Chelsea - Arsenal (PL)

Dette forum er udelukkende til at debattere Arsenals kampe mens de spilles "Live".

Moderator: admin

Fedder
Arsenal Danmark medlem

Re: Chelsea - Arsenal (PL)

Post by Fedder » 18. Aug. 2018 20:27

peterdebel wrote:
18. Aug. 2018 20:23
Vi havde fortjent point i dag..
Ikke fortjent en skid når man ikke scorer på sine chancer...

LasseP
Normal Bruger

Post by LasseP » 18. Aug. 2018 20:28

peterdebel wrote:
18. Aug. 2018 19:59

Det må moderatorerne så se på, hvis de kigger herinde.

Jeg tror nærmere at det er lettere at skrive 1 sætning/afstemning på FB og så byder alle mulige wannabe-fans sig til..De er med når vi vinder og væk når/hvis vi taber.
De kan jo ikke ændre på at et forum ikke er ret godt til livetråde.

De fans kan da ikke være der fordi vi vinder. Vi er jo ikke et hold med kæmpe triumfer de sidste mange år.
Uofficiel arsenal.dk discord
https://discord.gg/3p5pkFd

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 18. Aug. 2018 20:34

LasseP wrote:
18. Aug. 2018 20:28
peterdebel wrote:
18. Aug. 2018 19:59

Det må moderatorerne så se på, hvis de kigger herinde.

Jeg tror nærmere at det er lettere at skrive 1 sætning/afstemning på FB og så byder alle mulige wannabe-fans sig til..De er med når vi vinder og væk når/hvis vi taber.

De kan jo ikke ændre på at et forum ikke er ret godt til livetråde. Det fungerede fint før det røg over på et andet medie, da Ginnerup var Moderator. Hvor vi kunne stille spørgsmål til hinanden om taktik etc.

De fans kan da ikke være der fordi vi vinder. Vi er jo ikke et hold med kæmpe triumfer de sidste mange år.
Nej.

Åbenbart heller ikke til Pre og Post match analyse, for der er sjældent nogle som opretter tråde i tide.

Næ, bare ærgeligt at folk ikke har mere indsigt til at de vil komme med taktiske ændringer osv.

Jeg skal nok prøve at holde op med at omtale det for jeg ved godt I hader det, men det piner bare mit hjerte at se forum blive udvandet. Nu gider man ikke engang lukke de tråde med spillere som nu spiller deres daglige fodbold flere 1000 km væk fra Emirates og man har sjældent har en kommentar til en spiller som nu forlader os.

Og man gør ikke en skid for at få folk til at bruge forum.
Last edited by peterdebel on 18. Aug. 2018 20:44, edited 2 times in total.
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

LeifM.
Normal Bruger

Post by LeifM. » 18. Aug. 2018 20:38

Positivt, det er laaaang tid siden vi kun har været 6 point fra førstepladsen...😳😳😳

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 18. Aug. 2018 20:40

Nå.

Same old Arsenal.

Where is the leader?

Forhåbentlig bedre mod West Ham.

Esben
Normal Bruger

Post by Esben » 18. Aug. 2018 20:49

Utroligt at vi ikke fik point i den her kamp. Men med sådan en defensiv og 2 100% chancer brændt, så er det umuligt at vinde. Synes generelt vi gjorde det okay.

Med det sagt, så tror jeg ikke vi får mange point mod de bedste hold denne sæson. City, Liverpool, United, Chelsea og Spurs er alle bedre end os og det her er en opbygningssæson, hvor vi (ligesom sidste sæson) blot er outsidere til top-4. Jeg synes der er positive takter i det offensive i den her kamp, men defensiven sejler stadig. Men den har også ligger i ruiner længe, så den tager tid at få på plads.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 18. Aug. 2018 22:23

Inden MoM/Post Match tråd, så:

Unai ser godt nok træt ud til interviewet, men han gav sig også 100 pct. på linjen og var glad for reaktionen fra spillerne, men kan se at balance på holdet mangler.

https://m.youtube.com/watch?v=cQ89OIdZdbk

Post Reply