X. Thierry Henry

Her kan man løbende diskutere nuværende og tidligere Arsenal spillere og deres præstationer. Afsluttede Arsenal spiller handler kan også diskuteres her.

Moderator: admin

Post Reply
Niels Lønberg
Arsenal Danmark medlem

Re: X. Thierry Henry

Post by Niels Lønberg » 12. Jul. 2016 20:41

Der er jo tale om en interessekonflikt. At man kan kritisere Wenger for denne beslutning er langt ude.

Paddy
Normal Bruger

Post by Paddy » 12. Jul. 2016 20:57

Michael-Arsenal wrote:Kan anbefale at læse She Wore's artikel vedrørende sagen. Han har mange fine pointer, og han er en KÆMPE Wenger-kritiker.

https://shewore.com/2016/07/12/arsene-r ... al-legend/
Jeg syntes det er en super artikel som du linker til, og den beskriver problemstillingen ret godt. Jeg forstår nu Wengers beslutning noget bedre og syntes vi har haft en god debat om det. Det er ærgerligt at Henry ikke kan fortsætte på et eller andet niveau i klubben med ungdomstræning. Jeg tror på han kan give en masse også mentalt til de unge. Men forstår også godt hvis Wenger kun vil have trænere som er 100% til stede på alle måder.

Håber Henry vender tilbage en dag.
On July 11 2011, Arsene Wenger said this: "Imagine the worst situation -- we lose Fabregas and Nasri. You cannot convince people you are ambitious after that."

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 13. Jul. 2016 1:10

Paddy wrote:
Michael-Arsenal wrote:Kan anbefale at læse She Wore's artikel vedrørende sagen. Han har mange fine pointer, og han er en KÆMPE Wenger-kritiker.

https://shewore.com/2016/07/12/arsene-r ... al-legend/
Jeg syntes det er en super artikel som du linker til, og den beskriver problemstillingen ret godt. Jeg forstår nu Wengers beslutning noget bedre og syntes vi har haft en god debat om det. Det er ærgerligt at Henry ikke kan fortsætte på et eller andet niveau i klubben med ungdomstræning. Jeg tror på han kan give en masse også mentalt til de unge. Men forstår også godt hvis Wenger kun vil have trænere som er 100% til stede på alle måder.

Håber Henry vender tilbage en dag.
Tak Michael for skære det helt ud i pap og få det til at give mening for mig.. Nu kan jeg egentlig godt forstå Wengers beslutning, selvom det er ærgerligt.. :(

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 26. Aug. 2016 13:08

Henry tilbage på grønsværen.

Nu som assistent for det belgiske landshold.

Det bliver interessant at se, om han kan hjælpe Belgien til at tage skridtet op så holdet for alvor kan spille med om trofæer.

Held & Lykke.
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 23. Aug. 2018 20:55

Efter 2 år som assistent for Belgien ser det ud til at TH14 bliver ny træner for Bordeaux i Ligue1. De har dog fået en skidt start på denne sæson.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 28. Aug. 2018 11:31

TH14 kunne ikke blive enige med Bordeaux,så der bliver ikke noget Ligue1 eventyr for vores tidligere så indfydelsesrige spiller

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 11. Oct. 2018 15:49

Det ser ud til at Henry har drømme om at blive cheftræner. Nu lurer han på at vende tilbage til hvor det hele startede..i Monaco.

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 14. Oct. 2018 12:34

Så blev legenden offentliggjort. Bliver ekstremt spændende at følge. Ønsker ham alt held og lykke og fra den ene dag til den anden blev jeg Monaco tilhænger. :mrgreen:

Post Reply