Arsenal - Rennes (EL)

Dette forum er udelukkende til at debattere Arsenals kampe mens de spilles "Live".

Moderator: admin

Kejser
Normal Bruger

Re: Arsenal - Rennes (EL)

Post by Kejser » 14. Mar. 2019 22:38

Jeg er ikke fan af, at en smidt trøje og bar sæk skal give gult. Generelt er jeg ret liberal ift jubelscener. Men når der skal involveres rekvisitter ryger både intensitet og det umiddelbare. Det kan jeg sgu godt forstå, man straffer med gult, og dermed er det også idiotisk imo. Jeg ved ikke, hvad man risikerer ift karantæne, nulstilling mv. Jeg er bare ikke fan.
"Arsene Wenger, we want you to stay" - Burnley- og Leicesterfans.

Wengers globalisering
Normal Bruger

Post by Wengers globalisering » 14. Mar. 2019 22:51

Kejser wrote:
14. Mar. 2019 22:38
Jeg er ikke fan af, at en smidt trøje og bar sæk skal give gult. Generelt er jeg ret liberal ift jubelscener. Men når der skal involveres rekvisitter ryger både intensitet og det umiddelbare. Det kan jeg sgu godt forstå, man straffer med gult, og dermed er det også idiotisk imo. Jeg ved ikke, hvad man risikerer ift karantæne, nulstilling mv. Jeg er bare ikke fan.
Helt uenig. Så længe man ikke håner modspillerne eller tager absurd langtid om at juble burde det aldrig straffes.
Austin Powers: I've been frozen for 30 years. I've got to see if my bits and pieces are still working.

LasseP
Normal Bruger

Post by LasseP » 14. Mar. 2019 22:52

Kejser wrote:
14. Mar. 2019 22:38
Fuldstændig enig.
En spontan jubel hvor en spiller tager trøjen af (og der ikke er noget politisk eller den slags involveret) bør ikke give gult med mindre trøjen forlader hans hænder.
Rekvisitter skal selvfølgelig give gult og det er simpelthen så åndsvagt at få den slags gule kort. Det er aldrig til at vide om det koster senere.
Uofficiel arsenal.dk discord
https://discord.gg/3p5pkFd

Post Reply