8. Aaron Ramsey

Her kan man løbende diskutere nuværende og tidligere Arsenal spillere og deres præstationer. Afsluttede Arsenal spiller handler kan også diskuteres her.

Moderator: admin

Post Reply
peterdebel
Normal Bruger

Re: 8. Aaron Ramsey

Post by peterdebel » 6. Aug. 2018 20:05

Ramsey bliver snart farmand igen. Endda dobbelt, da konen, Colleen, som er hjemmekagebager, venter tvillinger. Forhåbentlig for det spilleren til at droppe alt om klubskifte.
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 27. Sep. 2018 12:14

Helt ærlig så synes jeg egentlig det er fint. Han er simpelthen ikke god nok over en hel sæson og tror sagtens han kan erstattes. Når man ikke kan tage sig sammen til at få skrevet under, bør man ikke være i Arsenal. Indtil videre har han intet præsenteret under Emery og der burde satses på en anden makker til Øzil.

Cliffen
Arsenal Danmark medlem

Post by Cliffen » 27. Sep. 2018 19:54

Det ville være ærgerligt at miste en ellers så værdifuld spiller på en fri transfer, men det ville ikke være verdens undergang.
Den offensive balance på holdet virker ikke helt på plads. Det virker som, at fordi Özil, Lacazette, Ramsey og Aubameyang er vores fire bedste offensive kort, skal de spille sammen, selvom de som spillertyper ikke er noget optimalt fit.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 27. Sep. 2018 22:06

Syntes også Ramsey har haft masser af muligheder og hvis vi skal have en spiller på fløje, ville jeg foretrække Mkhi og Özil er en bedre dribler og har mere X factor end Ramsey.

Der har været lidt rygter om at vi havde gjort klar til en ny 4 årig kontrakt, men klubben trak tilbudet tilbage igen og The Times skriver også at Emery kigger mere på alternativer til Ramseys plads end at finde en løsning med Aaron.
Özil kan så komme tilbage i sin favoritrolle.

Hvis Ramsey skulle være fortid snart, så håber jeg vi kigger på en spiller som kan spil hurtigt med vævre 1-2 kombinationer og små korte boldberøringer.

Kejser
Normal Bruger

Post by Kejser » 28. Sep. 2018 8:41

På grænsen til skandaløst, at han ikke blev afhændet til højestbydende i sommer - eller tidligere. Han har været umoden og elendig alt, alt for længe. Førstnævnte ret beset altid.
Man kan dog med rette have lidt ondt af knægten, da manglende modenhed er en fællesnævner for spillere opvokset under Wenger.
"Arsene Wenger, we want you to stay" - Burnley- og Leicesterfans.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 28. Sep. 2018 8:48

Ramsey skulle presse situationen til det yderste og det forlyder at spilleren ønsker at komme på samme niveau som Özils 350.000 £ om ugen, men han bliver snart 28 år og bliver ikke hurtigere med alderen.

Håber snart der findes en løsning for vi har brug for spillere som fokuserer på banen og ikke (alt for meget) på lønningskroner.

LasseP
Normal Bruger

Post by LasseP » 29. Sep. 2018 16:55

Han burde være solgt i sommerpausen. Endnu en stamspiller som smutter gratis. Det må bare ikke ske.
Hvis vi skal have spillere der har under 12 måneder tilbage af deres kontrakt, så skal det være fordi det er bedst for Arsenal. Typisk en ældre spiller som kan være reserve/mentor for nogle af de yngre og hvor der ikke er meget gensalgsværdi alligevel.
Uofficiel arsenal.dk discord
https://discord.gg/3p5pkFd

Nico_gooner
Normal Bruger

Post by Nico_gooner » 29. Sep. 2018 19:41

Jeg elsker Aaron Ramsey, og havde set ham være fremtidens anfører og stjernen på holdet. Mesuts nye aftale har sat en ny standard for hvad Arsenal betaler, og Ramsey(måske mest hans agent) mener at han skal være tæt på hans lønniveau. Men jeg tror simpelthen at Emery efter at have set Ramsey an, har følt at han ikke fungere i det system som han ønsker at vi skal spille. Derfor er han måske ikke så vild med at bruge en stor pose af de midler han har på at skrive en ny kontrakt med Rambo. Der er åbenlyst store huller i truppen der skal lukkes, og i det nye system fungere Aaron og Mesut bare ikke sammen. Så at han hellere vil bruge pengene på måske at få styrket andre områder af truppen.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 26. Oct. 2018 15:57

Nico_gooner wrote:
29. Sep. 2018 19:41
Men jeg tror simpelthen at Emery efter at have set Ramsey an, har følt at han ikke fungere i det system som han ønsker at vi skal spille"..."Så at han hellere vil bruge pengene på måske at få styrket andre områder af truppen.
Ja, jeg tror også at Emery har set at det ikke rigtig går med Ramsey på fløjen, hvor Mkhitarian gør det godt og Özil skal bare ligge på midten.
Ramsey selv, som var anfører i EL kampen mod Sporting, forstår ikke hvorfor at den aftale som lå klar på bordet til underskrivning, er blevet trukket tilbage..men tænker nok mere på familien end på fodboldfremtiden lige nu..

