36. Krystian Bielik

Her kan man løbende diskutere nuværende og tidligere Arsenal spillere og deres præstationer. Afsluttede Arsenal spiller handler kan også diskuteres her.

Moderator: admin

Blastino
Arsenal Danmark medlem

Re: Krystian Bielik

Post by Blastino » 21. Jan. 2015 12:39

Gabe wrote:Så er han officielt ombord! Vores første signing i år.. Har dog ingen kendskab til ham overhoved og med en relativ lav transfer fee, kan jeg ikke rigtig finde ud af om han er et stort talent eller ej?
Men han kan da kun overraske mig positivt, så ser frem til at se ham i trøjen om nogle år.

http://www.arsenal.com/news/news-archiv ... ielik-deal
På tide. Ventede spændt på at finde ud af, hvor knægten blev af :lol:

Glæder mig til at se ham om 1-2 sæsoner!
Image

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 21. Jan. 2015 12:45

Velkommen, Krystian.

Må du bringe masser af succes med dig.

http://m.youtube.com/watch?v=R3u0ZrRfLg8

Krydser fingre for at han bliver "One of the greatest" på sin position:

http://m.youtube.com/watch?v=B09ZrhN5O94
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 21. Jan. 2015 16:04

Jeg vil nu stadig mene, at £2,5m for en 17 årig vidner om, at det er et ekstraordinært talent, vi har med at gøre. Det må man forvente, at de har vurderet ham til at være. I det store billede er det ikke en høj overgangssum, men tager du alderen i betragtning, så er det ret usædvanligt. I hvert fald for os. Det er to uger siden, han havde fødselsdag!

Men ja. Velkommen til. Glæder mig til at høre Wenger fortælle om ham. Spørgsmålet er, om vi ser ham i aktion for førsteholdet i denne sæson. Det skulle da lige være mod Brighton i den kommende weekend...

Arsenal.com skriver, at han både kan spille DM og CB. Hmm. Jeg håber ikke, at det afholder os fra at købe en midterforsvar i dette vindue. Det tror jeg dog heller ikke, og i så fald bliver jeg skuffet.
Image

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 25. Jan. 2015 9:04

AW afslører at hans debutkamp ligger ca. 3 uger fremme, da han ikke er "fysisk helt oppe i omdrejninger* pga. relativ lang vinterpause i den polske liga

Blastino
Arsenal Danmark medlem

Post by Blastino » 25. Jan. 2015 10:24

peterdebel wrote:AW afslører at hans debutkamp ligger ca. 3 uger fremme, da han ikke er "fysisk helt oppe i omdrejninger* pga. relativ lang vinterpause i den polske liga
Bliver spændende at se om 3 uger! :D
Image

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 25. Jan. 2015 11:51

Blastino wrote:
peterdebel wrote:AW afslører at hans debutkamp ligger ca. 3 uger fremme, da han ikke er "fysisk helt oppe i omdrejninger* pga. relativ lang vinterpause i den polske liga
Bestemt. Men jeg har svært ved at se, hvordan det skulle blive på førsteholdet. PL spidser til og vi skal vinde alle de kampe, vi kan. CL er udelukket. Stærkeste opstilling hver gang. FA Cup'en kan begynde at blive vores chance for en pokal, og vi vil begynde at møde PL-hold. Med en "heldig" lodtrækning kan man selvfølgelig overveje at give ham nogle minutter.

Ellers må man se en U21-kamp, tror jeg.

Blastino
Arsenal Danmark medlem

Post by Blastino » 25. Jan. 2015 21:42

araAFC wrote:
Blastino wrote:
Bestemt. Men jeg har svært ved at se, hvordan det skulle blive på førsteholdet. PL spidser til og vi skal vinde alle de kampe, vi kan. CL er udelukket. Stærkeste opstilling hver gang. FA Cup'en kan begynde at blive vores chance for en pokal, og vi vil begynde at møde PL-hold. Med en "heldig" lodtrækning kan man selvfølgelig overveje at give ham nogle minutter.

