6. Laurent Koscielny

Her kan man løbende diskutere nuværende og tidligere Arsenal spillere og deres præstationer. Afsluttede Arsenal spiller handler kan også diskuteres her.

Moderator: admin

Post Reply
araAFC
Arsenal Danmark medlem

Re: 6. Laurent Koscielny

Post by araAFC » 30. Oct. 2016 13:56

Blastino wrote:
AndersArsenal wrote:Squawka Football ‏@Squawka
Laurent Koscielny has committed just 2 fouls in 810 minutes of Premier League action this season.

Both were on Diego Costa.

Utroligt. Især når man tænker på, hvor meget han egentlig tackler, og hvor ofte han erobrer bolden, hvor han lige opsnapper bolden foran angriberen.
Det er vanvittigt!
Rio Ferdinand havde lignende statistikker i storhedstiden i United. Vild statistik.

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 30. Oct. 2016 14:43

Han redder os også i en situation i går, hvor vi bliver fanget i højresiden, og Khazri (tror jeg) bare skal lægge den på tværs til Defoe, men Kos formår at læse den på trods af, at han skal dække et stort område. Han er simpelthen så komplet.
Image

Alansmith
Arsenal Danmark medlem

Post by Alansmith » 19. Nov. 2016 9:20

Der er hos flere bloggere forlydender om, at vi forlænger kontrakten med Kos frem til 2020. Jeg er i tvivl om, hvornår hans nuværende kontrakt udløber? Transfermarkt og andre siger 2019. Hvis det er tilfældet, er det tåbeligt at forlænge med 1 år på nuværende tidspunkt. Hvis rygterne holder stik, vil forlængelsen koste os ca. 120 mio. kr. ekstra i løn til Koscielny for et marginalt år, hvilket er en unødvendig lønstigning på nuværende tidspunkt. Vi har ham jo på kontrakt til 2019? Det er penge lige ud af vinduet, som kunne anvendes til at finansiere nye spillere?
Klik for at tjekke ventetiden: Farvel Arsene Wenger

Wengers globalisering
Normal Bruger

Post by Wengers globalisering » 19. Nov. 2016 9:51

Alansmith wrote:Der er hos flere bloggere forlydender om, at vi forlænger kontrakten med Kos frem til 2020. Jeg er i tvivl om, hvornår hans nuværende kontrakt udløber? Transfermarkt og andre siger 2019. Hvis det er tilfældet, er det tåbeligt at forlænge med 1 år på nuværende tidspunkt. Hvis rygterne holder stik, vil forlængelsen koste os ca. 120 mio. kr. ekstra i løn til Koscielny for et marginalt år, hvilket er en unødvendig lønstigning på nuværende tidspunkt. Vi har ham jo på kontrakt til 2019? Det er penge lige ud af vinduet, som kunne anvendes til at finansiere nye spillere?
Håber ikke på. Den forlængelseog det skyldes ikke at kos ikke er fantastisk, men mere som du skriver at det vil være penge ud af vinduet. Sidste sæson var han ringere end Mertesacker
Austin Powers: I've been frozen for 30 years. I've got to see if my bits and pieces are still working.

Alansmith
Arsenal Danmark medlem

Post by Alansmith » 19. Nov. 2016 10:02

Wengers globalisering wrote:
Alansmith wrote:Der er hos flere bloggere forlydender om, at vi forlænger kontrakten med Kos frem til 2020. Jeg er i tvivl om, hvornår hans nuværende kontrakt udløber? Transfermarkt og andre siger 2019. Hvis det er tilfældet, er det tåbeligt at forlænge med 1 år på nuværende tidspunkt. Hvis rygterne holder stik, vil forlængelsen koste os ca. 120 mio. kr. ekstra i løn til Koscielny for et marginalt år, hvilket er en unødvendig lønstigning på nuværende tidspunkt. Vi har ham jo på kontrakt til 2019? Det er penge lige ud af vinduet, som kunne anvendes til at finansiere nye spillere?
Håber ikke på. Den forlængelseog det skyldes ikke at kos ikke er fantastisk, men mere som du skriver at det vil være penge ud af vinduet. Sidste sæson var han ringere end Mertesacker
Jeg er som nævnt i tvivl, om kontrakten udløber i 2017 eller 2019.

Er det ikke nyt, at du skriver æ, ø og å?
Klik for at tjekke ventetiden: Farvel Arsene Wenger

Wengers globalisering
Normal Bruger

Post by Wengers globalisering » 19. Nov. 2016 17:32

Alansmith wrote:
Jeg er som nævnt i tvivl, om kontrakten udløber i 2017 eller 2019.

Er det ikke nyt, at du skriver æ, ø og å?
Hvis det er 2017 giver en forlængelse fint mening.

Jeg har æ,ø og å, når jeg skriver fra telefonen.
Austin Powers: I've been frozen for 30 years. I've got to see if my bits and pieces are still working.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 8. Nov. 2017 2:19

Når Frankrig har spillet sin sidste kamp i VM i Rusland til sommer, har Koscielny spillet sin sidste landskamp for Les Bleus og han kan således koncentrere sig helt om vores klub indtil 2020, hvor hans kontrakt løber til.

Desuden skulle Kos modtage daglige behandlinger for stadig flere problemer med sin achillessene. Et lille skade som spilleren er helt klar over ikke bliver lettere at håndtere som spilleren bliver ældre og derfor vil han næppe kunne spille i et tætpakket program.
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Post Reply