GudEbening
Normal Bruger

Post by GudEbening » 26. Oct. 2018 23:21

Jeg må indrømme, at jeg stadig er idealist på Ramsey-området. Synes klart at han er en af vore aller bedste spillere på trods af et par off-dage ind i mellem. Han er vanvittig i det opbyggende spil, laver ok med assister, og vil tilmed gerne lave en tackling når der er behov. Dertil mener jeg, der er en idé, at opretholde 'the british core' i stedet for at sælge for meget ud. Jeg kan også frygte, at vi laver en RvP, hvis en af de andre PL klubber skulle komme og tage ham i hans bedste alder for slikpenge.

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 28. Oct. 2018 11:36

GudEbening wrote:
26. Oct. 2018 23:21
Jeg må indrømme, at jeg stadig er idealist på Ramsey-området. Synes klart at han er en af vore aller bedste spillere på trods af et par off-dage ind i mellem. Han er vanvittig i det opbyggende spil, laver ok med assister, og vil tilmed gerne lave en tackling når der er behov. Dertil mener jeg, der er en idé, at opretholde 'the british core' i stedet for at sælge for meget ud. Jeg kan også frygte, at vi laver en RvP, hvis en af de andre PL klubber skulle komme og tage ham i hans bedste alder for slikpenge.
Velkommen til vores lille forum. Fedt at se nye ansigter, selvom man nu ikke kan se dig ansigt. :mrgreen:

Håber os at han bliver. Men aner virkelig ikke hvad der foregår i klubben. Hans seneste interview virker egentlig lidt foruroligende.

https://www.express.co.uk/sport/footbal ... ron-Ramsey

Nogle ideer til hvorfor Arsenal handler som de gør?

GudEbening
Normal Bruger

Post by GudEbening » 29. Oct. 2018 10:58

Gabe wrote:
28. Oct. 2018 11:36
GudEbening wrote:
Velkommen til vores lille forum. Fedt at se nye ansigter, selvom man nu ikke kan se dig ansigt. :mrgreen:

Haha tak! Har fulgt forummet et par år, og så er jeg nok blevet grebet lidt af den gode arsenalstemning, der har været de seneste par måneder. Håber jeg kan bidrage :)

Den Gale Magiker
Normal Bruger

Post by Den Gale Magiker » 29. Oct. 2018 13:29

GudEbening wrote:
29. Oct. 2018 10:58
Gabe wrote:
28. Oct. 2018 11:36
GudEbening wrote:

Haha tak! Har fulgt forummet et par år, og så er jeg nok blevet grebet lidt af den gode arsenalstemning, der har været de seneste par måneder. Håber jeg kan bidrage :)
Velkommen til! Og fedt at du vil være med i debatten!
Selvom jeg elsker tanken om Ramsey som en fast og bidragende del af vores startellever, så har jeg altså bare mistet tålmodigheden.. Han har haft mange år til at løfte vores hold, og han har bare aldrig rigtig levet op til de forventninger man skal kunne have til en fast mand. Han har rigtig gode sæsoner og indslag, men han kan virkelig også bare forsvinde fra kampene. Det er selvfølgelig ærgerligt hvis en så rød arsenalmand som ham forlader klubben (specielt på en fri transfer), men jeg kan bare på ingen måde se ham være den kontrakt værd som jeg tror han kræver af klubben.

Men ja, hvis forhandlingerne er gået på den måde han beskriver, så stiller jeg mig også uforstående overfor klubledelsen. Ramsey er uanset hvad et ikon for Arsenal, og han burde blive behandlet med respekt.
Mangler sgu lidt en makker at se fodbold med på The Golden Lion - Min ven er flyttet til Odense :cry:

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 1. Nov. 2018 6:32

Puha.

Det vil være ærgeligt, hvis 27 årige Ramsey forlader os til sommer.

Han kan selvfølgelig erstattes, men at det vil være på en gratis transfer, vil være virkelig ærgeligt

..Indtil nu: 341 kampe og 59 mål siden 2008, hvor han kom fra Cardiff for kun 5 mio. £.

Bejlerne er klubberne lige omkring os..Liverpool,Spurs...Chelsea og City?..naahh..

Post Reply