Arsenal -Chelsea (PL)
Moderator: admin
Re: Arsenal -Chelsea (PL)
Og så klæder det vores hold, at have en spiller med den energi som Martenelli har. Fedt at se Saka ved målet...ren glæde
Its all about the Premier League....
Its all about the Arsenal.
-
- Normal Bruger
JAAAAAAA!!!!!!
JAAAAAAA!!!!
GRANIT!!!
FREMRAGENDE FRISPARK!!!!
JAAAAAAA!!!!
GRANIT!!!
FREMRAGENDE FRISPARK!!!!
....Altid noget at brokke sig over når der postes.
Han laver 2 gode ting i kampen. Begge fører til mål. Super aflevering til Tierney og piv lækkert sparket frispark.
Lad ham få de første 10 min af anden halvleg og så tage ham ud, så han ikke får en hjerneblødning. Men jeg vil også gerne have Elneny ud, så kan AMN og Dani klare de 2 pladser?
-
- Normal Bruger
Hvor HAR Tierney været fremragende i disse 45+ minutter.
Hvem skulle have troet at vi ville være FORAN mod Chelsea med to efter 1. halvleg.
Hold nu fast!
Hvem skulle have troet at vi ville være FORAN mod Chelsea med to efter 1. halvleg.
Hold nu fast!
....Altid noget at brokke sig over når der postes.
-
- Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem
PeDe; du har glemt rose. Faktisk folk på debatforum, selv om Arsenal har spillet lidt dårligt i et par kampe.
Enig, Tierney har et andet flow og frihed, når vi spiller 4 bagved, hvor han bliver passiv og begrænset med 3.
Ser godt ud, men man er altid lidt nervøs.
Skal vi blive ved eller være lidt kyniske. Måske en blanding, hvor Elneny ikke må komme over midten og altid skal være klar på deres kontra
Ser godt ud, men man er altid lidt nervøs.
Skal vi blive ved eller være lidt kyniske. Måske en blanding, hvor Elneny ikke må komme over midten og altid skal være klar på deres kontra
Its all about the Premier League....
Hvis man skal se det lidt med Chelsea øjne, så forstår jeg ikke helt hvorfor det ikke er Giroud der bliver sat ind. Han gør SÅ ondt på os hver gang.
SAKA!!!!!!!
-
Sådan kan man også gøre det. Saka har altså også et højreben. Så lidt akavet ud, men også som om det var velovervejet.
Hold da kæft, hvem havde set det komme. Helt vildt og så får vi Arsenal en julegave alligevel.
Flot kamp af Smith Rowe. Masser af energi og gode aktioner.
-
Ikke tryg ved Elneny, har en tendens til at vende ind i 1-2 modspillere.
Vild med Martinelli med hans kæmpe vinderinstinkt. Saka har det også.
Og så kommer Willock på banen. Enesye undkyldning kan vre, at Arteta ikke vil lave om på taktikken.
Og Willock fejler 2 gange allerede
Og så kommer Willock på banen. Enesye undkyldning kan vre, at Arteta ikke vil lave om på taktikken.
Jeg kunne altså godt tænke mig at se Dani som 10'er. Jeg tror at han er bedre der, end når han ligger som 8'er.Jan BRX wrote: ↑26. Dec. 2020 19:54Ikke tryg ved Elneny, har en tendens til at vende ind i 1-2 modspillere.
Stor kamp af Martinelli. Viser virkelig hvor langt man kan komme i en kamp, med vilje og tro på at man kan nå den næste bold.