Arsenal - Liverpool (PL)
Moderator: admin
- arsenal1983
- Arsenal Danmark medlem
Re: Arsenal - Liverpool (PL)
Skulle have stået 0-3 nu.
AW skal trylle i pausen...
Skudstatistikken siger 1-8 - man skulle tro vi spillede på Anfield
AW skal trylle i pausen...
Skudstatistikken siger 1-8 - man skulle tro vi spillede på Anfield
Last edited by arsenal1983 on 22. Dec. 2017 21:38, edited 1 time in total.
AW: One man's trash is a bargain for me
AW - The dictator of Arsenal
#respektmentidtilatgå
#respektmentidtilatgå
Forfærdelig 1. halvleg.
Som Bischoff siger i 6erens dækning kan vi glæde os over, at kampen ikke er lukket, for Liverpool har haft rigelige muligheder for det.
Jeg ville smide Coq eller Elneny ind istedet for Xhaka fra starten af 2. halvleg. Xhaka er så uhyggelig ringe i alle facetter af spillet på dette niveau.
COYG

Som Bischoff siger i 6erens dækning kan vi glæde os over, at kampen ikke er lukket, for Liverpool har haft rigelige muligheder for det.
Jeg ville smide Coq eller Elneny ind istedet for Xhaka fra starten af 2. halvleg. Xhaka er så uhyggelig ringe i alle facetter af spillet på dette niveau.
COYG

- arsenal1983
- Arsenal Danmark medlem
Enig. Kun et mirakel at Liverpool ikke fuldstændig slagtede os i 1. halvlegÅlen wrote: ↑22. Dec. 2017 21:38Forfærdelig 1. halvleg.
COYG![]()
![]()
#respektmentidtilatgå
#respektmentidtilatgå
Jeg tænker Alexis skal prøves i højre side, så bliver han tvunget mod baglinjen og måske på første berøring?
Han har været rystende dårlig.
Til alle der forslår noget med coq - stop! Ikke det skrald på banen når vi skal ud og jagte 2 mål
Han har været rystende dårlig.
Til alle der forslår noget med coq - stop! Ikke det skrald på banen når vi skal ud og jagte 2 mål
Vi er lidt enige, ja.
Fortæl mig hvilket hold af Manu, Tottenham, City eller Liverpool hvor wilshire eller for den sags skyld ville være bare i nærheden af de startende 11.
I min optik ingen af dem. Ikke helt tilfældigt at han fik spiller sig af holdet i Bournemouth...
Fortæl mig hvilket hold af Manu, Tottenham, City eller Liverpool hvor wilshire eller for den sags skyld ville være bare i nærheden af de startende 11.
I min optik ingen af dem. Ikke helt tilfældigt at han fik spiller sig af holdet i Bournemouth...
Forudsigeligt.
Liverpool vinder duellerne, og får hurtigt spillet bolden ud af vores "presspil", og to afleveringer senere er der en afslutning. Kæmpe huller mellem forsvar og midtbane, og midtbane og angreb. Ingen sammenhængskraft i holdet, og mellem spillerne og taktik (eller mangel på samme).
Lacazette er vores bedste mand. Han vinder rent faktisk nogle dueller, og så er der jo ærgerligt, at de resterende er så anonyme. Personligt havde jeg flået Alexis ud af kampen. Om ikke andet, så for at statuere et eksempel.
Liverpool vinder duellerne, og får hurtigt spillet bolden ud af vores "presspil", og to afleveringer senere er der en afslutning. Kæmpe huller mellem forsvar og midtbane, og midtbane og angreb. Ingen sammenhængskraft i holdet, og mellem spillerne og taktik (eller mangel på samme).
Lacazette er vores bedste mand. Han vinder rent faktisk nogle dueller, og så er der jo ærgerligt, at de resterende er så anonyme. Personligt havde jeg flået Alexis ud af kampen. Om ikke andet, så for at statuere et eksempel.
"The problem arises when people use statistics like a drunk uses a lamp post: for support instead of illumination."
Totalt pinligt Arsenal spil, Koscielny, Iwobi, Xhaka er de ringeste i dag på et hold der er udspillet og udstillet, fortjent publikums reaktion til pause......
Ja og Alexis skal afsted i januar - jo før jo bedre
Sanchez med en spildprocent på 45 i sine afleveringer. Når han så samtidig sænker tempoet, så er han decideret farlig at have løbende rundt.
"The problem arises when people use statistics like a drunk uses a lamp post: for support instead of illumination."
Det kan blive en meget dyr fejltagelse, at han ikke blev skudt afsted i sommers.
Skift Alexis og indkasser 200 mio til januar..
- arsenal1983
- Arsenal Danmark medlem
Wesley Snipes varmer op
#respektmentidtilatgå
#respektmentidtilatgå
- Niels Lønberg
- Arsenal Danmark medlem
3 mand på bolden.
I serie 6 havde det været dårligt forsvarsspil.
I serie 6 havde det været dårligt forsvarsspil.
Pinligt på så mange måder..
Niveauet er ikke eksisterende.
Niveauet er ikke eksisterende.