Manchester United - Arsenal (PL)

Dette forum er udelukkende til at debattere Arsenals kampe mens de spilles "Live".

Moderator: admin

Post Reply
IpswichHorse
Normal Bruger

Re: Manchester United - Arsenal (PL)

Post by IpswichHorse » 30. Sep. 2019 23:00

Endnu en kamp mod en tandløs modstander endnu en dag hvor Emery ikke har en plan.
Indskifterne gør intet væsen af sig og Ceballos er stadig mere ufarlig end Özil.

Guendouzi, Chambers, Leno og Saka spiller en god kamp.

1 point er som udgangspunkt fint på Old Trafford. Videre.

Kejser
Normal Bruger

Post by Kejser » 30. Sep. 2019 23:02

Guendouzis præstation kan ikke rates højt nok. Han ér vores spil p.t.
Han er alt det, som Ramsey manglede for at blive en af de helt store.
Dertil også en flot præstation af Saka. Resten bør med varierende grad kigge sig i spejlet.
"Arsene Wenger, we want you to stay" - Burnley- og Leicesterfans.

fnuller
Arsenal Danmark medlem

Post by fnuller » 30. Sep. 2019 23:05

jeg tror sgu til hver en tid jeg gerne vil sælge en kamp på OT for 1 point.... men jeg sidder stadig med en uforløst følelse...

hvor var vores offensiv? auba scorer heldigvis på den ene chance han vel får men burde vi ikke får mere med deres defensiv???
vi fejler endnu engang på et hjørnespark til os selv...

MOM ligger mellem Guendouzi og Leno... i sidste ende bliver det Leno af den grund at guendouzi først stepper rigtigt op da vi er bagud... det var det samme mod villa.... hvis nu han gør det hele kampen vinder han mit hjerte og vi har en ny vira :shock: :o :lol:

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 30. Sep. 2019 23:13

Kejser wrote:
30. Sep. 2019 23:02
Guendouzis præstation kan ikke rates højt nok. Han ér vores spil p.t.
Han er alt det, som Ramsey manglede for at blive en af de helt store.
Dertil også en flot præstation af Saka. Resten bør med varierende grad kigge sig i spejlet.
Leno havde også et par fine indgreb må jeg tilføje..Granit ikke den værste på banen, men kan ikke sætte sig igennem på midtbanen. Fysisk eller i boldomgang under pres.
Skuffende af Pepe (igen når man kigger på prisen), Torreira og Reiss Nelson kan slet ikke finde sine fødder og gøre en forskel..
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Gunner321
Normal Bruger

Post by Gunner321 » 30. Sep. 2019 23:25

Pepe skuffer desværre endnu engang. Han mangler end-produkt. Håber han kommer lidt op i gear, for ellers har vi virkelig lavet en dårlig handel. Men han er stadig meget ny, og PL er noget helt andet end alle andre ligaer.

Guendouzi spiller fantastisk. Aubameyang er bare skarp! Og Leno står godt. Alt i alt er 1 point vel fint nok. Men med Xhaka som en fast del på holdet, og nu som anfører, kommer vi aldrig helt til tops. Han er for middelmådig og det siger vel bare lidt om vores nuværende trup.

Derudover skal Chambers have ros, og Luiz dummer sig ikke helt vild :D

Post Reply