Man U - Arsenal (PL)
Moderator: admin
-
- Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem
Re: Man U - Arsenal (PL)
Kan godt lide den offensive indstilling i 2. halvleg
- Wengers globalisering
- Normal Bruger
Godt erobret af Xhaka og godt afsluttet af Miki. Håber Miki og Bellerin får yderligere 15 min på banen og så er klar til på torsdag.
Austin Powers: I've been frozen for 30 years. I've got to see if my bits and pieces are still working.
- Wengers globalisering
- Normal Bruger
Ospina nogensinde spillet en kamp, hvor han ikke har fået behandling? 8
Austin Powers: I've been frozen for 30 years. I've got to see if my bits and pieces are still working.
Et nederlag i sidste kamp imod Mourinho skulle jo ske... Også på mest pinefulde manér.
Gud, hvor kan jeg ikke vente til at få en ny træner.
Gud, hvor kan jeg ikke vente til at få en ny træner.
-
- Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem
Manglende opdækning. Forstår ikke hvorfor midterforsvarerne ikke tager sig af Fellaini?
Så må vi satse på point mod Huddersfield! Ellers et 2018 forår uden point.
Så må vi satse på point mod Huddersfield! Ellers et 2018 forår uden point.
- Nico_gooner
- Normal Bruger
Lort med lort på! Latterligt vi ikke får et point med, men flot kamp med så ungt et hold. Flere af de unge så spændende ud, men Ospina er bare for lille til at spille i PL. Hvis jeg var United fan, ville jeg tænke at det er skræmmende at deres a-kæde skulle bruge en overtids scoring for at slå vores U23 hold.
nej han er det vildeste tudefjæs.. og det hjælper ham jo ikke i feltet at modstanderne ved han er en tøs.Wengers globalisering wrote: ↑29. Apr. 2018 19:04Ospina nogensinde spillet en kamp, hvor han ikke har fået behandling? 8
der er ingen der er bange for Ospina. savner den gale tysker
-
- Normal Bruger
Helt sikkert. Hvor var det tider dengang..! Vilje og dedikation.cnissen wrote: ↑29. Apr. 2018 20:40nej han er det vildeste tudefjæs.. og det hjælper ham jo ikke i feltet at modstanderne ved han er en tøs.Wengers globalisering wrote: ↑29. Apr. 2018 19:04Ospina nogensinde spillet en kamp, hvor han ikke har fået behandling? 8
der er ingen der er bange for Ospina. savner den gale tysker
....Altid noget at brokke sig over når der postes.