hvis han er klar er han klar. Cesc var, og det er jo gået ganske glimrende indtil videre. Rooney var også, Walcott var, Messi var, osv. Ved godt han ikke kan sammenlignes med nogle af disse endnu, men blot for at underbygge det faktum, at man godt kan være klar til (begrænset) spilletid i 1.holdstruppen.Hnansen wrote:ROOO på drenge!![]()
Hvis nogle kan bedømme det, er det Arsene!
- Thornfeldt
- Arsenal Danmark medlem