34. Granit Xhaka

Her kan man løbende diskutere nuværende og tidligere Arsenal spillere og deres præstationer. Afsluttede Arsenal spiller handler kan også diskuteres her.

Moderator: admin

Post Reply
peterdebel
Normal Bruger

Re: 34. Granit Xhaka

Post by peterdebel » 27. Oct. 2019 23:59

Emery er sur, men vil tage den internt i klubben.

"Han var forkert på den. Jeg ønsker at være rolig, men helt ærligt så var det en forkert opførsel. Vi arbejder med, at spillerne kan spille under pres. I et svært øjeblik kan du være ophidset, men du bliver nødt til at opføre dig klogt.
Vi spiller for tilhængerne. Vi bør have stor respekt for dem, både når de klapper af os, og når de kritiserer os. Vi tager situationen internt." udtaler Emery.

Granit skal til at vokse på banen og i præstationer, hvis det på længere sigt skal blive et succesfuld samarbejde..
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 29. Oct. 2019 16:45

Er han helt væk eller hvad?? :evil:
Ønsker i ham tilbage i trøjen?

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... e-20750838

Jan BRX
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by Jan BRX » 29. Oct. 2019 18:53

Jeg ønsker ham ikke tilbage som anfører. Men jeg har hele tiden ment, at han ikke burde være anfører.
Med hensyn til trøjen, så er han selvfølgelig velkommen. Han kvajede sig ret voldsomt, men der skal også være plads til at dumme sig. Så længe man ikke gentager sin dumhed.
Jeg er ikke en fan af Xhaka, har hele tiden ment han ikke burde være fast starter. Men at brænde ham på bålet er, at skyde over målet.
Alt hvad man læser i aviserne er ikke nødvendigvis korrekt. Arsenal og dens spillere har jo aldrig haft en stor stjerne hos journalisterne, så det er jo godt de har lidt at svine klubben til med.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 31. Oct. 2019 21:20

Granit reagerer på den seneste tids massive kritik som også er blevet en personlig hetz mod ham som familiemenneske som ikke hører hjemme nogen steder, men som sagt er de sportslige individuelle krav til spillerne store på et traditionshold som vores, som meget gerne skulle spille i Champions League, in mente at konkurencen om topplaceringerne i PL er ganske hård.

Image

Jan BRX
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by Jan BRX » 5. Nov. 2019 20:59

I følge BBC har Emery udtalt, at Xhaka er frataget anførerbindet. Hvis han holder fast ved det, så må vi videre fra den dårlige oplevelse fra Emirates.
Jeg så gerne Xhaka på bænken, men som midtbanen “fungerer”, så er det nærmest lige meget hvem som klæder om.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 5. Nov. 2019 22:01

Ja, Granit er ikke længere vores anfører bekræfter Unai på pressemødet før vores EL kamp:

"He (Granit) accepted my decision to no longer be captain. I needed to take the dicision and now that issue is closed"

"We had four vicecaptains and now its Aubameyang first. Then Hector (Bellerin), Lacazette and Mesut Özil".

Forhåbentlig kan vi komme videre nu uden fokus konstant er på Granit og anførerrollen.

Post Reply