Brighton - Arsenal
Moderator: admin
Re: Brighton - Arsenal
Jeg har fulgt Arsenal siden de gamle dage med Graham! Det her er virkelig en trist periode og tid vi er inde i... kom nu drenge! Kom nu med et par mål og få lukket sæsonen med værdighed!
Beklager, jeg er bare dødhamrende træt af den klovneforestilling, som den her klub er blevet til. Hvor blev vores elskede hold af som kæmpede om titlen hver sæson og spillede brilliant fodbold?AWG wrote: ↑4. Mar. 2018 15:03Hvad er formålet med dit indlæg?Esben wrote: ↑4. Mar. 2018 15:00Følger kun kampen på livescore, men 2-0 er ganske forventligt, så ingen grund til at se den. Vi vinder næsten aldrig på udebane, hvorimod Brighton nærmest aldrig taber hjemme.
Jeg griner ligeså højt af vores egen klub i øjeblikket som vores rivaler gør - hvis man ikke gør det, ender man med total depression.
Nu er det dødsygt at se på og nederlag på stribe.
-
- Arsenal Danmark medlem
Den ene umulius afløser jo den anden - vi er pivheldige med ikke at være reduceret til 10 mand, så et eller andet sted tror jeg på sejr - men kan bare ikke finde et argument for troen ....
-
- Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem
AW skal lige diskutere med Friend. Hvorfor? Det er jo ikke Friends skyld, at vi er så pivhamrende ringe.
Viser igen, at AW opfører sig som en dement uden fodlænke
Viser igen, at AW opfører sig som en dement uden fodlænke
-
- Normal Bruger
Også utroligt at bestyrelsen ikke under mindste gør noget i disse uger..Ekstra møder etc..Esben wrote: ↑4. Mar. 2018 16:01Beklager, jeg er bare dødhamrende træt af den klovneforestilling, som den her klub er blevet til. Hvor blev vores elskede hold af som kæmpede om titlen hver sæson og spillede brilliant fodbold?AWG wrote: ↑4. Mar. 2018 15:03Hvad er formålet med dit indlæg?Esben wrote: ↑4. Mar. 2018 15:00Følger kun kampen på livescore, men 2-0 er ganske forventligt, så ingen grund til at se den. Vi vinder næsten aldrig på udebane, hvorimod Brighton nærmest aldrig taber hjemme.
Jeg griner ligeså højt af vores egen klub i øjeblikket som vores rivaler gør - hvis man ikke gør det, ender man med total depression.
Nu er det dødsygt at se på og nederlag på stribe.
Sidder de bare med foldede hænder og trækker på skuldrene?
....Altid noget at brokke sig over når der postes.
- arsenal1983
- Arsenal Danmark medlem
Hvordan kan det undre dig? Ingen fra bestyrelsen har nogen ambitioner for holdet. De tjener en fed hyre og venter kun på at kunne trække sig tilbage med en svulmende pengetank på Bahamas...peterdebel wrote: ↑4. Mar. 2018 16:23Også utroligt at bestyrelsen ikke under mindste gør noget i disse uger..Ekstra møder etc..
AW: One man's trash is a bargain for me
AW - The dictator of Arsenal
#respektmentidtilatgå
#respektmentidtilatgå
-
- Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem
Og Henry har forladt Sky-sport studiet inden kampen sluttede! Enorm skuffelse eller interim-manager?
- arsenal1983
- Arsenal Danmark medlem
Tager til London næste weekend og havde oprindeligt tænkt at overvære Watford kampen på Emmiraes. Synes dog, at £100 var i overkanten for et hold i frit fald. Istedet tager vi ind og ser Millwall...
AW: One man's trash is a bargain for me
#respektmentidtilatgå
#respektmentidtilatgå
- Niels Lønberg
- Arsenal Danmark medlem
Jeg tvivler på, at det bliver svært at finde en billet til den kamp på Arsenal Tickets på Twitter til langt under £100. Folk står jo i kø for at komme af med dem.arsenal1983 wrote: ↑4. Mar. 2018 16:32Tager til London næste weekend og havde oprindeligt tænkt at overvære Watford kampen på Emmiraes. Synes dog, at £100 var i overkanten for et hold i frit fald. Istedet tager vi ind og se Milwall...
-
- Normal Bruger
arsenal1983 wrote: ↑4. Mar. 2018 16:27Hvordan kan det undre dig? Ingen fra bestyrelsen har nogen ambitioner for holdet. De tjener en fed hyre og venter kun på at kunne trække sig tilbage med en svulmende pengetank på Bahamas...peterdebel wrote: ↑4. Mar. 2018 16:23Også utroligt at bestyrelsen ikke under mindste gør noget i disse uger..Ekstra møder etc..
... NOGEN må jo gøre noget.
Det andet er da for sørgeligt for en klub i frit fald.
....Altid noget at brokke sig over når der postes.