34. Granit Xhaka

Her kan man løbende diskutere nuværende og tidligere Arsenal spillere og deres præstationer. Afsluttede Arsenal spiller handler kan også diskuteres her.

Moderator: admin

Post Reply
peterdebel
Normal Bruger

Re: 34. Granit Xhaka

Post by peterdebel » 19. Aug. 2019 20:12

Vores nye anfører.

Med ny kontrakt og erfaring fra PL, er det slut med at gemme sig i kampene for Granit Xhaka, hvis holdet skal håbe på mere end en 5-6 plads i denne sæson.

Med snart 27 år, må vi forvente at Granit træder i karakter og, forhåbentlig, bliver en af de bærende kræfter på midtbanen. At kunne slå en præcis aflevering er fint nok, (det kan Guendouzi også) men der skal mere på reperoitet hvis han skal være succesful i ligaen, især når vi møder toppen af PL for de pakker sig ikke i forsvaret. Især hans afleveringer som til tider kan være risikable kan gøre skade på os, hvis vi fanges i ubalance.

Han skal blive mere stabil og vise at han, som anfører vil gå forrest og vil dø for dette hold.
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 1. Sep. 2019 18:13

Laver straffe hjemme mod vores naboer..

Desværre Granit. Jeg kigger i krystalkuglen:

Du bliver ikke god nok til klubben.

Ja, du kan lægge en præcis aflevering. Høj som lav, men når det virkelig gælder, så er der for mange udsving til at blive den anfører som kan få holdet til at vinde topkampe. Både nationalt og internationalt i EL og, gerne på sigt, CL.

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 2. Sep. 2019 17:55

Han er og bliver simpelthen en kæmpe katastrofe på den midtbane. Håber virkelig at han spiller minimalt i denne sæson og for Arsenal i fremtiden..

https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... -2016.html

Gunner321
Normal Bruger

Post by Gunner321 » 9. Sep. 2019 13:09

Man kunne håbe på at manden lærer at bruge sit hoved, nu hvor han skal være far. Men tvivler stadig. :cry: Hvis vi virkelig skal rykke os, skal det være uden Xhaka. Han koster simpelhen for mange point. Bevares, han har visse kvaliteter og et blik for spillet, men i den lange ende vejer det ikke op. Og nu er han ovenikøbet blevet anfører. Det siger også lidt om vores hold pt. Men med Emery ved rodet, er jeg sikker på vi er på vej mod nye tider.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 9. Sep. 2019 21:04

Gunner321 wrote:
9. Sep. 2019 13:09
Man kunne håbe på at manden lærer at bruge sit hoved, nu hvor han skal være far. Men tvivler stadig. :cry: Hvis vi virkelig skal rykke os, skal det være uden Xhaka. Han koster simpelhen for mange point. Bevares, han har visse kvaliteter og et blik for spillet, men i den lange ende vejer det ikke op. Og nu er han ovenikøbet blevet anfører. Det siger også lidt om vores hold pt. Men med Emery ved rodet, er jeg sikker på vi er på vej mod nye tider.
Nu må vi se. Han overvejer at tage lidt fri fra fodbold i næste måned hvor vi har PL og EL bold, så kan vi se hvordan det går uden Granit.

Gunner321
Normal Bruger

Post by Gunner321 » 10. Sep. 2019 19:51

peterdebel wrote:
9. Sep. 2019 21:04
Gunner321 wrote:
9. Sep. 2019 13:09
Nu må vi se. Han overvejer at tage lidt fri fra fodbold i næste måned hvor vi har PL og EL bold, så kan vi se hvordan det går uden Granit.
Ja vi har et tæt pakket program, når vi starter igen efter pausen. Har det bare ret ambivalent med ham. Det ene øjeblik laver han geniale ting, det næste får han en hjerneblødning. Så kunne godt forstille mig, at vi slet ikke kommer til at savne ham, men omvendt, så mangler vi ofte noget mandsmod, styrke og overblik på midten - og det kunne vi nemt komme til at mangle. Bliver spændende. Ja, hele efteråret ser jeg meget frem til. :P

Post Reply