Ellers må man se en U21-kamp, tror jeg.
Tror jeg også. Nu er mulighederne for at genvinde FA Cuppen steget drastisk, hvilket vi skal udnytte!
Image

Steensen
Arsenal Danmark medlem

Post by Steensen » 27. Jan. 2015 11:36

Den unge polak har fået #36.

peterdebel
Normal Bruger

Re: 36. Krystian Bielik

Post by peterdebel » 3. Mar. 2015 23:28

Arsene fortæller at Bielik først er klar til debut på 1. holdet næste sæson:

http://www.pl.dk/artikel/wenger-bielik- ... nne-saeson

I kamp for U21-reserveholdet:

https://m.youtube.com/watch?v=YVom0H-x_L0

Allo
Normal Bruger

Post by Allo » 24. Jul. 2015 18:46

Udfra de seneste billeder på arsenal.com, træner han med førsteholdet.. Personligt tror jeg, at er med i planerne for den kommende sæson. Jeg tror derfor ikke, at Wenger handler til den defensive midt.
Yah Gunners, Yah, Uh Yah...

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 12. Feb. 2018 11:36

Uden overhovedet at have fået chancen på 1. holdet, primært pga. skader og med flere lejeophold bag sig, udløber 20 åriges Bieliks kontrakt til sommer og spilleren skifter til Birmingham hvor han tidligere har været på leje.

Endnu et talent som Wenger & trænerstaben ikke fik nok ud af.

Cliffen
Arsenal Danmark medlem

Post by Cliffen » 12. Feb. 2018 16:00

Lidt apropos, at Wengers evne til at hente talenter udefra og udvikle dem ikke er hvad den har været:
https://www.theguardian.com/football/20 ... rs-arsenal

Quick guide
Arsenal signings since June 2008

2017-18
Pierre-Emerick Aubameyang (Borussia Dortmund) Henrikh Mkhitaryan (Arsenal), Alexandre Lacazette (Lyon), Konstantinos Mavropanos (PAS Giannina), Sead Kolasinac (Schalke)

(Players under 23 or under at time of arrival in bold)

2016-17
Granit Xhaka (Borussia Mönchengladbach), Shkodran Mustafi (Valencia), Takuma Asano (Sanfrecce Hiroshima), Rob Holding (Bolton), Cohen Bramall (Hednesford Town)

2015-16
Petr Cech (Chelsea), Mohamed Elneny (Basel), Jeff Reine-Adélaïde (Lens)

2014-15
Alexis Sánchez (Barcelona), Calum Chambers (Southampton), Danny Welbeck (Manchester United), Gabriel (Villarreal); Mathieu Debuchy (Newcastle), David Ospina (Nice), Krystian Bielik (Legia Warsaw)

2013-14
Mesut Özil (Real Madrid), Mathieu Flamini (Milan), Yaya Sanogo (Auxerre)

2012-13
Santi Cazorla (Málaga), Lukas Podolski (Cologne), Olivier Giroud (Montpellier), Nacho Monreal (Málaga)

2011-12
Alex Oxlade-Chamberlain (Southampton), Gervinho (Lille), Mikel Arteta (Everton), Per Mertesacker (Werder Bremen), André Santos (Fenerbahce), Ju-yeong Park Chu-young (Monaco), Carl Jenkinson (Charlton), Joel Campbell (Deportivo Saprissa), Thomas Eisfeld (Borussia Dortmund)

2010-11
Laurent Koscielny (Lorient), Sébastien Squillaci (Sevilla), Wellington Silva (Fluminense), Marouane Chamakh (Bordeaux)

2009-10
Thomas Vermaelen (Ajax)

2008-09
Andrey Arshavin (Zenit St. Petersburg), Samir Nasri (Marseille), Aaron Ramsey (Cardiff), Mikaël Silvestre (Manchester United), Amaury Bischoff (Werder Bremen)

Post Reply